Mairaj می خواهد برای به حداکثر رساندن خود را آموزش

المپیک Mairaj احمد خان است که در یک ماموریت. او می خواهد برای اضافه کردن یک المپیک مدال خود را به مجموعه. پس ا

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

المپیک Mairaj احمد خان است که در یک ماموریت. او می خواهد برای اضافه کردن یک المپیک مدال خود را به مجموعه. پس از به پایان رسید نهم در ریو در سال 2016 زمانی که او از دست رفته نهایی در شوت کردن بعد از به ثمر رساندن 121 از 125 در ان Mairaj مصمم است برای آماده سازی بهتر است.

"من اجاره یک خانه در نزدیکی Karni سینگ محدوده عکسبرداری در ماه فوریه به طوری که من می تواند به آماده شدن بهتر برای این بازی گفت:" Mairaj که شد از شاپور در نزدیکی علیگر. او در حال حاضر هفت دقیقه رانندگی از این محدوده است.

با COVID-19 همه گیر وادار یک مستند Mairaj بود مجبور "به انجام بدن آموزش وزن خشک و آموزشی".

طبعا Mairaj خوشحال بود به قطار در محدوده پس از آن پرتاب شد باز برای نخبگان بورس در اوایل این ماه.

"من قطار حدود چهار روز در هفته و شلیک 250 کارتریج در روز است. ورزشی اقتدار هند (SAI) نصب شده تا هدف پرتاب ماشین آلات است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در توکیو برای تیراندازی. من آموزش به تنهایی و با استفاده از آن محدوده" گفت: Mairaj است که توسط دیگر پیوست تیراندازی اکشن Sheeraz شیخ و Gurjoat سینگ.

"من بسیار تحت تاثیر قرار با ترتیبات. امنیت sanitisation و اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای هستند و صرفا به دنبال آن گفت:" Mairaj.

تپانچه آس مانو Bhaker نیز در آنجا ماند و با پدر و مادر نزدیک در فریدآباد حدود 10 روز به نارضايتى در زمان آموزش در Tughlakabad محدوده.

"او می خواست به انجام 25 متر آموزش گفت:" مانو پدر Ram کیشان Bhaker که نصب الکترونیکی هدف سیستم برای 10 متر تپانچه بادی در خانه.

دیپاک کومار, Divyansh سینگ Panwar, Sanjeev Rajput Anish Bhanwala و Parul کومار شد برخی از بورس های دیگر که تصمیم گرفتند برای آموزش در دکتر Karni سینگ محدوده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن