از Tendulkar درایو به Dev تراس و Kohli هلال

جدید مسکن و مستغلات در حال توسعه در Rockbank حومه در اینجا باید خیابان به نام بعد از کریکت هند نوابغ از جمله S

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

جدید مسکن و مستغلات در حال توسعه در Rockbank حومه در اینجا باید خیابان به نام بعد از کریکت هند نوابغ از جمله Sachin Tendulkar, Kapil توسعه و Virat Kohli.

املاک, طراحی و توسعه توسط ستایش و مستغلات است برگشتاندن خریداران با Tendulkar درایو Kohli هلال احمر و Dev تراس.

آن را نیز به نام کوچه پس دیگر بین المللی کریکت مانند واو خیابان Miandad خیابان Ambrose خیابان Sobers درایو Kallis راه Hadlee خیابان و رسول اکرم (ص) در راه است. این Rockbank حومه که می افتد تحت ملتن شورا شده است محبوب حومه در میان خریداران خانه از جامعه هند.

پاسخ خوب

با توجه به الیسا هیز از ز سرمایه گذاری توسعه دهندگان "پاسخ جامعه هند شده است فوق العاده خوب و بالا همیشه از راه اندازی H&L بسته".

نام خیابان معمولا فرستاده شده توسط توسعه دهندگان و تایید شده توسط شورای شهر اگر آنها را ملاقات در اتاق های جغرافیایی نام دستورالعمل.

ز سرمایه گذاری مدیر خرم سعید گفت: وجود 60 اسامی ارائه شده به شورا برای تصویب از جمله یک خیابان به نام پس از بزرگ Don Bradman اما بدن خودداری کرد و آن را به عنوان در حال حاضر وجود دارد یک خیابان به نام بعد از او را در اینجا.

"ما نمی کومار Sangakara, Rahul Dravid M. S. Dhoni و چند نفر دیگر به عنوان شورای زدم و آنها را به عقب برای یک دلیل و یا یکی دیگر از" او گفت:.

"ما Tendulkar و Kohli در طول خط با شورای. Kohli یکی از مورد علاقه من ضربه از دوران کنونی و من نام گران ترین خیابان پس از او مشرف آینده تالاب" آقای خرم اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب