14 مقامات بهداشتی دولت تست مثبت, Punjab شمارش در 1,823

توسط: اکسپرس سرویس خبری | امریتسار Chandigarh | منتشر شده در مارس 11, 2020 6:37:05 am ی وزارت بهداشت

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | امریتسار Chandigarh | منتشر شده در مارس 11, 2020 6:37:05 am
coronavirus, coronavirus outbreak, coronavirus in punjab, punjab health minister, balbir singh sidhu, covid 19 cases in punjab, punjab health officials test positive, indian express news ی وزارت بهداشت گفت: از هشت مثبت مقامات بهداشتی از خارج Ropar منطقه هفت از محلی و یکی از Chandigarh. (بازنمودی عکس)

پنجاب در بخش بهداشت و درمان رفت به tizzy یکشنبه پس از 14 مقامات بهداشتی دولت از جمله حداقل دو پزشک ارسال شده در Ropar منطقه آزمایش مثبت برای رمان coronavirus. Ropar معاون کمیسر Sonali Giri گفت: شش مقامات بهداشتی از 14 ارسال شده در منطقه از جمله دو پزشک متعلق به Ropar منطقه و باقی مانده را مورد ستایش قرار داد از خارج.

ی وزارت بهداشت گفت: از هشت مثبت مقامات بهداشتی از خارج Ropar منطقه هفت از محلی و یکی از Chandigarh.

یک مقام رسمی گفت: ورزش جریان بود به تعیین که در آن دقیقا بهداشت مقامات ارسال شده در منطقه است. Ropar SMO بود میان دو پزشک از منطقه که تست مثبت است. صحبت کردن بیش از تلفن SMO گفت که او جدا شده است. Ropar DC Giri گفت که در تمام 46 نفر تست مثبت در منطقه پنج از جمله آن نقطه از مکان های خارج از منطقه است.

پنجاب وزیر بهداشت Balbir سینگ Sidhu گفت: مقامات بهداشتی که آزمایش مثبت بود "بدون علامت". او اضافه کرد که به غیر از پزشکان و مقامات تست مثبت بودند پیراپزشکی کارکنان.

Sidhu گفت: تماس با ردیابی شد و نمونه ای از کسانی که در تماس با این بیماران نیز گرفته شده است. به عنوان در هر رسانه بولتن منتشر شده توسط دولت ایالتی پنجاب گزارش 61 مورد جدید از رمان coronavirus در روز یکشنبه در نظر گرفتن مجموع شمارش به 1,823. پنجاب تا کنون گزارش 31 COVID-19 مرگ و میر.

از 1,823 تست مثبت بیش از 1200 هستند که زائران پس از بازگشت از ناندید حسابداری برای حدود 67 درصد از کل موارد مثبت در دولت است. وجود دارد 1,626 فعال موارد و 166 نفر بهبود یافته اند در این دولت تا کنون. از مجموع 40,962 نمونه 35,293 آزمایش منفی و نتایج 3845 در حال انتظار.

در امریتسار یک زندانی تسلیم در امریتسار مرکزی آورده در تولید حکم توسط امریتسار روستایی پلیس آزمایش مثبت برای رمان coronavirus. او در تماس با زندانیان در زندان و با مقامات پلیس که او را مورد پرسش در بازداشتگاه پلیس. زندانی شد, تولید دو بار در دادگاه در مارس 6 و 8 مارس.

امریتسار ارشد قضایی دادرس Baljinder سینگ نوشته است نامه ای به امریتسار معاون کمیسر برای تست از قاضی و کارکنان رسمی پلیس بودند که در برخورد با زندانی. امریتسار پلیس در عین حال می خواهد دوباره تست از زندانی به مقامات احساس می کنید که او تا به حال هیچ سفر تاریخچه و منبع عفونت شناخته نشده بود.

"زندانی آورده بود در بازداشتگاه و با توجه به دستورالعمل او آزمایش COVID-19 قبل از فرستادن او به زندان بازگشت. او بدون علامت است اما مثبت است. بنابراین در حال حاضر او پذیرفته شده در Guru Nanak Dev بیمارستان امریتسار. اما ما می خواهیم برای رسیدن مجدد به دلیل او تا به حال هیچ سفر تاریخچه و منبع عفونت شناخته شده نیست" گفت: Chatiwind شو سهیل قاسم. یک مقامات در امریتسار زندان گفت: "ما فکر نمی کنم او عفونت از زندان است. او در بازداشتگاه پلیس و احتمالا عفونت کردم در طول این دوره است.

ما شده اند با در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی در داخل زندان است." در دولت حداکثر موارد مثبت رمان coronavirus گزارش شده از امریتسار district (295) پس از جلندر (175) و ترن ترن (157)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن