Allrounder Rajat Bhatia اعلام بازنشستگی

چاشنی allrounder Rajat Bhatia اعلام بازنشستگی خود را از همه اشکال کریکت در روز چهارشنبه.The 40-year-old Bhatia

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

چاشنی allrounder Rajat Bhatia اعلام بازنشستگی خود را از همه اشکال کریکت در روز چهارشنبه.

The 40-year-old Bhatia که شروع اولین کلاس حرفه ای با تامیل نادو 21 فصل پیش تبدیل به دهلی نو راجستان و Uttarakhand در کریکت داخلی. در لیگ برتر هند او بخشی از عنوان برنده Kolkata Knight Riders 2012 علاوه بر بازی برای راجستان سلطنتی و افزایش پونا Supergiants.

برای ثبت Bhatia بازی 112 کلاس اول, بازی جمع 6,482 اجرا می شود (به طور متوسط 49.10) و scalped 137 درها.

در لیست مسابقات Bhatia به ثمر رساند 3,038 اجرا می شود در 41.05 و در زمان 93 درها.

T20 رکورد

برای کسی که بازی در لیگ برای یک دهه Bhatia رکورد در T20 شد 146 مسابقات 1,251 اجرا می شود و 111 درها.

بخشی از دهلی نو تیم ملی که موفق به کسب Ranji جایزه در فصل 2007-2008 که او ضربه 139 در فینال برابر اوتار پرادش Bhatia شد مخفیگاه آنان را به عنوان "هند چشم انداز' توسط افسانه سمت چپ بازو عنکبوتی که تار میتند Bishan سینگ بعدی حتی قبل از او به دهلی نو از تامیل نادو, نزدیک به دو دهه پیش است.

محترم

حتی پس از بازنشستگی از رابین سینگ Bhatia نمی تواند به لیگ. او بسیار زیاد سهم به دهلی نو کریکت ساخته شده او را یکی از مهمترین و مورد احترام نام در کریکت داخلی.

با Mithun Manhas دیگر تجربه هم تیمی Bhatia بخیه بسیاری از دیر-جهت مشارکت و کمک به دهلی آمده قوی تر است. Bhatia متوسط-سرعت بولینگ اغلب ثابت همکاری شکن. در لیگ, خود را در انواع مختلف ساخته شده او را دشوار کاسه به ضربه.

اعلام بازنشستگی خود را Bhatia در بیانیه ای گفت: "من ادامه خواهد داد به بازی مسابقات برای شرکت هوایی هند از جایی که من یاد گرفتم خیلی امن و آینده من. من مشتاقانه منتظر به مرحله بعدی سفر من به عنوان یک مربی و من متعهد به دادن به کریکت که به من داده شده بسیار در بهترین راه ممکن است."

Bhatia مسلح با یک گواهی در بیومکانیک و مدیریت درد از ما انتظار می رود برای همین یک نقش جدید به زودی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب