ماهاراشترا وزیر اسلم شیخ تست مثبت خواهد شد می گوید: کار از خانه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 10:19:48 am بمبئی نگهبان وزیر اس

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 10:19:48 am
بمبئی نگهبان وزیر اسلم شیخ است که در حال حاضر بدون علامت (منبع: توییتر/عسلام شیخ)

ارشد کنگره رهبر و بمبئی نگهبان وزیر اسلم شیخ دارای آزمایش مثبت برای coronavirus. وزیر گفت: او در حال حاضر بدون علامت و خواست کسانی که در تماس نزدیک با او را به خود را مورد آزمایش قرار.

در صبح روز دوشنبه شیخ که نگهبان وزیر جزیره شهر بمبئی توییتی "این است که به اطلاع من تست کردم مثبت #COVID-19. من در حال حاضر بدون علامت و خودم را. من درخواست تمام کسانی که آمده اند در تماس با من می توانید خود را مورد آزمایش قرار." قرائت ترتیل نیز وزیر برای پارچه بنادر و شیلات در دولت است.

شیخ منزوی کرده و خود را در داخل خانه خود را در حال حاضر. "من همچنان به کار از خانه برای خدمت به مردم در دولت من" او هنوز توییتی.به عنوان یک اقدام احتیاطی ، ماهاراشترا کابینه شده است اجتناب از بزرگ مجموعه. جلسات کابینه نیز برگزار می شود از طریق ویدئو کنفرانس با حداقل تعداد افراد موجود در یک مکان. اما تا کنون چهار نفر از وزیران و برخی از IAS افسران در میان کسانی که تست مثبت است.

او چهارمین وزیر در Uddhav Thackeray دولت منجر به گرفتن عفونت است. آثار عمومی وزارت وزیر Ashok Chavan وزیر مسکن Jitendra Awhad و اجتماعی وزیر دادگستری Dhananjay Munde قبلا بستری با عفونت است. همه آنها بهبود یافته اند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب