جنوبی مینه سوتا نوار مراجعان سوخت اخیر COVID-19 نقطه داغ

گزارش COVID-19 خوشه توسعه یافته در جنوب ایالت مینه سوتا و در میان کسانی که آزمایش مثبت برای بیماری های مختلف د

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

گزارش COVID-19 خوشه توسعه یافته در جنوب ایالت مینه سوتا و در میان کسانی که آزمایش مثبت برای بیماری های مختلف در 20s خود را گفت: آنها تا به حال بازدید از چند میله در ژوئن 12 و 13, دولت, مقامات بهداشت گفت: چهار شنبه, ژوئن 24.

در این گزارش آمده است که به مینه سوتا وزارت بهداشت روز چهارشنبه گزارش داد که پنج Minnesotans مرده بود از COVID-19 و 304 تا به حال آزمایش مثبت برای این بیماری است. بالغ آوردن تعداد Minnesotans ایم که جان از COVID-19 به 1,397 و تعدادی ایم که تبدیل به بیمار با این بیماری به 33,763.

به عنوان Minnesotans در ادامه بازدید های تازه بازگشایی رستوران ها و بارها مقامات بهداشتی دولت خواست آنها برای ادامه تمرین ایمنی و بهداشت اقداماتی را برای محدود کردن این بیماری را گسترش. رستوران و نوار صاحبان لازم نیست به گزارش بیماری در میان کارکنان خود و یا مشتریان.

"ما شاهد برخی افزایش بیماری در جنوب مرکزی ایالت مینه سوتا در بزرگسالان جوان در 20s," مینه سوتا بیماری های عفونی مدیر کریس Ehresmann گفت. "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال خوشحالی با استفاده از باز کردن از کافه ها و رستوران ها است که مردم حتی اگر شما جوان هستید و حتی اگر شما احساس می کنید که شخصی شما را در معرض خطر کم است که شما در ادامه به فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک در صورتی امکان پذیر است."

Ehresmann گفت: افراد جوان ممکن است به عنوان مورد خطر عوارض جدی از COVID-19 اما آنها باید متوجه است که آنها می توانند قرارداد این بیماری به راحتی به عنوان هر کس دیگری و به طور بالقوه گسترش آن به دیگران است. و آن دسته از افرادی که مسن تر هستند و یا زمینه ای شرایط بهداشتی صورت می تواند عوارض جدی تر از COVID-19.

"من فکر می کنم همه ما مشتاق بود و ما فقط باید مطمئن شوید که ما در حال انجام است که در یک متفکر و محتاط شیوه" Ehresmann گفت.

مقامات بهداشتی دولت در روز چهارشنبه نیز گزارش داد اختلاف در تعداد افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 زیر شرکت در اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس. Minnesotans از رنگ به نظر می رسید به طور نامتناسبی تحت تاثیر این بیماری Ehresmann گفت.

اعتراض شرکت کنندگان در این آزمایش شهرهای دوقلو منطقه مترو 0.2% سفید تظاهرکنندگان آزمایش مثبت برای این بیماری در مقایسه با 1.3 درصد از افرادی که قرارداد این بیماری 5 درصد از آمریکایی تظاهرکنندگان که تست مثبت برای COVID-19 و 7.4 درصد از لاتین افراد مورد آزمایش که به این بیماری است. Ehresmann گفت: عوامل دیگری مانند شرایط کار می تواند سوخت به نرخ بالاتر از COVID-19 مثبت در برخی از گروه ها نسبت به دیگران است.

"ما در حال کار را به حساب این اختلافات و نگرانی های ما در تست استراتژی و ما به طور کلی پاسخ" Ehresmann گفت.

آمازون کارکنان درخواست کمک

چند نفر از کارگران در مرکز پاسخگویی آمازون در شاکپی روز چهارشنبه گفت: آنها می شده است بیمار با COVID-19 در کار و به نام دولت به طور موقت تعطیل مرکز به تمیز کردن و قرار دادن در محل بیشتر پروتکل های ایمنی برای کارگران است. ده ها تن از موارد گزارش شده در میان کارگران وجود دارد در هفته های اخیر و کارگران بیمار گفت: آنها ناخواسته گسترش این ویروس به اعضای خانواده.

"آنها با تمرکز بر ایمنی ما آنها فقط گفتن آن است. آنها فقط با تمرکز بر چگونه آنها در حال ساخت ما بیشتر از ترس و چگونه آنها در حال گرفتن نیست این به طور جدی" Hibaq محمد انبار کاردانی در این مرکز به خبرنگاران گفت:.

Ehressmann گفت: دولت کار کرده با امکانات در محل مجموعه های بیشتر پروتکل های ایمنی و توصیه به غربالگری و اجتماعی فاصله گرفته است.

وجود 340 نفر در بیمارستان بستری با توجه به COVID-19 روز چهارشنبه با 160 در بخش مراقبت های ویژه. پس از همه گیر در زمان برگزاری در مینه سوتا 29,707 باید آزمایش مثبت برای بیماری و قادر به بیرون آمدن از انزوا.

پنج که از درگذشت این بیماری بین سنین 50 تا 99 و سه زندگی در خوابگاه های خصوصی در حالی که دو زندگی در دراز مدت مراقبت از امکانات. افراد ساکن در, Hennepin, رامزی, و واشنگتن بوده است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن