مسابقه اتومبیل رانی: طرفداران گله به برتر برای مسابقه بازگشت

شوارتسکف به حال دیده ام "رایگان برای همه" که در برخی از اماکن از ویسکانسین دیوان عالی کشور زده کردن رژیم صهیون

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

شوارتسکف به حال دیده ام "رایگان برای همه" که در برخی از اماکن از ویسکانسین دیوان عالی کشور زده کردن رژیم صهیونیستی است. تونی Evers' امن تر-در-خانه سفارش در هفته گذشته که در نظر گرفته شده بود به سرعت گسترش coronavirus و او زندگی با 79 سال سن در اوج تراس در دولوت.

"من نمی خواهم چیزی را انتخاب کنید تا در اینجا و آن را بیش از وجود دارد" شوارتسکف گفت: از طریق مینه سوتا وایکینگ ها با مضمون ماسک.

شوارتسکف بود خوشحال با آنچه که او را دیدم زمانی که او وارد Gondik قانون جاده سریع السیر. Green X بودند فاصله شش فوت از هم جدا یادآوری طرفداران برای نگه داشتن فاصله خود را به عنوان آنها را از طریق تیکت خط و کیم Gilbertson بررسی همه متوسط قبل از آنها می تواند وارد کنید.

Fans watch a Super Stock heat race through the fence Thursday at Godnik Law Speedway in Superior. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

طرفداران سازمان دیده بان فوق العاده سهام گرما مسابقه را از طریق حصار پنج شنبه در Godnik قانون جاده سریع السیر در برتر است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

دومین و آخرین روز از 15 سالانه مینه سوتا اصلاح اتباع در اصل برنامه ریزی شده برای Ogilvie (مینه سوتا) Raceway جمعه است. شامل پنج کلاس ها پنجشنبه شب افتتاحیه رفت دیر و نتایج کامل نیست در دسترس زمانی که این برنامه رفت و به مطبوعات اما دن ایبرت از ساحل دریاچه, Minn., دفاع از عنوان خود را با پیروزی در رویداد اصلی عبور برای سرب در دامان نهایی. طرفداران کردم خوب نشان می دهد.

"این مهم است" شوارتسکف گفت. "آنها نیاز به تنظیم یک مثال خوب است که این را می توان با خیال راحت چرا که اگر آنها نمی, این خواهد شد تعطیل."

به عنوان طرفداران وارد تسهیلات زرد نشانه ها با حروف سیاه و سفید مبنی بر "حفظ اجتماعی فاصله" نوشته شده بودند در امتداد جلو رک و بی پرده یادآوری آنها را به فضای خارج و آنها را انجام داد. کسانی که هم می تواند با هم نشستن خانواده ها و گروه ها و ماسک بودند برای خرید در دسترس در پایه امتیاز که آهنگ گوینده ذکر شده به طور مداوم بین گرما نژادها. شانزده ضد عفونی کننده دست مکان پاشیده در اطراف این تاسیسات.

در حالی که تقریبا هیچ یک عینک ماسک در چاله بسیاری از طرفداران در grandstands انجام داد. جاده سریع السیر پروموتر جو Stariha برآورد جمعیت در grandstands به حدود 700 با یکی دیگر از 200 اگر شما شمارش تمام طرفداران محاصره آهنگ از اتومبیل خود را و یا چاله.

A sign reminding people to maintain social distancing Thursday at Godnik Law Speedway in Superior. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

نشانه یادآوری به مردم برای حفظ اجتماعی فاصله پنج شنبه در Godnik قانون جاده سریع السیر در برتر است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

Shanna لینچ از هیبینگ نشسته با خواهر, خواهر, Kira و دو برادرزاده. آنها وجود دارد برای تماشای Kira دوست پسر ریک اندروز یک اورلئانز راننده.

Shanna لینچ رفت به Northland در ماه ژانویه از واشنگتن است. او گفت: این احساس خوب آن را فقط به انجام کاری دوباره عادی فقط برخی از خوب میانه سرگرم کننده است. زمان شروع حرارت در پایین 60s و آفتابی.

لینچ خواسته شده بود اگر او احساس امن است.

"اوه, بله, البته," او گفت:. "من فکر می کنم همه احساس به همان شیوه. این احساس خوب فقط به خارج از خانه دریافت کنید. این زیبا را در اینجا. این است که آب و هوای مناسب برای آن است."

در حالی که آن را آسان برای علاقه مندان به شرکت در این مسابقه برای رانندگان آن تقلا. آنها رفت و از داشتن چیزی جز زمان به زمان.

Groups of people were asked to maintain spacing from other groups of people in the grandstand Thursday at Godnik Law Speedway in Superior. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

گروه از مردم خواسته شد برای حفظ فاصله از دیگر گروه های از مردم در جایگاه پنج شنبه در Godnik قانون جاده سریع السیر در برتر است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

اندی Grymala, 33, برتر, شده, مسابقه پس از او شش و نژادها در سوپر سهام کلاس. او گفت که او با خارش به خارج وجود دارد و او گفت: مسابقه طول می کشد در حتی بیشتر اهمیت در طول زمان بود. این یک نسخه هنگامی که وجود دارد کمتر منتشر شده و در دسترس است.

"آن بوده است offseason با تمام این مسائل در رفتن" Grymala گفت. "ماشین آماده شده است پس در مورد ماه آوریل است. من فکر می کنم این مهم است که هنوز هم امن باشد اما در همان زمان گرفتن چیزهایی که به پشت باز است."

ABC Raceway در اشلند باز می شود تا هفته آینده. در حالی که برتر نمی کانادا جمعیت آن شناخته شده — مرز است که هنوز بسته — شما می توانید شرط می بندم آن را برای رفتن به یک مقصد محبوب با مینه سوتا آهسته تر به باز کردن همه چیز. او در واقع تعجب آنها نمی فضای آن را در چاله بیشتر (او در محبوب گودال محل حقوق ورودی بر روی آهنگ راست و جایی که لاستیک را تغییر داد در صورتی که به تخت در طول یک مسابقه).

Andy Grymala races in a Super Stock heat race Thursday at Godnik Law Speedway in Superior. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

اندی Grymala نژادها در یک سوپر سهام گرما نژاد روز پنج شنبه در Godnik قانون جاده سریع السیر در برتر است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"آنها باید ماشین خوب می شمارد و مردم در حال تشکیل پرونده در" Grymala گفت. "به نظر می رسد مانند آن را کامل بیش از وجود دارد (nodding به سمت جایگاه)."

در حالی که Grymala هیجان زده بود به عقب بر گردیم در خارج وجود دارد, او ترجیح داده اند یک هفته دیگر برای دریافت آماده است.

"این یک راش چهار روز گذشته به آماده شدن" Grymala گفت:. "این یک هفته پر مشغله. ما نمی قرار دادن برچسب بر روی آن تا شنبه و ما را در گاراژ تا حدود 10 ساعت شب گذشته, گرفتن, آن آماده است. من را ندارد جلسه تمرین اما تا زمانی که شما به یاد داشته باشید برای سفت کردن پيچ و مهره شما باید خیلی خوب باشد. آن را باید من را نمی طولانی برای دریافت احساس و رفت و آمد در محل. آن را احساس طبیعی را در اینجا. شما رو به دریاچه نسیم تا حدی ملایم اما این راحت است."

Darrell Nelson of Duluth races in an A-Modified heat race Thursday at Godnik Law Speedway in Superior. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

دارل نلسون از دلوت نژادها در یک اصلاح گرما نژاد روز پنج شنبه در Godnik قانون جاده سریع السیر در برتر است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

جانباز راننده دارل Nelson, 51, هرمانتاوون گفت: همان چیزی که. نلسون فقط برداشت خود را تغییر جدید در روز چهارشنبه از مریخ اتومبیل های مسابقه در منومنی ویسکانسین و ضربه آهنگ برای تمرین یک زمان کوتاه بعد.

"من حدود هشت تا 10 دور در" نلسون گفت. "آن متفاوت است. آن را دشوار است به آمده از سمت راست دروازه به یک مسابقه بزرگ است. ما می تواند swatting flies با آن, اما من هرگز چرخید شب گذشته بنابراین ما باید خوب باشد. شما سعی می کنید به آن را کشف کردن. این نوع از بازی شطرنج, اما آن را آسان نیست. همه سریع است."

ویسکانسین حکم دادگاه عالی بود بسیار تکان دهنده, Nelson گفت که در آن هر کس گرفتار کردن گارد.

"شما گرفتار با شلوار خود را در اطراف مچ پا خود را" نلسون گفت. "آن فقط در آمد خیلی سریع. بسیاری از بچه ها در حال تقلا در حال حاضر. هیچ کس نمیفهمد آنها می شود باز در حال حاضر — هیچ کس."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب