هند شروع به رسیدن است Jaishankar صفحة همتای در فرانسه

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | انتشار: 1 جولای سال 2020 1:23:35 am امور خارجی وزیر S Jais

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | انتشار: 1 جولای سال 2020 1:23:35 am
ladakh standoff, India china border tensions, S Jaishankar on china issue, Jean-Yves Le Drian, india china clash, india china galwan valley clash, galwan valley india china, Indian express امور خارجی وزیر S Jaishankar. (عکس)

امور خارجی وزیر S Jaishankar خطاب به همتای خود در فرانسه Jean-Yves Le Drian در روز سه شنبه و در مورد مسائل مربوط به "معاصر سیاسی و امنیتی اهمیت" یک اشاره روشن به مرز ایستادگی کردن بین هند و چین است.

Jaishankar تماس با وزیر خارجه فرانسه نشان داد که هند آغاز جلسه اعضای شورای امنیت سازمان ملل (UNSC) در این وضعیت در خط کنترل واقعی. بالا, هندی, مقامات و وزرا صحبت با تلفن بود و ملاقات با همتایان خود در کشورهای دیگر است.

"گسترده بحث با FM @JY_LeDrian. تحت پوشش مسائل معاصر سیاسی و امنیتی اهمیت است. همچنین توافق کردند به آدرس #COVID-چالش های مربوط به بهداشت و درمان و حمل و نقل هوایی. از او تشکر برای حمایت قوی در #UNSC و نگاه به جلو به کار با هم" Jaishankar ارسال شده در توییتر.

وزیر دفاع فرانسه فلورانس Parly بود, نوشته شده به وزیر دفاع Rajnath Singh روز دوشنبه اظهار تاسف از کشته شدن 20 سرباز در Galwan دره در 15 ژوئن درگیری با ارتش چین.

"این یک ضربه سخت در برابر سربازان و خانواده های آنان و ملت" او نوشت. "در این شرایط دشوار من آرزو می کنم به من ثابت قدم و حمایت دوستانه و همراه با آن از نیروهای مسلح. من درخواست شما را به مهربانی انتقال صمیمانه تسلیت به کل هند نیروهای مسلح و همچنین به خانواده های عزادار."

مقامات گفت: فرانسه وزیر دفاع بود به یاد می آورد که "هند فرانسه شریک استراتژیک در منطقه" و "تصریح کرد کشور را همبستگی".

"فرانسه نیروهای مسلح وزیر نیز ابراز آمادگی برای دیدار با Rajnath Singh, در هند, در, دعوت, به پیگیری های خود ادامه بحث" یک مقام رسمی گفت.

هند به احتمال زیاد به دریافت شش به طور کامل لود فرانسوی هواپيمايی هواپیماهای جنگنده تا پایان ماه آینده. این warjets خواهد آمد مجهز شهاب long-range air-to-air missiles که انتظار می رود برای افزایش قابلیت های نیروی هوایی هند.

همچنین در روز دوشنبه وزیر امور خارجه Harsh Vardhan Shringla و همتای خود دبیر کل وزارت اروپا و امور خارجه فرانسه فرانسوا Delattre بررسی بیش از یک ویدیو با لینک پیشرفت همکاری چند جانبه بین دو کشور وزارت امور خارجی گفت. این دو مقام "رد و بدل انداز در منطقه و مسائل جهانی از منافع متقابل" و در Covid-19 گیر این وزارتخانه در بیانیه ای گفت.

در مسکو, سفیر هند D بالا Venkatesh Varma ملاقات با معاون وزیر امور خارجه سرگئی یک درگیر در روز دوشنبه.

"در طول مکالمه مسائل موضعی از دستور کار بین المللی همکاری های دوجانبه مورد بحث قرار گرفت" وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای گفت. سفارت روسیه در دهلی نو توییتی "دیپلمات مورد بحث فوری بین المللی و مسائل مورد علاقه مشترک."

Varma حال صحبت با معاون وزیر امور خارجه ایگور Morgulov در ژوئن 17, دو روز پس از برخورد در Galwan. "مقامات مورد بحث و امنیت منطقه ای از جمله تحولات در خط کنترل واقعی در مرز بین هند و چین در هیمالیا" روسیه وزارت امور خارجه گفته بود در یک بیانیه کوتاه.

در ژوئن 26, هند و آلمان برگزار می شود وزیر امور خارجه در سطح مشاوره ، وزیر امور خارجه Shringla و میگوئل برگر وزیر امور خارجه آلمان فدرال امور خارجه مورد بحث و بررسی همکاری های دو جانبه در زمینه های مختلف و رد و بدل انداز در "منطقه ای و مسائل جهانی از منافع متقابل".

آلمان یک شریک اصلی — آن را در شورای امنیت سازمان ملل به عنوان یک غیر عضو دائم و دارای شورای امنیت سازمان ملل انتخابات ریاست جمهوری در ماه جولای. آلمان نیز فرض ریاست شورای اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) از ژوئیه تا دسامبر سال 2020 است. آن را به صندلی جلسات شورای اتحادیه اروپا و مسئول خواهد بود برای هل دادن اتحادیه اروپا قانون.

"دو طرف در زمان انبار از همکاری گسترده در پرداختن به چالش های Covid-19 از جمله تامین دارو و تجهیزات و فن آوری است. آنها توافق کردند که برای پیشبرد زمینه های مختلف همکاری های دو جانبه و آغاز مشاوره در زمینه هند در آینده عضویت در شورای امنیت سازمان ملل متحد (2021-22) و G20 ریاست جمهوری (2022) و آلمان در حال حاضر عضویت در شورای امنیت سازمان ملل متحد و آینده ریاست دوره ای اتحادیه اروپا" MEA گفت: در بیانیه صادر شده هفته گذشته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب