نامزد مشخصات: Duluth می تواند غلبه بر بیماری همه گیر پس گرفتن آن طراوت و چالاکی

به عنوان یک شهروند و یک مالیات دهندگان من عمیقا در مورد این شهر پیش بینی شده کسر بودجه. شهر دولوت را 2020 بودج

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

به عنوان یک شهروند و یک مالیات دهندگان من عمیقا در مورد این شهر پیش بینی شده کسر بودجه. شهر دولوت را 2020 بودجه پیش بینی شده تولید درآمد به رشد کمتر از 1 ٪ در سال برای پنج سال آینده در حالی که هزینه شد و انتظار می رود به رشد بیش از 3 ٪ در سال است. اخیر طرح نشان داد $38 میلیون کسر بودجه.

کسانی که به سادگی غیر قابل تحمل ارقام است. به عنوان یک نتیجه, ما در حال شروع به دیدن دولت محلی سفت کردن کمربند خود را. هیچ کس دوست دارد ریاضت است اما ما باید برای پیدا کردن خلاق و مسئول راه حل برای حل این. که می توان با ترویج این نوع از رشد است که افزایش درآمد مالیاتی و نه قربانی حمایت ما نیاز به ارائه به همسایگان ما در بزرگترین نیاز دارید.

ما باید همچنان با استفاده از COVID-19 روش پیشگیری در میان خودمان و کسب و کار در حال حاضر عامل و کسب و کار در آستانه بازگشایی. همانطور که ما کار را به بازگشت به حالت عادی پس از بدترین بیماری همه گیر را تصویب کرده است ما نیاز به استفاده از تمام دانش و تجربه کسب و کار و آموزش و پرورش و سازمان های اجتماعی در سراسر جامعه است. ما باید با توجه به توصیه های خود را برای ایجاد یک زنده و پویا و فرصت پر از اقتصاد است.

گردشگری شده است و ادامه خواهد داد به یک جزء ضروری از دلوت را به جریان درآمد. ما نیاز به ادامه به گسترش ما فصل گردشگری و تشویق کسانی که در خارج از جامعه ما برای بازدید و گرفتن احساس برای چه زندگی در اینجا بسیار ویژه.

با این حال همه گیر برجسته است چگونه مخاطره آمیز صنعت گردشگری می شود. با وجود این دولت موظف به خاموش کردن غیر ضروری کسب و کار با توجه به همه گیر ما هنوز نیاز به کار بیشتر برای تنوع بخشیدن به دلوت را به جریان درآمد. این به اقتصاد ما یک فرصت بهتر از پر رونق از طریق آینده پیش بینی نشده رکود اقتصادی.

دانشجویان ما بزرگترین صادرات است. ما باید بنیادی است که جزر و مد. ایجاد شغل برای آنها خواهد حفظ استعداد و پرورش در دانشگاه محلی است. بیایید جلب فارغ التحصیلان بعد از مدرسه به ماندن و شریک شدن در اقتصاد است. بیایید فریب فارغ التحصیلان از دیگر شهرستانها توسط پرورش ملموس راه اندازی فرهنگ در دولوت. اجازه دهید تیم با اطراف شهرداری رهبران را به هماهنگی اقتصادی. با گوش دادن به تمام صداها در سراسر جامعه ما را پیدا خواهد کرد یک تابع و راه حل عادلانه برای گسترش بخش خصوصی ما و پایه مالیاتی.

شهر باید درست و البته خود را به ساحل, رو به کاهش ذخایر و استفاده ما از منابع موجود در یک مسئول و استراتژیک شیوه ای است. حفاظت از ما بیشتر آسیب پذیر خواهد بود به طور فزاینده ای به چالش کشیدن به عنوان شهر بودجه جلوتر. که تأکید ما نیاز به رشد ما پایه های مالیاتی و تضمین درآمد برای حمایت از کسانی که در نیاز. رشد مالیات دهندگان پایه و تعدادی از کسب و کار در جامعه نیز تنها راه یقین ما می توانیم صندوق ما ضروری شهرستان خدمات. دلوت می تواند به رشد در یک محیط زیست آگاه فرهنگی انطباق و متنوع مد. ما فقط باید به تلاش برای ایجاد یک فرصت غنی از فضای به انجام این کار.

من نگران حفظ طراوت و چالاکی ما در دولوت. من می خواهم برای حفظ این شهر فوق العاده است که من زندگی می کردند در تمام زندگی. برای انجام این کار ما نیاز به صرفه تر وقتی که می آید به ساخت سخت انتخاب عنوان هر مسئول خانوار را برای دریافت منابع مالی خود را به منظور — به طوری که دلوت را می توانید در ادامه به این شهر بزرگ که در آن همه ما خوش شانس برای زندگی.

کریس Adatte یکی از 12 Duluthians که اعمال می شود به جای در شهرستان های بزرگ عضو شورای بارب اهل روسیه که استعفا داد و با توجه به نگرانی های بهداشتی. برنامه های کاربردی هستند که پذیرفته شده از طریق ژوئن 1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب