IPL در امارات متحده عربی می شود موقت دولت. nod

پس از مطلع شدن در مورد دولت مرکزی با داشتن موقت اعطا مجوز برای لیگ برتر هند را (IPL) 2020 نسخه به موکول در اما

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

پس از مطلع شدن در مورد دولت مرکزی با داشتن موقت اعطا مجوز برای لیگ برتر هند را (IPL) 2020 نسخه به موکول در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) با توجه به COVID-19 شیوع IPL شورای حکام در روز یکشنبه در میان دیگر تصمیم های مهم به تعویق افتاد نهایی به تاریخ 10 نوامبر به پایبندی به پخش درخواست.

علاوه بر تصمیم گیری برای مرحله, اولین روز هفته, نهایی, نیز همزمان با دیوالی جشن هئیت مهر پیشنهاد پیشبرد شروع شب مسابقات از 8 p. m. به 7.30 بعد از ظهر در حالی که تیم ملی به اندازه تمام هشت تیم پوش خواهد شد در 24 بازیکن در هر تیم همچنین تصمیم گرفته شد اجازه می دهد تا تماشاگران در هر سه سالن - دبی و ابوظبی و شارجه - در مرحله اول این مسابقات است. این شورا تصمیم گرفت به سرهم بندی کردن با هر یک از آن حمایت مالی می پردازد.

به گفته یک عضو از شورای حکومتی اگر چه نامه رسمی از ترخیص رود "در یک روز و یا دو" BCCI کردم "کلامی ترخیص کالا" از دولت است.

در حالی که بسیاری از تصمیم گیری شد و صرف تشریفات franchises هنوز هم در حال انتظار برای اطلاع در مورد دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) و وسایل. "آن است که نهایی شدن و به اشتراک گذاشته خواهد شد با این فرانچایز به زودی" گفت: GC عضو خواست نامش فاش نشود.

دربندی تیم ملی به اندازه 24 بازیکن را تحت تاثیر قرار نمی تیم بسیار پس از تنها سه نفر از هشت franchises - Kings XI Punjab راجستان سلطنتی و Sunrisers Hyderabad - یک پیراهن اندازه 25 حداکثر محدودیت در زمان حراج.

چینی حامیان مالی برای اقامت

در پی دولت قرار است در برابر جنبش چینی اشخاص پس از ماه گذشته بن بست در Galwan دره BCCI اعلام کرده بود آن را نقد و بررسی لیگ را حمایت مالی می پردازد. اما شورای حکام تصمیم به "چوب به حامیان" با استناد به کمبود وقت به دنبال جایگزین است. چهار نفر از IPL عمده حامیان سرمایه گذاری توسط شرکت های چینی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب