Jarrid هوستون ستون: غروب دریاچه ها و دریاچه سوپریور دنبال جریان دهان که در آن ماهی در حال پیدا کردن غذا

این آخرین هفته است آب و هوا بسیاری از محلی آب گل آلود کردن و بالا است. چندین مرزی دریاچه ها در ویسکانسین آب پو

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

این آخرین هفته است آب و هوا بسیاری از محلی آب گل آلود کردن و بالا است. چندین مرزی دریاچه ها در ویسکانسین آب پوشش حوض و lakeshore مناطق ساحل.

اخیر آب و قطعا کمک به زندگی آبزیان با برخی از دوباره اکسیژن و آوردن غذا از فیدر creeks ها و رودخانه ها. ما همچنین متوجه شده است که درجه حرارت آب گرفته اند یک گام به عقب پایین که چیز خوبی است.

تنها سقوط است ماهی آهسته بوده است به تنظیم مجدد به طور منظم خود را روال — اغلب مورد زمانی که ما در تعارض الگوهای آب و هوایی.

ما شده اند قادر به تنظیم به الگوهای جدید هر چند پیدا کرده اند و برخی از موفقیت خوبی است. یک چیز برای مطمئن است که شما نمی توانید آنها را بر روی نیمکت نشسته. در اینجا ما هفتگی ماهیگیری گزارش:

دریاچه سوپریور شده است آمار و هنوز در این هفته. بهترین گزارش شده که از, تا ساحل شمال به ویژه در اطراف بنادر دو منطقه و همچنین رسول سلیمان در ویسکانسین. چرخش بزرگ, فلاشر/پرواز combos مهارت های و/یا قاشق همچنان به عنوان یک جزء اصلی برای گرفتن ماهی به نیش می زنند. اما بخشی از مشکل این است که پیدا کردن فعال خواران.

این رودخانه در هر دو ساحل شمالی و جنوبی ساحل در حال بالا و خوب آوردن حجم آب شیرین به این دریاچه است. این مناطق نباید نادیده گرفته شود هنگامی که تصمیم گیری که در آن برای شروع به چرخش در Gitch.

ما در حال حاضر به خوبی mudline در برخی از مناطق. Mudlines قطعا کمک تعریف یک بیت از ساختار زمانی که ماهیگیری در دریاچه سوپریور. من می خواهم به هدف قرار دادن لبه های آنها. ساحل جنوبی انواع مختلف اردک ماهی نیش همچنان به صورت یک قمار بزرگ. بهترین شرط این است که برای پوشش آب با الگوهای چرخش تا زمانی که شما پیدا کردن فعال ماهی.

جریان ماهیگیری در حال حاضر دیدن یک چشم انداز مثبت از فعالیت به عنوان به خوبی به عنوان بسیاری از ماهی ها خواهد مهاجرت با جدید تازه جریان می یابد. بهترین طعمه به نوبه خود برخی از خوب قهوه ای و ماهی قزل آلا بروک خواهد بود تک قلاب با اشکال مورد علاقه الگوهای.

سنت لوئیس رودخانه است که هنوز هم یک انتخاب خوب برای فعال گربه ماهی و چند دیگر مایل biters است که خوردن طعمه زنده است. ماهیگیری در رودخانه را تا حدودی از رکود با باران های اخیر تبدیل کردن یک مقدار خوبی از گل و لای و آوار. با که گفت: به منظور موفقیت در این نوع از شرایط بهتر است به استفاده از با صدای بلند و نفرت انگیز طعمه.

من می خواهم به ترول و یا بازیگران پاره raps و یا هر چیزی را با نوعی از چارپاره یکپارچه به فریب. با که گفت: چیزی در مورد بوی طعمه زنده است که همیشه می توانید عملکرد برخی از ماهی است.

به عنوان ذکر شده در گزارش قبلی ما در حال حاضر ورود سگ روزهای تابستان که می توان برخی از مهم ترین ماهیگیری از سال است. Muskie ماهیگیری شده است و بر روی رودخانه را از اواخر اما ما نه شنیدن از بسیاری از موفقیت. این درک من محلی Muskies Inc. فصل تا به حال آن سالانه مسابقات آخر هفته گذشته و تنها به ثمر رساند تعداد انگشت شماری از ماهی است.

اکثر ما مرزی دریاچه ها و مخازن و flowages باید دمای آب را به اواسط 70s. آب های داخلی همچنان به تولید مولد ترین ماهیگیری برای اعداد اگر نه لزوما اندازه. ما را دیده اند بسیار خوب باس آمده روسازه این هفته گذشته است.

هدف قرار دادن نهر و رودخانه دهان شده اند بهترین مناطق کلیدی در سایت برای زیبا وری گزش. شبیه به دریاچه سوپریور, اما بدیهی است که در یک مقیاس کوچکتر این کوچکتر فیدر جریان در آوردن مواد غذایی تازه و اکسیژن است که جذب مجموعهای از گونه های مختلف و کلاس های سال. اگر شما به خودتان پیدا کنید از دیدن هر گونه اقدام در اطراف این "دهان" را به آن بدهید و یا نگاه به مناطقی در نزدیکی.

بهترین طعمه این در هفته گذشته شامل اما نه محدود شده است, 1/16 یا 1/8 اونس است. جست و خیز کردن و 1/3 nightcrawler یا ماهی قنات کوچک و سالم سخت طعمه و کوچکتر 2" بوت دم پلاستیک. آیا بی اعتنایی وزش باد سواحل و یا غرق صخره های مرجانی و جزایر به پیدا کردن فعال walleyes پایک و گاه به گاه smallmouth.

Jarrid هوستون جنوبی محدوده یک راهنمای ماهیگیری (houstonsguideservice.com) در مینه سوتا و ویسکانسین آبهای داخلی سنت لوئیس رودخانه و در زمستان در دریاچه سوپریور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب