UFC ستاره McGregor می گوید او گذاشت

UFC ستاره Conor McGregor گفت: در رسانه های اجتماعی در اواخر شب شنبه, ژوئن 6, که او بازنشسته است و از مبارزه ب

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

UFC ستاره Conor McGregor گفت: در رسانه های اجتماعی در اواخر شب شنبه, ژوئن 6, که او بازنشسته است و از مبارزه با یک کمی بیش از یک ماه قبل از روز تولد 31.

"با تشکر از همه شما برای خاطرات شگفت انگیز!" مک گرگور در توییتر نوشت. "چه آن سوار شده است!"

این نه اولین و یا حتی دومین بار است که ایرلندی مک گرگور (22-4) گرفته شده به توییتر برای اعلام بازنشستگی خود را.

در مارس سال 2016 مک گرگور توییتی بازنشستگی خود را هفته پس از از دست دادن به Nate Diaz در UFC 196 شد اما در هشت ضلعی چهار ماه بعد از ضرب و شتم دیاز در UFC 202.

McGregor همین در ماه مارس 2019 -- در حالی که به حالت تعلیق برای یک پست-مبارزه با نزاع و جدال پس از دست دادن خود را به Khabib Nurmegomedov در اکتبر 2018 -- این زمان به tweeting او انجام شد و تنها چند ساعت پس از بحث خود را در جلسه بعدی در تلویزیون ظاهر. یک روز بعد یک گزارش از ظاهر یک اتهام تجاوز جنسی علیه مک گرگور که در نهایت بازگشت به هشت ضلعی به ضرب و شتم Donald Cerrone در 40 ثانیه در ماه ژانویه در UFC 246.

این Nurmegomedov و Cerrone دعوا تنها UFC حملات از ماه نوامبر سال 2016.

در مکگرگر اشاره در بازگشت و ممکن است مبارزه با موقت بسیار سبک وزن قهرمان جاستین Gaethje در ژوئیه اما UFC رئیس دانا سفید گفت: در اواخر ماه مه که هیچ برنامه ای برای مک گرگور مبارزه است.

در نقاط مختلف به تازگی McGregor علنا پذیرفته مبارزه با بوکسور Oscar De La Hoya دیگر با سابق UFC میان قهرمان اندرسون سیلوا و گفت که او می خواهد یک شات در زمان UFC قهرمان سبک وزن Kamaru عثمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب