فراموش نکنید Ludo این است که چگونه شهروندان ارشد را در آغوش بازی آنلاین پل

Dr Chanjiv سینگ صبح قبل از مستند همیشه همان; یک فنجان چای در یک دست و از سوی دیگر برگزاری 13 کارت به عنوان او

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

Dr Chanjiv سینگ صبح قبل از مستند همیشه همان; یک فنجان چای در یک دست و از سوی دیگر برگزاری 13 کارت به عنوان او نشسته و با سه نفر از دوستان برای یک بازی از قرارداد پل در Jalandhar باشگاه ورزشی باشگاه.

یک جراح و عضو Jalandhar پل ارتباط (JBA) او می گوید: "Britishers ممکن است به ارمغان آورد و بازی از استور هند, اما معلوم شد متفاوت از آنچه از آنها انتظار می رود. در اینجا آن است که صرف آقا بازی. وجود دارد مقدار زیادی از سرگرم کننده درگیر," او می گوید.

همکاری کارت بازی توسط دو تیم از چهار بازیکن قرارداد پل تماس برای تیم به موفقیت برآورد و برنده یک تعداد معینی از کلاهبرداری در میان آنها است. با وجود این همه گیر وضعیت 80-عجیب و غریب JBA اعضای برخی از آنها بازنشسته هستند بوروکرات و نظامی افسران مشتاق به نگه داشتن سرگرم کننده زنده و در حال انجام این کار توسط آموزش بازی پل آنلاین.

Dr Chanjiv Singh

سعی و کوشش از این شهروندان ارشد می گوید: 46-سال دبیر JBA, Sirvinderjit سینگ دعا در یادگیری به بازی آنلاین است "اثبات عشق" برای بازی و انجمن.

"جلندر یکی از معدود شهرهای پنجاب که بسیاری از NRIs خانه تماس بگیرید. بسیاری از JBA اعضای (سالمندان) به تنهایی در خانه به جز این شرکت از بندگان خود و پل تنها منبع خود را از سرگرمی است."

دعای ایجاد حساب های منحصر به فرد برای هر JBA عضو در پایه پل آنلاین وب سایت و آموزش آنها را چگونه به حرکت نرم افزاری است که اجازه بازیکن تعامل در زمان واقعی است. "در اول [پخش آنلاین] یک چالش بود. ما تا به حال مسائل مربوط به اتصال. بازیکنان تلاش خود را با دستگاه های لمسی و رابط کاربری در اولین مسابقات آنلاین در مارس 14," او می گوید.

در آغوش فن آوری

اما سالمندان به زودی غلبه این جزئی سکسکه و در حال حاضر تا سرمایه گذاری که دعای فکر می کند که آنها ممکن است ترجیح می دهند بازی آنلاین حتی پس از مستند.

"حتی جوانان با تکنولوژی مبارزه اما ما اعضای باشگاه تبدیل شده اند جوانب ظرف چند هفته" دعا می خندد و اضافه می کند "ما قادر به بازی با بمبئی بازیکنان در حالی که اینجا نشسته در Jalandhar. این توانایی به ارتباط با مردم در سراسر کشور, جاذبه اصلی است."

Sirvinderjit Singh Dua

دکتر سینگ که در تماس پل "مرگ هنر" خوشحالم که به دیدن این افزایش محبوبیت بازی آنلاین تکرار است که جذب حتی کسانی که او را به اشاره به عنوان "tech-منتقدان". دکتر سینگ خود شور و شوق برای آنلاین پل به نظر می رسد به یک اثر در 27-year-old son-in-law زندگی می کند که در پونا و همکارش که در جامو هر دو از آنها را کرده اند تا بازی.

افزایش علاقه است همچنین آوردن جوان و نسل های قدیمی تر به هم نزدیک بود و در مورد نوجوانان Vineet Nandoo و Kunj Chheda که نماینده هند در U-16 جهانی جوانان باز پل قهرمانی برگزار شد در کرواسی در ماه اوت سال 2019 و که در حال حاضر بازی بازی آنلاین با این ارشد JBA اعضای.

"اجتماعى کردن بخشی بسیار مهم از پل می گوید:" کهنه بازیکن بین المللی Prakash market squared nh. "فقیر و غنی هر دو بازی بازی. حتی حاضر مردم تمایل به شکل مشابه خوشه" او می افزاید.

پل فدراسیون هند, بازی حکم هیئت مدیره در این کشور است اما نگران: نگرانی این است که بازی های آنلاین می تواند اجازه می دهد بازیکن برای برقراری ارتباط از طریق غیر قانونی به معنی مانند تماس های ویدئویی به عنوان مخالف به روش سنتی نوشتن مناقصه سیستم.

چگونه به بازی بازی های

  • قرارداد پل یک بازی استراتژی پیچیده است که متمایز از دیگر کارت انواع بازی با عناصر از حراج و بازی.
  • حراج اولین قسمت از بازی که در آن شرکای تصمیم یک مغلوب ساختن پیشی جستن کت و شلوار و ارزیابی چگونه بسیاری از کلاهبرداری های همکاری خود را به احتمال زیاد به نفع خود.
  • همکاران برقراری ارتباط با استفاده از مناقصه سیستم که اساسا کد زبان و متفاوت در سراسر مناطق مختلف (مانند دقت در باشگاه مصنوعی سیستم استاندارد سیستم آمریکایی).
  • بالاترین پیشنهاد شناخته شده است به عنوان یک "قرارداد" نتیجه دادن بازی نام خود را. زمانی که قرارداد یک تیم برآورده همکاران برنده شوید.

Sandeep Thakral یک سطح ملی و بازیکن آنلاین مسابقات سازمان مستقر در Gurugram begs به متفاوت است. او می گوید که سیستم عامل های آنلاین تبدیل شده اند به مراتب پیچیده تر در طول مستند.

Thakral راه اندازی شد به نمایندگی از هند در جهان, پل بازی ها که برنامه ریزی شده بود برگزار شد در سلسمگگیر ترم در شمال استان پارما در ماه اوت است. این بیماری همه گیر شیوع باعث به تعویق افتادن و Thakral منحرف خود زمان و انرژی برای بازی پل آنلاین. "قبلا ما تیم خود را صرف 70-90 روز سال پخش زنده مسابقات. در حال حاضر ما در حال به طور مداوم بازی بازی آنلاین. در پایان روز مردم وفق دهند زمانی که آنها می خواهند به زمانی که وجود دارد این است که اشتیاق به آن می گوید:" Thakral.

ملی قهرمان ایندیرا Sonawala یک عهد به این. 80 ساله معمول پل جلسات در باشگاه کشور در جنوب بمبئی قطع شد توسط lockdown. اما پس از تشویق از دوستان او تصمیم گرفت به بازی آنلاین یک فرصت است. "من نیاز به رفتن به عقب و بازی. باشگاه و بازیکنان مانند یک خانواده است. البته من می خواهم برای دیدار با خانواده من," او می گوید: هنگامی که پرسیده شد که چرا او همچنان بازی آنلاین پل.

همان خانوادگی غریزه چیزی است که نگه می دارد و فشار 80 ساله Mahendra شاه به رفتن در اینترنت و یادگیری به بازی بازی های آنلاین با وجود او به شدت برگزار می شود سوء ظن نسبت به فن آوری است.

در حالی که او خود را بهبود ناوبری آنلاین مهارت های شاه هنوز نتواند محیط در ویمبلدون در جنوب بمبئی که در آن او می خواهم به تماشای عابران و احساس از برگزاری فیزیکی قطعه کارت های بازی را در دست خود را. "من ترجیح می دهم تعامل فیزیکی بیش مجازی بازی. دستگاه نور پس زمینه لطمه می زند چشمان من. اما من از دست من دوستان است. من قصد ندارم به بازی حرفه ای. بنابراین تا زمانی که این مستند همچنان من را حفظ خواهد کرد تمرین به بازی بازی های آنلاین پل" او می افزاید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب