جلسه توجیهی روزانه: جدید مستند دستورالعمل Piyush Goyal عاطفی درخواست و بیشتر

نوشته شده توسط للا پراساد | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 9:49:02 am نگاهی به اخبار

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط للا پراساد | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 9:49:02 am
india lockdown, lockdown rules, lockdown relaxations نگاهی به اخبار امروز, مارس 18 سال 2020 است.

خوانندگان عزیز

این مستند تمدید شده است, دوباره, هیچ شگفتی وجود دارد. اما در روز این کشور شاهد بزرگترین واحد-بعد سنبله در Covid-19 مورد — 13 کوتاه از 5000 مرکز داده متحده بیشتر مالکیت همه گیر پاسخ. این رویکرد غیر متمرکز به معنی متحده خواهد شد در حال حاضر به تعریف که مناطق تحت قرمز و نارنجی و سبز مناطق. اما چگونه است که این مستند 4.0 برای رفتن به متفاوت از پیشینیان خود ؟ بازار و سالن در غیر مهار مناطق می تواند بازگشایی; کابین خودرو rickshaws مجاز; بین دولت و جنبش منوط به رضایت متحده درگیر; e-commerce تحویل ملزومات غیر مجاز و بدون 33% کلاه نیروی کار در ادارات و کارخانه ها; Aarogya Setu دیگر است.

* در ضمن در حال رشد است چالش های مطرح شده توسط مهاجران ریختن به روستاهای خود از شهری Covid نقاط. تا مارس 15, 668 از 1000 Shramik قطار ویژه نشات گرفته از مناطق قرمز و به عنوان بسیاری از 508 از آنها حرکت مسافران به سبز یا نارنجی مناطق. با محدودیت کاسته بیشتر در مرحله چهارم از مستند اجازه می دهد به شرطی بین دولت و جنبش در وسایل نقلیه خصوصی و اتوبوس شماره انتظار می رود به افزایش است. این به این معنی متحده مبارزه را به قرنطینه آنها را برای 14 روز در اعداد بزرگ در حالی که اطمینان حاصل کرد که آنها حفظ اجتماعی فاصله.

* قابل توجه climbdown از خود را زودتر دستورالعمل به اجرا Shramik ویژه تنها تا مارس 17 و صرفا به درخواست دولت یک مشخصه عاطفی Piyush Goyal گفته مقامات برای رفتن همه را به ترتیب برای قطار برای مهاجران و به "انجام بهترین شما می توانید" را به خانه سفر خود را راحت است. این وزیر پیشین راه آهن نیز به مقامات خود رایگان-دست در عملیاتی و مالی ماده بدون انتظار برای تصویب از راه آهن هیئت مدیره.

* بسته بندی جلسه توجیهی در مرحله پنجم و نهایی از تومان 20 lakh کرور بسته امداد وزیر دارایی Nirmala Sitharaman اعلام کامل آن را شکستن به عنوان وعده داده شده. به عنوان نمودار و تقویم اقتصادی-هند اکسپرس آن شامل اقدامات محرک اقتصادی اعلام شده توسط RBI و Pradhan Mantri Garib Kalyan بسته است. آنچه در آن بود گم شده است اما بار مالی بر دولت مرکزی است. تجزیه و تحلیل اطلاعیه های ساخته شده در پنج تراشه ها جای دادند نشان می دهد که مرکز هزینه خواهد شد تنها 1.1 درصد از تولید ناخالص داخلی از آن خزانه.

* در سازمان بهداشت جهانی (WHO) مجمع هند پیوست 61 کشور در حمایت از پیشنهاد "شناسایی زئونوز منبع" از coronavirus و خواسته برای یک "بی طرف و مستقل و ارزیابی جامع" که در پاسخ به Covid-19. اما پاکستان و نپال و سریلانکا و مالدیو و افغانستان نیست امضا کنندگان به وضوح. از کشور های سارک تنها بنگلادش و بوتان را امضا کرده اند.

* بیش از 20 ، 000 نفر در سراسر جهان به طور داوطلبانه به خود آلوده با کروناویروس در تلاش برای یک واکسن علیه این رمان coronavirus بیماری Covid-19. این بشر چالش محاکمه خواهد تسریع روند چون زمان زیادی را ممکن است از دست داده و در انتظار محاکمه به موضوع قرارداد این بیماری به طور طبیعی از جامعه است. پیدا کردن چگونه مکرر چنین محاکمات چه هدف و چه اقدامات احتیاطی گرفته شده ؟

* اقامت در موضوع Covid-19 واکسن یک توسعه دهنده املاک و مستغلات در پونا گفته بود فریب خورده به لحن تومان 38 لاخ توسط کلاهبرداران آنلاین که در زمان پول را از او به بهانه خرید از نادر روغن استفاده می شود برای توسعه یک واکسن در ایالات متحده است.

* یک کامیون سفر برای دو کارگران مهاجر و دوستان دوران کودکی غیر منتظره هنگامی که یکی از آنها بیمار مسیر خانه. یک عکس از این دو در کنار جاده با محمد Saiyub cradling دوست خود Amrit کومار سر در دامان خود نیز رفته ویروسی.

* به آموزش چهار مردان در بر داشت نقض مستند یک درس چند پلیس دهلی پرسنل تصمیم به بازی یک شوخی' گفتن آنها را انتخاب کنید تا یک "coronavirus بدن بیمار". به جز این "بدن" فقط یک پلیس با پوشیدن یک PPE کیت و بازی مرده است.

تا فردا للا پراساد G

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن