با NBA راه اندازی مجدد خواهد شد و بیشتر بازیکنان فصل این دستگاه ؟

لس آنجلس — به عنوان NBA تلاش برای راه اندازی مجدد آن فصل با وجود افزایش موارد COVID-19 و افزایش تعداد بستری ش

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

لس آنجلس — به عنوان NBA تلاش برای راه اندازی مجدد آن فصل با وجود افزایش موارد COVID-19 و افزایش تعداد بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیماری قرار داده است تاکید بر قادر بودن به سرعت کشف و پیگیری بیماری در بازیکنان است. یک دستگاه لیگ در حال برنامه ریزی برای در دسترس برای بازیکنان در اورلاندو فلوریدا., یک حلقه است که دارای سنسور است که اندازه گیری های مختلف عملکردهای بدن.

حلقه های تولید شده توسط این شرکت Oura نیست خارجی به NBA محافل. حداقل نه در لس آنجلس.

جودی ستو لیکرز' مدیر ورزشی عملکرد می پوشد یک. در مصاحبه ای که در ماه فوریه ستو حذف تیتانیوم حلقه را نشان می دهد درخشان در داخل جایی که سنسور می تواند در تشخیص های مختلف اتفاقات در بدن او.

"الکترونیک از این یکی شبیه به یک Fitbit اما آن را کمی دقیق تر" ستو گفت. "... من می توانید آن را مرطوب است. من می توانم بر روی آن تاثیر و آن را گرفتن نیست و در هر چیزی. این به من می گوید که چه مدت آن را برای من به خواب رفتن. آن را به من می گوید چرخه خواب است. چراغ خواب عمیق و خواب REM. چقدر من دریافت کنید. من خواب ماندن یا من پرتاب و به نوبه خود در شب ؟ به من می دهد انتقادات و پیشنهادات از 'Hmm دیدم که شما به رختخواب رفت کمی دیر یا شما نگه داشته و در بیدار شدن از خواب در شب. چیزی است که باعث ناراحتی شما ؟ دمای بدن شما را بالا آیا شما احساس خوبی ؟ شاید شما در حال گرفتن کمی زیر آب و هوا."

این دومی که لیگ است که بیشتر علاقه مند در طول بیماری همه گیر. یکی از علائم اولیه COVID-19 یک تب بالا. یک مطالعه ادعا می کند Oura می تواند تشخیص وجود بیماری سه روز زودتر از یک سواب آزمون.

در رسانه های اجتماعی لیکرز گارد Kyle Kuzma ابراز شک و تردید در مورد دستگاه: "به نظر می رسد مانند یک دستگاه ردیابی," او گفت:, و اضافه کردن یک شکلک از چهره های مشابه یک چشم طریق یک عینک یک چشمی.

این لیگ در تلاش است به تسکین نگرانی و مانند آن. آن را می گوید آن را نمی خواهد نیروی هر بازیکن برای پوشیدن این حلقه است اما برنامه ریزی برای آنها را در دسترس با توجه به یادداشت های توزیع شده در این هفته است.

NBA نیز گفت: بازیکنان ممکن است پوشیدن حلقه ها در طول بازی است. آن را وعده داده است که در حالی که داده های جمع آوری شده از حلقه ها در دسترس خواهد بود به بازیکنان نمی توان آن را در دسترس به تیم کارکنان و جز به آنها هشدار که بازیکنان بیماری احتمال نمره به اندازه کافی بالا است که این نشان می دهد که یک بازیکن در معرض خطر بالاتر یا نشان دادن علائم COVID-19. لیگ نیز گفت: این اطلاعات نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اهداف تجاری ساخته شده و یا در دسترس برای استفاده در آینده مذاکرات قرارداد.

لیکرز را جمع آوری داده ها به دست آورد در این حلقه. آنها به سادگی آنها را به عنوان یک گزینه برای بازیکنان است. و قبل از همه گیر که هدف اصلی استفاده از آن به شناسایی الگوهای خواب.

"برخی از انجام" ستو گفت: وقتی پرسیده شد که در ماه فوریه مورد اینکه آیا بازیکنان انتخاب شده به جهان گشود. "وجود دارد یک برنامه بر روی تلفن است که شما می توانید انجام دهید. همچنین دستگاه های مختلف است. برخی فقط آن را می پوشند در شب. اما واقعا فردی و اين آموزش و پرورش است. به جای تلاش برای توان ناخوانده و یا کنترل آن را در کار با آنها و آموزش آنها را بر روی آن. با ما سفر برنامه این مشکل گاهی اوقات به خواب کافی اما با آموزش مردم و اهمیت خواب, امیدوارم, ساخت خواب بیشتر از یک اولویت به جای آن نقش هیچ عامل در آنچه که ما انجام دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن