فارغ التحصیلی به ارمغان می آورد آخرین نقطه عطف دوران کودکی برای مورهد را Christoffers quintuplets

مهمانان راه رفتن در اطراف به دنبال در جداول طولانی پر از قاب عکس, آلبوم ها و تی شرت پتو توقف به آغوش تبریک به

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

مهمانان راه رفتن در اطراف به دنبال در جداول طولانی پر از قاب عکس, آلبوم ها و تی شرت پتو توقف به آغوش تبریک به مورهد دبیرستان جدیدترین و شاید بسیار بیشتر اطلاع عموم فارغ التحصیلان یعقوب بتنی کوین و الهام Christoffers — این مورهد quintuplets.

فارغ التحصیلی جدیدترین و آخرین, دوران کودکی نقطه عطف برای Christoffers که اخبار در نوامبر سال 2001 زمانی که آنها متولد 15 هفته زود و معتقد بودند برای اولین بار مجموعه ای از سالم quintuplets تا کنون متولد شده در مینه سوتا است.

"این واقعا سخت به این باور. آن را سخت به این باور همه آنها 18" گفت: خود مادر Collette Christoffers استادیار پرستاری در Mayville دانشگاه دولتی. "شما را از طریق همه از این نقاط عطف و ... خوابیدن در تخت خود را رفتن به مدرسه .... آن را مانند گام های کودک. سپس همه ناگهانی در اینجا شما هستند. آنها در حال رفتن به کالج."

چشم انداز ارسال چند فرزندان به دانشگاه همان سال بود که احتمالا آخرین چیزی که در Collette ذهن هنگامی که او رفت و در یک روال انتصاب در جولای 2001.

"زمانی که آنها رفت و به انجام سونوگرافی من شنیده ام آنها می گویند" اوه پسر،' و سپس من شنیده ام "آه آه'" Collette گفت.

"او به خانه آمد و به او گفت:" ما نیاز به صحبت. وجود دارد پنج,'" گفت شوهرش مایک Christoffers در حال حاضر استادیار علوم گیاهی در دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی.

در سراسر زمان quints' تولد تنها در 3.4 میلیون تولد شد quintuplets.

The Christoffers were born 15 weeks early on Nov. 30, 2001 and spent months in the NICU of Children's Hospital in Minneapolis. Submitted photo

این Christoffers متولد شد 15 هفته در اوایل نوامبر. 30 سال 2001 و صرف ماه در بخش NICU بیمارستان کودکان در مینیاپولیس. ارسال عکس

بعد از چند ماه می تواند به عنوان یک "گردباد" برای Christoffers بودند که در حال حاضر پدر و مادر برای امیلی, فعال 3 ساله. Collette در تلاش بود به خوردن از 4000 کالری در روز به مطمئن شوید که او از نوزادان سالم و در حال رشد است. مشتاق یعقوب سعی در اکتبر, اما پزشکان قادر به نگه داشتن او را تا اواخر ماه نوامبر زمانی که همه quints تصمیم گرفت از آن زمان. در نوامبر. 30 و یعقوب Vernon بتنی فضل رابرت مایکل کوین آرتور و الهام شادی متولد شد و سه ماه و نیم در اوایل هر یک با وزن کمتر از 2 پوند در هر کدام.

آنها ماه را صرف در بخش NICU بیمارستان کودکان در شهرهای دوقلو در تلاش برای به دست آوردن وزن و قوی تر. در ماه ژانویه تمام نوزادان بین 4 و 5 پوند به جز یکی. رابرت مایکل عاشقانه به نام "بابی" بود و نه بهتر. ریه های خود بودند در حال توسعه نیست. او در ژوئن سال 2002.

"من فکر نمی کنم هیچ پدر و مادر همیشه باید به دفن یک کودک" Collette گفت: در سال 2002 ، "این بدترین چیزی که هر کسی می تواند همیشه رفتن را از طریق. بابی خاص بود ، ما تا به حال او را برای شش ماه. او همیشه می خواهید بخشی از خانواده ما است."

Bobby Christoffers was the third born of the quints and was about the same weight at birth. But as the weeks progressed, Bobby didn't get much bigger or stronger and his lungs were not developing. He did in June of 2002, but is remembered every year on his birthday and had his own memory table at the quintuplets' graduation open house. Tracy Briggs/The Forum

بابی Christoffers سوم متولد quints و به همان وزن در هنگام تولد. اما به عنوان هفته پیشرفت بابی نیست و خیلی بزرگتر یا قوی تر و ریه های خود بودند در حال توسعه نیست. او در ژوئن سال 2002 است اما به یاد هر سال در روز تولد او بود و خود حافظه جدول در quintuplets' فارغ التحصیلی خانه باز. تریسی بریگز/انجمن

در طول سال آنها می خواهم بازدید بابی قبر و آواز "تولدت مبارک" به او هر Nov. 30. چهار بازمانده quints برگزار شد یک عکس از نوزاد خود برادر در یکی از فارغ التحصیلی کارت و بابی به حال خود میز کوچک در فارغ التحصیلی خانه باز.

"گاهی اوقات مردم با مراجعه به آنها به عنوان "چهار قلو' از آنجا که چهار نفر از آنها در ذهن من است که واقعا نفی که بابی زندگی" Collette گفت.

در حالی که هنوز عزادار برای بابی ها Christoffers شروع چه خواهد بود جدید خود را عادی بالا بردن نه تنها امیلی اما چهار نوزادان است. زمانی که یک خبرنگار در بازدید از یک روز صبح در سال 2002 نوزادان هنوز در لباس خواب خود را با گوش دادن به موسیقی و lounging در یک پتو پشم گوسفند وجانوران دیگر در اتاق نشیمن Christoffers به نام "عزیزم مرکزی."

بیمار و نرم صحبت Collette برگزار شد حلق آویز کردن تخته سفید برای کمک به ده ها تن از داوطلب مراقبان به یاد داشته باشید که خوردن هنگامی که و که منفور. Bethany نبود یک فن از سبزیجات سبز است.

According to Collette Christoffers, the quints thought big sister Emily "walked on water." Growing up, she encouraged her younger siblings to be their own people. Tracy Briggs/The Forum

با توجه به Collette Christoffers این quints فکر بزرگ, خواهر امیلی "راه در آب." رشد او را تشویق کرد و خواهر و برادر جوان تر به خود مردم است. تریسی بریگز/انجمن

زن و شوهر برآورد آنها از طریق رفت و نزدیک به 30 پوشک در روز چهار تا پنج ظرف غذای کودک و 20 بطری فرمول.

"من آماده بطری های یک بار در روز اما من همه آنها را آماده. کوین آبی بتنی سفید الهام صورتی است و یعقوب teal" او گفت:.

به دنبال بازگشت در حال حاضر Christoffers می گویند کسانی که چند سال اول "نوع تاری."

"ما تا به حال این سازمان ساختار و فقط برای سلامت عقل را به خاطر, به دلیل آن را مانند شما فرار خود را کمی بعد اما بچه ها نمی خانه در 5 ساعت" Collette گفت.

آن عمدتا در مورد فقط از طریق گرفتن اما زن و شوهر گفت: آنها سعی کردند به نگرانی در مورد آینده بیش از حد.

"کسی را می گویند:" فقط صبر کنید تا زمانی که شما به قطار احمقانه همه آنها و یا فقط صبر کنید تا زمانی که همه آنها خود را دریافت گواهی نامه ی رانندگی و یا فقط صبر کنید تا زمانی که همه آنها رفتن به کالج" مایک گفت.

Jacob, Alyssa, Bethany and Kevin Christoffers. Moorhead David Samson / The Forum

یعقوب الهام بتنی و کوین Christoffers. مورهد دیوید سامسون / انجمن

بنابراین در حال حاضر بسیاری از کسانی که در نقاط عطف آمده اند و رفته اند. چگونه می خواهم آنها بروید ؟ بیش از هر چیز پدر و مادر آموخته برخی از درس سخت در فردیت خود quintuplets بسیار خود مردم است. مورد در نقطه: آموزش.

"من تا به حال این ایده درخشان. اگر شما یکی از آنها دیگران را فقط کپی و آنها را آموزش هر یک از دیگر. که یک اشتباه" Collette گفت: با خنده.

آن رفت که راه را برای بسیاری از چیزهایی که هر Christoffers پنجم, دیکته مسیر خود را به عنوان آنها رشد داشته است. یعقوب به رشد مانند تکواندو و موسیقی, Kevin بازی ویولن سل, Bethany متمرکز در مدرسه و الهام عاشق هنر.

The Forum interviewed the Christoffers family in 2013 when the quintuplets were ready to start Horizon Middle School in Moorhead. Forum file photo

انجمن مصاحبه Christoffers خانواده در سال 2013 زمانی که quintuplets آماده بودند شروع به افق مدرسه در مورهد. فروم فایل عکس

رشد Collette و مایک تشویق بچه ها به هر گروه خود را از دوستان.

"ما می خواستیم آنها را به دیده می شود به عنوان افراد و نه یک بسته نه یک گروه. زیرا آنها متولد شد در همان زمان. فراتر از آن است که آنها هر فرد و آنها خواهر و برادر" Collette گفت.

حتی خواهر بزرگ امیلی که Collette گفت: "راه آب" با توجه به quints تشویق فردیت با خواهر و برادر کوچکتر.

"من همیشه تحت فشار قرار دادند به تاکید است که شما خود را فرد است. من بسیار بسیار چیزهای مختلف از خواهر و برادر" امیلی گفت. "من فقط می گویند آنچه شما را خوشحال می کند.' "

به عنوان quintuplets هر نگه داشتن خود از فارغ التحصیلی کیک در خانه باز و ایستاده خود را فردی جداول پر از خاطرات آن را سخت را برای آنها به بازتاب کمی در 12 سال گذشته از مدرسه — گروه و ارکستر کنسرت مشترک تیم های فوتبال و بازی فوتبال.

این quints می گویند به دنبال آن بود که احتمالا مورد اول یا درجه دوم زمانی که آنها متوجه شدم خانواده خود بود وضعیت کمی متفاوت است. دیگر دانش آموزانی که متوجه آنها بود همان نام خانوادگی پرسید: اگر آنها عموزاده. و در حالی که آنها نمی دانند که آنچه در آن مانند به یک, چند, آنها می گویند مزیت وجود دارد.

"شما هرگز واقعا با خودتان است که من فکر می کنم خوب است" Bethany گفت.

"شما همیشه باید کسی را به تکیه بر روی" یعقوب اضافه شده است.

یا شاید در راه است.

The four surviving quintuplets held up a photo of their brother Bobby for one of their graduation cards. Submitted photo

چهار بازمانده quintuplets برگزار شد تا یک عکس برادر خود را بابی برای یکی از فارغ التحصیلی خود را کارت. ارسال عکس

این Christoffers ارشد سال بود, بدون شک یکی از عجیب و غریب, با آموزش از راه دور در وسط یک بیماری همه گیر.

"شما نمی تواند راه رفتن در هر نقطه در خانه بدون کسی که در ویدئو" الهام گفت.

"من در واقع کاملا لذت می برد قرنطینه چون من تا به حال زمان بسیار زیادی قادر به انجام کارهایی است که من می خواستم برای انجام بدون اینکه مسئول برای کسانی که بیشتر در تعاملات اجتماعی" کوین گفت.

با توجه به وضعیت کنونی quintuplets حتی اگر آنها فارغ التحصیل از دبیرستان هنوز هم ممکن است به صرف مقدار زیادی از زمان با هم به عنوان یک خانواده است. در حال حاضر تمام چهار نفر از آنها در شامگاه. یعقوب بتنی و کوین تمام زندگی در خانه و رفتن به NDSU. پسران را مطالعه علوم کامپیوتر و بتنی مردد است. حتی الهام که قصد دارد به مطالعه هنر در موسسه پرات در شهر نیویورک هنوز هم ممکن است در خانه اگر مدرسه تصمیم به برگزاری ترم آنلاین.

"بنابراین شما می دانید آمده است این پاییز حتی اگر تمام چهار نفر از آنها در حال رفتن به دانشگاه وجود ندارد لانه خالی. و این نوع از تلخ و شیرین. آن را مانند من خوشحال هستم زیرا من می دانم که در آن آنها تمام شود و من می دانم که آنها خواهید بود ایمن" Collette گفت. "اما در همان زمان آن را یک نقطه عطف هم که من منتظرش بوده ام برای این است که شما می دانید وجود دارد ممکن است اشک با لانه خالی اما من نمی دانم که من میخوام هر گونه."

The quintuplets say through the years it's been nice to "have each other's backs." This fall Alyssa (left) plans to begin school at Pratt Institute in New York, while Kevin, Bethany and Jacob are enrolled at NDSU. David Samson/The Forum

این quintuplets می گویند از طریق سال از آن خوب است به "باید یکدیگر را یاری میکند." این سقوط الهام (سمت چپ) به آغاز طرح مدرسه در موسسه پرات نیویورک در حالی که کوین بتنی و یعقوب ثبت نام در NDSU. دیوید سامسون/انجمن

زمانی که Christoffers quints متولد شدند داوطلب مراقبان از جمله دوستان از کلیسا و اعضای خانواده به دنبال مشاوره از دیگر خانواده ها با تقسیم عددی بر مضرب. در حال حاضر با دوران کودکی پشت سر آنها مایک و Collette ارائه می دهند عبارت از عقل است.

"من نمی دانم اگر پدر و مادر هستید تا کنون واقعا عاقلانه است. ما همیشه در حال یادگیری چیزی" Collette گفت.

"من می گویند روز وجود دارد در نهایت زمانی که شما نمی فکر می کنم از آن به عنوان چیزی غیر معمول دیگر. آن را فقط می شود راه زندگی است و شما باید به خودتان یادآوری کنید که آن متفاوت است اما قریب به اتفاق نیست. آن چیزی است که شما می توانید انجام دهید" مایک گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب