دلوت کلیسا جشن 150 سال با کمک های مالی

"چند وجود دارد در اندازه های مختلف," او گفت که او و استیو o'neil آپارتمان پناهگاه مدافع لی Fosle تخلیه جعبه و

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

"چند وجود دارد در اندازه های مختلف," او گفت که او و استیو o'neil آپارتمان پناهگاه مدافع لی Fosle تخلیه جعبه و کیسه از Luvs و گل و بوته دار.

این اولین توقف برای Stromback; بعدی شد کاغذ توالت برای زندگی کردن باهم زندگی کردن. او یک عضو از اولین کلیسای لوتری تبدیل می شود که این 150 سال است.

برای سالگرد اعضای کلیسا با تمرکز هر ماه در جمع آوری کمک های مالی.

آنها به جمع آوری محصولات گوجه فرنگی در ماه ژانویه, پوشک, در مارس و کاغذ توالت در ماه مارس با هدف 150 بسته در هر. و آنها به پیشی گرفتن از آن گفت: نانسی Hamry اول لوتری کار متخصص.

Steve Stromback, left, a volunteer from First Lutheran Church, digs out diapers from the back of his truck as Leah Fosle, a family shelter advocate at the Steve O’Neil Apartments, stacks a cart with diapers for people at the apartments collected by members of the church Monday morning, May 4. First Lutheran Church is celebrating its 150th year by collecting donations. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

استیو Stromback سمت چپ یک داوطلب از اولین کلیسای لوتری حفاری کردن پوشک از پشت کامیون خود را به عنوان Leah Fosle خانواده و پناهگاه حمایت از استیو o'neil آپارتمان پشته یک سبد خرید با پوشک برای افرادی که در آپارتمان های جمع آوری شده توسط اعضای کلیسای صبح روز دوشنبه, مه 4. اولین کلیسای لوتری است خود را جشن 150 سال با جمع آوری کمک های مالی. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

بعد Stromback سوار یک زن و شوهر از بلوک به زندگی کردن باهم زندگی کردن مواد غذایی قفسه. او و اسکات ون Walid تخلیه کیسه و کیسه و کیسه های.

این کاملا غیر منتظره امروز گفت: ون Walid مدیر توزیعی خدمات.

این مواد غذایی قفسه منتقل شده فرآیندهای آن به قبل از بسته بندی و جعبه و لوازم.

نیاز است که همیشه رفتن به بیشتر nonperishable مواد غذایی مانند حبوبات, سوپ و ماکارونی خشک. را در آنچه که شما نمی خواهید به استفاده از.

"پول نقد همیشه پادشاه است. هر دلار می شود 7 دلار ارزش مواد غذایی که ما خرید بازگشت," او گفت:.

پس از Stromback خالی چوکیی عقب, ماشین, او گفت که خانواده اش شده بود اعضای اولین لوتری برای سال های بسیاری است. این کلیسا است که به دنبال راه های مختلف از بخشی از جامعه است.

قبل از همه گیر اول لوتری برنامه ریزی شده در فضای سرویس sesquicentennial, Hamry گفت. در حال حاضر آنها در حال بازی آن را توسط گوش.

در ضمن آنها ساخته شده ایم بیش از 700 ماسک و شمارش.

آنها نیز جمع آوری شده و با توجه به فوق العاده یک کارت هدیه به مرکز برای تغییر زندگی و اهدا پوشک به لوتری خدمات اجتماعی بحران مهد کودک.

"پاستور دایان (Loufman) بسیار خلاق" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب