بدون پول نقد در دست مهاجران دولت عقب می افتد در طرح های موجود: MNREGS, PDS

نوشته شده توسط Harikishan Sharma | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 7:07:57 am مهاجران سفر به,

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Harikishan Sharma | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 7:07:57 am
economic packages for migrant workers, migrant workers, migrant labourers, migrant labourers economic package, modi economic package, migrant workers, migrant workers cash fund, indian express مهاجران سفر به, Uttar Pradesh پس از متوقف شدن توسط پلیس در دهلی نو-غازیپو مرز در حال انجام در سراسر کشور COVID-19 مستند در دهلی نو روز شنبه, مارس 14 سال 2020 است. (Express Photo By Amit Mehra)

از tranche دوم از بسته اقتصادی اعلام شده توسط دولت در روز پنج شنبه متکی بر دو مکانیسم های موجود در این MNREGS و PDS برای ارائه کار مزدی و رایگان foodgrains به کارگران مهاجر از بازگشت از مناطق شهری به روستاها.

اما وجود دارد هیچ نقدی برای کمک به این کارگران که حقوق از دست رفته بیش از 50 روز از مستند. یک تغییر به نظر می رسد دولت در ارائه به تحمل بار مالی foodgrains برای دو ماه به مهاجران که پوشش داده نمی شوند یا تحت ملی امنیت غذایی عمل می کنند (NFSA), 2013 یا دولت طرح. اعلام طرح وزیر دارایی Nirmala Sitharaman گفت: تعداد آنها را تخمین زده می شود حدود هشت کرور.

طبق اعلام مهاجران که اصلا کارت های جیره بندی خواهد شد 5 کیلوگرم گندم یا برنج به ازای هر نفر و 1 کیلوگرم پالس در هر خانواده برای اردیبهشت و خرداد هر کدام با هزینه کردن به اطراف تومان 3,500 کرور.

در حالی که این بخشی از نخست وزیر نارندرا تومان 20 lakh کرور بسته اعلام کرد روز چهارشنبه به جزر و مد بیش از Covid-19 بحران اتحادیه مواد غذایی وزارت در واقعیت ارائه شده است اضافی foodgrains به متحده برای کسانی که بدون جیره کارت از فاز اول این مستند شروع پایان ماه مارس است.

بخوانید | چالش بعدی برای Odisha و Bihar: ویروس آمدن به خانه با مهاجران

در یکی دیگر از اعلام در مارس 7, مرکز گفته بود می گوید که آنها می تواند فایده های اضافی foodgrains از طریق مواد غذایی شرکت از هند باز فروش در بازار به صورت غیر جیره دارندگان کارت.

علاوه بر این در هفته سوم آوریل توسعه روستایی وزارت منتشر شده بود به دولت بودجه مورد نیاز برای سه ماه اول سال مالی نسبت به MNREGS – نیمه دوم امداد اعلام کرد برای کارگران مهاجر در روز پنج شنبه. در این رابطه آن است که سود اضافی به عنوان کارگران همیشه این گزینه از گرفتن کار تحت این طرح – که تقاضا محور در روستاهای خود.

به عنوان خوانده شده | دولت خالص ایمنی برای کارگران مهاجر و فقیر کمی در حال حاضر بیشتر برای بعد

با اشاره اقتصاددانان و رهبران اپوزیسیون شده است درخواست از دولت برای یک بار انتقال نقدینگی به بخش های آسیب پذیر مانند کارگران مهاجر. آیا روز پنج شنبه در این اطلاعیه ها را به جای کمک به جلوگیری خود را از جریان خارج از شهر باقی می ماند تردید توجه به این که کارگران مهاجر ترک کرده اند برای روستاها با وجود MNREGS و PDS که در حال حاضر در محل. پیشتر در ماه مارس 26, مرکز اعلام کرده بود 5 کیلوگرم رایگان foodgrains هر فرد و 1 کیلوگرم پالس در هر خانواده تحت Pradhan Mantri Garib Kalyan آنا Yojana برای موجود بهره مند از NFSA.

وزیر دارایی گفت: "ما در حال تعامل با دولت به مطمئن شوید که آنها می دانند که این مهاجران هستند. بسیاری از کسانی که کارت اقامت در اردوگاه اجرا یا توسط دولت یا سازمان های غیر دولتی. بر اساس یک ارزیابی به ما داده شده توسط دولت های ایالتی و ما فکر می کنیم وجود دارد حدود هشت کرور مهاجران خواهد شد که سود از طریق این foodgrains عرضه است."

همین حالا از توضیح داده شده | می Covid-19 گسترش از طریق مدفوع? مقاله بررسی شواهد

Sitharaman همچنین اعلام کرد اجرای از "یک ملت یک جیره کارت' پروژه. اما این است که هنوز هم تحت کار می کند و در سراسر کشور یکپارچه است و به احتمال زیاد قبل از مارس سال آینده است. در حالی که این مرکز امیدوار بود به رول از این پروژه در ماه ژوئن 1 در این سال تنها 17 متحده و UTs آمده اند در هیئت مدیره تا کنون.

بخوانید | در یک منطقه نارنجی روحا کارخانه بزنید به زندگی با مبهوت شیفت

Sitharaman گفت: "در ماه اوت سال 2020 67 کرور ذینفع در 23 ایالت یا 83 درصد از PDS جمعیت را تحت پوشش قرار گرفتن توسط یک ملت یک جیره کارت و ما مطمئن هستیم که از پوشش 100 ٪ ملی حمل ماه مارس سال 2021. تمام متحده و اتحادیه سرزمین را تکمیل اتوماسیون کامل در ماه مارس سال 2021."

امور فروش مواد غذایی و توزیع عمومی وزیر Ram, Vilas Paswan گفت: "ایالات متحده ارائه خواهد شد foodgrains برای توزیع به مهاجران رایگان از هزینه. لیست ذینفع گرفته خواهد شد تا بعد از آن به طوری که توزیع بلافاصله شروع می شود."

به عنوان خوانده شده | باز کردن بازارهای & malls در فرد حتی تاریخ اجازه می دهد تا مترو و اتوبوس: دهلی نو برای گفتن مرکز

صحبت کردن در مورد چگونه MNREGS حمایت از کارگران مهاجر که در حال بازگشت به روستاها وزیر دارایی گفت: دولت تا به حال موفق به تولید حدود 14.6 کرور نفر-روز کار و پیشنهاد کار به 2.33 کرور روپیه دستمزد-متقاضیان تا مارس 13. او گفت: حقوق و دستمزد در این طرح مطرح شده به میانگین ملی از 202 تومان در هر روز در برابر 182 تومان در روز در سال مالی گذشته و 10 ، 000 تومان کرور روپیه صرف کلی تا به امروز در جریان سال مالی است.

این تجدید نظر در MNREGS دستمزد مطلع شد در مارس 23, یک روز قبل از فاز اول این مستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن