کندتر COVID-19 اقتصاد ؟ سرگرمی در هوای آزاد رسانه ها می گویند به هیچ وجه

در این سال, اما به نظر می رسد به یک بیت از یک داستان متفاوت است. "ما یکی از سمت چپ ما دریا-دوو watercraft شخص

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

در این سال, اما به نظر می رسد به یک بیت از یک داستان متفاوت است.

"ما یکی از سمت چپ ما دریا-دوو watercraft شخصی و به طور معمول در این زمان از سال ما هنوز یک دوجین گفت:" جیمز بروکس فروشنده در Jaycox Powersports در وورتهینگتون. "من برخی از چک کردن و ما به فروش می رسد 50 طرف توسط طرف (UTV) — که قطعا بیشتر از حد نرمال برای این زمان از سال است. شده است وجود دارد در سراسر کشور کمبود در موجودی که اصلی ترین چیز است."

"مردم قطعا مایل به بازی" اضافه شده کریستین Jaycox, قطعات, مدیریت در کسب و کار. "آن را سخت به حدس و گمان دقیقا به همین دلیل است. شما می توانید فاصله اجتماعی بیشتر به این دلیل که شما در خارج و همچنین شاید آن را فقط یک ذهنیت 'هی ما می توانید بیرون بروید و کاری انجام دهد.'"

Jaycox اشاره کرد که در سال گذشته Jaycox Powersports به فروش می رسد چهار عملکرد ورزشی, سمت-توسط-جانبی وسایل نقلیه. کسب و کار حمل Can-Am خط.

"این سال ما به فروش می رسد 12," او گفت:. "کسانی که $25,000 ماشین آلات."

این UTVs در Jaycox نیست به طور انحصاری خریداری شده برای مقاصد تفریحی فروشنده علامت Grafing گفت. برخی از آنها استفاده می شود برای سنگ چیدن; دیگران مورد استفاده در کاشت محصولات زراعی است.

Grafing هر چند قطعا فکر می کند وجود دارد و ارتباط مداوم COVID-19 همه گیر و سالم به فروش روند.

"با کروناویروس آن را مانند" ما رو به خارج و زندگی می کنند!'" او گفت:.

Jaycox همچنین اشاره کرد که کسب و کار به فروش می رسد مقدار زیادی از دریا-دوو towables ("لوله") هم به عنوان مردم شروع به صرف افزایش مقدار زیادی از زمان در وورتهینگتون دریاچه Okabena. و در حالی که Jaycox ارائه نمی تخته های ویکبورد یا waterskis: "به نظر من بسیاری از مردم در این دریاچه است که باید آنها را."

کسانی که در دریاچه البته باید مطمئن شوید که به زندگی جلیقه و Jaycox Powersports فروخته است مقدار زیادی از آنها را در هفته های اخیر بیش از حد. یک افزایش بزرگ به ویژه در آمد از دریاچه Okabena بهبود ارتباط و شهر Worthington که تیمی را به خرید ده ها تن از جلیقه نجات برای ساحل گوشه جدید اجاره جوی برنامه.

همه در همه, در مقایسه با برخی دیگر Worthington, کسب و کار طی چند هفته Jaycox Powersports است مراتب خوبی است.

"ما تا به حال مردم در آینده از بیش از همه" Grafing گفت. "ما تا به حال کسی از ویسکانسین ما تا به حال یک دختر از میشیگان که در آمد روز دیگر ... و ما در واقع تا به حال کسی از مونتانا ،

"با موجودی ما, من می خواهم دستور اضافی — من فقط به حال یک احساس ما از رفتن به آن نیاز دارید."

"شده اند وجود دارد برخی از چالش ها و ما تا به حال به خلاق و رسیدن به مکان های مختلف متحده" Jaycox گفت. "آنچه ما در حال فروش است که قطعا نه تنها تمام ماشین آلات در دریاچه Okabena. وجود دارد بسیاری از افراد آنلاین خرید از سراسر جهان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب