پاکستان آن را تمام کردم اشتباه برابر هند در سال 2019 WC می گوید Waqar

"پاکستان آن را کاملا اشتباه برابر هند در سال 2019 جام جهانی, با شروع از بازی شیر یا خط" بود که چگونه سابق پاکس

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

"پاکستان آن را کاملا اشتباه برابر هند در سال 2019 جام جهانی, با شروع از بازی شیر یا خط" بود که چگونه سابق پاکستان کاپیتان وقار یونس توصیف خود ملت 89-اجرا شکست در انگلستان است.

شکست بود هفتم برای پاکستان در جام جهانی برخورد در برابر هند است. تعامل آنلاین با طرفداران GloFans فعلی بولینگ مربی پاکستان یافت گسل با تقریبا همه چیز را با تیم خود در آن روز.

"من فکر می کنم آنها (پاکستان فکر می کنم تانک) امیدوار بودند که زمین به انجام خیلی بیشتر به آنها کمک کنید زود درها و قرار دادن هند تحت فشار است. هند بسیار چاشنی افتتاحیه واقعا نمی اجازه bowlers حل و فصل کردن. زمین واقعا نمی زیادی انجام دهید و پس از افتتاحیه قصد کردم آن را بسیار دشوار است برای آنها را متوقف کند.

"من فکر می کنم این یک اشتباه احمقانه, برای شروع, به درخواست هند به خفاش. پنبه حلاجی شده برای اولین بار در آن زمین بود که راه را برای رفتن. آن را واقعا کمک پاکستان که روز و هند خیلی خوب بود... راه بیش از حد خوب است."

این تندرو نیز raved در مورد ساچین Tendulkar به دست کشیدن از 98 در برابر پاکستان در سال 2003 جام جهانی به عنوان هند تعقیب یک هدف 274 با شش ویکت به یدکی.

Tendulkar در بهترین

"که نوبت سخت است برای توصیف در کلمات. او بازی خیلی خوبی به خصوص زمانی که هند تحت فشار بودند و ما به خوبی در بازی بولینگ. که احتمالا یکی از بهترین نوبت. حتی اگر شما بخواهید Sachin در مورد این (نوبت) او همچنین ممکن است می گویند همین است. راه او مواجه شعیب اختر وسیم و من تحت فشار و راه او حمله کردم و زود اجرا می شود من فکر می کنم آن را یک نوبت" او به یاد می آورد.

وقار در رفت "Tendulkar است که نه تنها یک بازیکن بزرگ بلکه یک انسان است. با توجه به کیفیت خود مردم در تمام سنین ، او بسیار فروتن ، به طور کلی علائم کامل به او در راه او به کار گرفته کار خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن