موتورسواری | آمادگی رزومه: Chandhok

با دولت اجازه باز کردن امکانات ورزشی البته بدون تماشاگران motorsport جامعه در حال انتظار برای وضوح بیشتر قبل ا

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

با دولت اجازه باز کردن امکانات ورزشی البته بدون تماشاگران motorsport جامعه در حال انتظار برای وضوح بیشتر قبل از وروم از موتورهای شنیده است در آهنگ های مسابقه در سراسر کشور است.

ورزشی اقتدار از هند تا به حال حاوی یک روش عملیاتی استاندارد, categorising ورزش به عنوان غیر-تماس با متوسط/حداقل تماس کامل تماس و ورزش های آبی, اما وجود دارد هیچ اشاره ای سی.

ویکی Chandhok سابق FMSCI رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور از مدرس موتور باشگاه ورزشی (MMSC) گفت:" هندو "ما نیاز به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد که دسته موتوری می افتد. همچنین با دو آهنگ در تامیل نادو ما نیاز به صبر کنید و ببینید چه مقررات دولت در اینجا می آید تا با."

Chandhok اما گفت که آنها به خوبی آماده شده برای از سرگیری فعالیت های مسابقه یک بار واضح تر مقررات هستند. معمولا در ماه ژوئن است که ملی, مسابقات قهرمانی رزومه کامل بخار با نژادها در Coimbatore و چنای. در این سال Chandhok ابراز امیدواری کرد که مسابقه و محوری فعالیت می تواند به عقب بر گردیم در مسیر سپتامبر.

جنوب هند تجمع بخشی از FIA APRC) قرار بود در ماه مارس اجرا در چنای قبل از آن به تعویق افتاد. "از لحاظ اجتماعی فاصله من فکر می کنم هر دو محوری و مسابقه جامعه می تواند به آن پایبند باشند" گفت: Chandhok. "ما در MMSC در عین حال مشغول بوده است با ارتقاء MMRT آهنگ. ما امیدواریم که برای به دست آوردن مسیر شلوغ از ماه آینده ... هنگامی که دولت به ما اجازه می دهد."

Narain به مربی پرنیان

در ضمن هند برای اولین بار فرمول یک راننده Narain Karthikeyan تصمیم گرفته است به این کشور در سریعترین پرنیان 16 ساله Amith Kutty در زیر بال خود را.

"Amith خواهد بود تست برای NK مسابقه آکادمی ما در قرتنج برنامه یک بار مستند برداشته شده است. ما را ارزیابی قابلیت های خود را در قطار و در نهایت فشار او را به یک مسابقه صندلی در Rotax Max قهرمانی ملی" گفت: Narain.

آکادمی روز جمعه اعلام کرد یک tie-up با Ultimate E یک eSports سازمان شرکت تاسیس شده توسط مسابقه ستاره Aditya پاتل و Armaan ابراهیم برای شناسایی استعداد و کمک به گیمر انتقال به مسابقه آهنگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب