اول اینتل در PLA آمد اواسط ماه آوریل قبل از Pangong برخورد

نوشته شده توسط Sushant Singh | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 3:37:05 am ارتش می گوید آن انجام

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
نوشته شده توسط Sushant Singh | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 3:37:05 am
PLA troop movement, LAC, Pangong clash, Indian army, Indian express news ارتش می گوید آن انجام شده مطابق با ساخت نیروهای نظامی در طول بحران در لاک را در پاسخ به اقدامات اساسا یک "نقض اعتماد" توسط PLA که منحرف سربازان از یک تمرین آموزشی به بن بست سایت در مرز.

اولین گزارش رویت PLA سربازان جنبش در طرف چینی از خط کنترل واقعی آمد و در اواسط ماه آوریل تقریبا دو هفته قبل از چینی و هندی سربازان به ضربات در شمال بانکی Pangong Tso در مارس 5-6. اما ارتش می گوید این گزارش ها رسیده است و اولین گزارش آن را دریافت ممکن است تنها به ذکر زیرساخت های فعالیت های ساخت و ساز.

یک مقام اطلاعاتی گفت: هند اکسپرس که بیشتر ورودی خاص آمد و چند روز پس از این گزارش برای اولین بار اواسط ماه آوریل است. این ورودی در رؤیت صدها چینی سنگین نظامی و وسایل نقلیه در حال حرکت شمال از مناطق مخالف Demchok.

این گزارش باید در تقویت این دیدگاه در بالاترین سطح از هوش مجموعه مهم است که جزئیات هر چند در دسترس بودند استفاده بیش به عنوان بحران دم در Ladakh ترک دولت در یک نقطه کور.

ارتش می گوید آن انجام شده مطابق با ساخت نیروهای نظامی در طول بحران در لاک را در پاسخ به اقدامات اساسا یک "نقض اعتماد" توسط PLA که منحرف سربازان از یک تمرین آموزشی به بن بست سایت در مرز.

این حرکت ناگهانی از اعداد چینی سربازان در امتداد Ladakh مرز و متعدد ingresses در سراسر لاک منجر به بحث در پاسخ اولیه به این بحران – که آیا آن را تا به حال بیشتر به ناتوانی در خواندن چینی اقدامات از اطلاعات موجود و یا آن را به دلیل تغییرات سیستمیک در راه ذینفعان به اشتراک گذاری اطلاعات پس از انحلال مشترک کمیته اطلاعات (JIC) دو سال پیش.

هوش رسمی مراجعه کننده به فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane بیانیه در 15 مه که درگیری بین هند و چین نیروهای همراه لاک در شرق لاداخ و هند شد "روال اتفاق می افتد" و نه بخشی از یک "طرح بزرگتر".

اولین برخورد در Pangong Tso بود در مداخله شب مه 5/6 است که در آن هر دو هندی و چینی سربازان مجروح شدند. یکی دیگر از برخورد صورت گرفت در Naku لا در هند در مارس 9.

"Faceoffs رخ می دهد به صورت دوره ای با PLA. این اتفاق می افتد با توجه به تفاوت در درک از راه LAC اجرا می شود. این faceoffs در گذشته اتفاق افتاده اند. این چیزی است که اتفاق افتاده است در حال حاضر. آن را فقط یک ماده از شانس که faceoffs رخ داده است در همان زمان در شرق لاداخ و هند. ما باید خواندن بیش از حد به آن است. آن است که بخشی از هر پایه و نه در حال این دو faceoffs به هم پیوسته. این faceoffs نیز متصل نیست به هر داخلی یا بین المللی وضعیت عمومی" Naravane گفت: در MPIDSA سمینار.

این مقام مسئول گفت: برای اولین بار اذعان به شدت از وضعیت توسط ارتش شد و تنها پس از مارس 17/18, وقتی سربازان چینی منتقل شده بود به سنگر نقطه جنوبی نکته در شمال بانک در انگشت 4 و در تاپس سبز در ridgeline در Pangong منطقه است. این بود که پس از اولین جلسه پرقدرت چین گروه مطالعه در 18 مه که در آن وضعیت در Ladakh مرز مورد بحث قرار گرفت.

یک مقام ارشد ارتش, افسر گفت: "هیچ گزارش از هر عظیم PLA نیروهای جنبش و استقرار با ما در ماه آوریل است. اولین گزارش در مورد جنبش از برخی از چینی وسایل نقلیه نظامی دریافت کرده بود تنها در ماه مه که مربوط به زیرساخت های فعالیت های ساخت و ساز".

افسر گفت که "سربازان چینی که بخشی از یک آموزش مداوم ورزش و بعدها منحرف به بن بست سایت ها در لاک. این ورزش ها به روال هر سال در تابستان و شده است وجود دارد یک درک که دو ارتش حرکت بازگشت به پایگاه های خود را پس از ورزش است. این یک هنجار تاسیس و به دنبال آن با وسواس برای سال."

"این سال ما آگاه بودند از این تمرینات توسط PLA در ورزش منطقه اما نقض اعتماد و ایمان توسط چینی ها به عنوان آنها منحرف این سربازان به بن بست سایت. فاصله از ورزش منطقه به این سایت این است که برخی از 200 متر و وقت زیادی را برای انجام این کار. آن را نقض اعتماد" افسر گفت.

ارتش استفاده می شود به را یگان از ذخیره آن بخش در لاداخ برای تمرین هر تابستان اما کنار گذاشته شد در این سال با توجه به ملی مستند زیر شیوع Covid-19 بیماری همه گیر.

در حالی که نیروهای Leh-بر اساس بخش و مستقل پیاده نظام و زرهی تیپ نقل مکان کرد و به سرعت برای پاسخ به چینی ingresses اضافی نیروهای نظامی به منطقه منتقل شدند و پس از آن در نیمه دوم ماه مه.

"Ab initio ما تا به حال ذخایر کافی در شرق لاداخ و اجرا شده مطابق با ساخت نیروهای نظامی به عنوان در هر عملیاتی نیاز است. دیگر از در faceoff سایت های چینی ساخت تا از نیروهای نظامی در امتداد لاک نیز اتفاق افتاده است در اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن بود که دوباره همسان با ما" افسر گفت.

دوم مقام اطلاعاتی گفت: سوال این است که از یک هوش ورودی از حرکت عظیم PLA سربازان در تبت اما تجزیه و تحلیل و ارزیابی از چنین ورودی که در آن "دشمن قصد" تشخیص داده می شود. رسمی است که بخشی از هوش تنظیم برای بیش از سه دهه گفت: "این یادآور کرگیل تهاجم در سال 1999 که در آن ساز و تجزیه و تحلیل ورودی ها تا به حال شکست خورده است".

آن است که پس از لغو JIC در سال 2018 به عنوان بخشی از اصلاحات شورای امنیت ملی دبیرخانه ساختار این مقام گفت که این فرایند را برای ارزیابی مشترک و به اشتراک گذاری اطلاعات در برش لبه سطح بین ذینفعان مختلف تغییر کرده است.

در سال 2018 مرکزی موسسه JIC جایگزین شد دفتر معاون مشاور امنیت ملی برای امنیت داخلی همراه با دو معاون دیگر NSAs و یک مشاور نظامی. این جلسه برای تجزیه و تحلیل اطلاعات ورودی است که به جای JIC جلسه است که در حال حاضر ریاست سه معاون NSAs در چرخش است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن