من برای اولین بار عنوان قهرمانی جهان بازتاب باستان مسیرهای شطرنج: آناند

شطرنج در واقع رشد در محبوبیت در طول coronavirus بحران است که فلج جهان برای چهار ماه گذشته است. انطباق آن به پل

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

شطرنج در واقع رشد در محبوبیت در طول coronavirus بحران است که فلج جهان برای چهار ماه گذشته است. انطباق آن به پلت فرم آنلاین قطعا کمک کرده است.

در دوشنبه, اهمیت شطرنج شد اذعان کرد در هیچ شرایط نامشخص توسط سازمان ملل متحد به عنوان به خوبی. برخی از افسانه های شطرنج و نمایندگانی از سازمان ملل متحد رد و بدل ایده های آنلاین در مناسبت های بین المللی شطرنج روز (20 ژوئیه).

قهرمان جهان Viswanathan آناند ولادیمیر کرامنیک و Yifan Hou, جهان, شماره 7 Levon Aronian, مهر Margaryan دائمی نماینده ارمنستان در سازمان ملل, ملیسا, اموزش فلمینگ سازمان ملل متحد تحت دبیرکل جهانی ارتباطات فیده جهانی شطرنج حاکم بر بدن) رئیس جمهور Arkady Dvorkovich و معاون رئیس جمهور Nigel کوتاه است که یک قوی استاد بزرگ بودند و سخنرانان.

تاریخچه

آناند که به سیستم وارد شده, از خانه اش در چنای خواسته شده بود برای ردیابی تاریخچه شطرنج بود که اتصالات داده شده است که آن را تا به حال در هند سرچشمه گرفته. خوش مشرب نابغه نه تنها که اما متصل تاریخچه به اولین عنوان قهرمانی جهان در سال 2000.

"زمانی که من برنده ایران سفر من آینه باستان مسیرهای شطرنج," او گفت:. "من در اسپانیا زندگی می کنند که در آن زمان. دو سالن از قهرمانی شد دهلی نو و تهران. این سه کشور که در آن شطرنج به نظر می رسد که بازی اول است."

او گفت که او خوشحال بود که بسیاری از مردم تا به حال کشف شطرنج در طول بیماری همه گیر. "این شده است یک فرصت خوب برای شطرنج به گسترش" او گفت:.

Yifan, جهان بهترین بازیکن زن گفت: شطرنج می تواند در ترویج صلح است. "تنها ورزش به خصوص شطرنج می تواند بسیاری از مردم با هم در یک راه مسالمت آمیز" او گفت:.

Aronian گفت: شطرنج می تواند کمک به پردازش اطلاعات در یک راه بزرگ است. "پایگاه داده در 15 میلیون بازی شطرنج," او گفت:.

کرامنیک صحبت در مورد چگونه شطرنج بهبود کودکان در دانشگاهیان. "مطالعات علمی ثابت کرده اند که" او گفت:.

کوتاه صحبت از ترویج شطرنج در کشور شد بازی نبود که محبوب است. "من صحبت کرد و به سه نفر در یک جلسه در گرانادا که در حال اجرا بودند شطرنج باشگاه های این کشور تا به حال هیچ سازمان در زمان," او گفت:. "وجود دارد به مراتب بیشتر فعالیت در شطرنج از مردم تصور است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن