راهول گاندی پرش از تمام جلسات کمیته در دفاع اما در ادامه به demoralise ملت: BJP

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 11:21:46 am BJP جمهور J P Nadda. (فایل) بی جی

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 11:21:46 am
galwan faceoff, india china border news, bjp congress on india china border dispute, rahul gandhi on india china border dispute, rahul gandhi does not attend defence meetings, rahul gandhi parliament attendance BJP جمهور J P Nadda. (فایل)

بی جی پی در روز دوشنبه گرفت تازه تطبیق در کنگره رهبر راهول گاندی بیش مداوم هند-چین مرز اختلاف و گفت که دومی "است که با حضور" تک جلسه مجلس کمیته دفاع اما همچنان به "demoralise" ملت و سوال جوانی از نیروهای مسلح.

با توجه به اطلاعات موجود در Lok سبها سایت سابق کنگره رئیس جمهور حضور نداشت هر یک از این کمیته جلسات تا کنون.

در نظر گرفتن به, توییتر, BJP جمهور J P Nadda گفت: "راهول گاندی نه حضور در یک جلسه کمیته دائمی در دفاع. اما متاسفانه او در ادامه به demoralise ملت سوال جوانی از نیروهای مسلح ما و انجام همه چیز را که یک مسئول رهبر مخالفان باید انجام دهد."

او افزود: "راهول گاندی متعلق به سلسله که با شکوه سنت که در آن تا آنجا که به دفاع مربوط می شود کمیته نیست مهم کمیسیون انجام دهد. کنگره بسیاری از مستحق کاربرانی که درک پارلمانی مسائل اما یک سلسله هرگز اجازه چنین رهبران رشد. واقعا غم انگیز است."

گاندی شده است که منجر به آن انتقاد شدید از مرکز بیش از یک میزبان از مسائل از جمله ادامه بن بست بین هند و چین ارتش.

روز شنبه, گاندی ادعا کرد که وطن پرست Ladakhis شد بالا بردن صدای خود را در برابر چینی نفوذ و گفت که نادیده گرفتن هشدار خود هزینه هند از صمیم قلب.

گاندی همچنین یک گزارش که نشان داد برخی از Ladakhis وی از سوی مامورین که چینی شده اند و اشغال سرزمین های هندی در Ladakh. "وطن پرست Ladakhis در حال بالا بردن صدای خود را در برابر چینی نفوذ. آنها فریاد هشدار دهنده است. نادیده گرفتن هشدار خود را هزینه هند صمیم قلب" سابق کنگره رئیس جمهور در توئیتر خود نوشت. "هند به خاطر لطفا گوش دادن به آنها," او گفت:.

کنگره رهبر همچنین به تازگی با حمله به نخست وزیر نارندرا مودی بیش از او بلند پروازانه را در هند پروژه و مرکز تصمیم به ممنوعیت 59 چینی برنامه های میان مرزی ردیف. او با اشاره به داده ها برای نشان دادن یک جهش در واردات از چین از سال 2014 سال دولت بی جی پی به قدرت رسید.

بی جی پی در نوبه خود او را متهم کرد کاهش روحیه نیروهای مسلح.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب