منطقه رانندگان کامیون هدایت از طریق coronavirus چالش های

در حالی که ارضای گرسنگی خود را ساخته شده است تا بخش کوچکی از کانادا راننده کامیون را هیجان برای دیدن یک رستورا

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

در حالی که ارضای گرسنگی خود را ساخته شده است تا بخش کوچکی از کانادا راننده کامیون را هیجان برای دیدن یک رستوران سنتی باز در میان COVID-19 همه گیر شد فکر یک سرور پستال او گرفتن سفارش خود را و درگیر شدن در بحث کوچک که پر او را با بیشترین شادی. رفته از دو ماه گذشته بدون اینکه قادر به ورود به یک رستوران سنتی با چهره دوستانه در انتظار به خدمت به او و وعده غذایی تازه راه رفتن را از طریق درب از مارلین رستوران خانوادگی بود هولمز برای اولین بار طعم و مزه از حالت عادی پس از رمان coronavirus ویروس باعث رستوران ها در سراسر کشور به خاموش کردن.

"این اولین بار است که من قادر به دریافت یک جدول در داخل و غذا خوردن در آنجا همه چیز شروع به بسته شدن پایین" هولمز گفت: از صندلی راننده از مخازن است. "قادر بودن به در رفتن و نشستن و استراحت با مردم در اطراف شما است که واقعا یکی از بزرگترین چیزهایی که من را از دست ندهید. آن را همیشه سرگرم کننده ملاقات با افراد جدید در جاده ها است."

حمل و نقل در سراسر مناطق کشور تا 10 ساعت در یک زمان بدون توقف در حالی که حفظ تمرکز بر روی جاده پیش رو تجربه ناهار خوری در داخل یک رستوران سنتی را فراهم می کند بیش از فقط یک وعده غذایی برای بسیاری از رانندگان کامیون. برای هولمز با بهره گیری از یک وعده غذایی در یک رستوران پر خالی از تعامل با دیگران پس از تنهایی در صندلی راننده برای ساعت ها در پایان.

اما به شدت از شیوع ویروس به شدت در اوایل ماه مارس باعث بسیاری از کشورهای نزدیک شام, رستوران و فست فود, زنجیره ای, كانون بودند در مواجهه با چالش های رو به رشد در جستجوی خود را برای گزینه های مواد غذایی در حالی که در جاده ها است. تلقی یک "ضروری کارگر" هر دولت فدرال طبقه بندی هلمز است که یکی از بسیاری از رانندگان کامیون است که وظیفه خود را از ادامه حیاتی نقش کار در میان ایالت خاموش شدن ناگهانی و مستندات صرف نظر از این که آیا او یک محل برای استراحت و یا دوش.

"این نه یک کار آسان و من آن را به عنوان یک شیوه زندگی بیش از آن است که یک کار" هولمز گفت. "شما باید به رول با مشت."

او به عنوان عبور به سمت بالا از 10 متحده در طول یک داده بازحمت حرکت کردن به دولت خود مجموعه ای از محدودیت برای COVID-19 اعم از سخت مستندات گسترده کسب و کار تعطیلی ساخت هلمز "و بسیاری از هموطنان كانون' شغل های مشکل تر است. داکوتای جنوبی یکی از هشت متحده در این کشور است که هدایت روشن از اجرای یک مستند است که به طور معمول مستلزم ساکنان که گفته بودن "اقامت-در-محل" است که در نهایت منجر به تعطیلی کسب و کار بیشتر و نوار قرمز است.

برای مونتانا مبتنی بر راننده کامیون مایرون Aeschbacher کشیدن به من-90 توقف کامیون در بعد از ظهر چهارشنبه در ارائه یک نفس از هوای تازه و بسیار مورد نیاز بهداشت به عنوان آن قرار دارد یکی از اولین سرویس کامل رستوران ها بدون محدودیت همراه با یک اتاق انتظار او چیزی Aeschbacher تا به حال برای رفتن بدون نزدیک به دو ماه گذشته هنگامی که او را در جاده ها است.

"برخی از کشورهای من سفر را از طریق در جنوب شروع به آرامی باز همه چیز به عقب اما وجود دارد بسیاری از محدودیت های برای غذا خوردن در یک رستوران است که این باعث می شود آن را سخت برای به دست آوردن یک جدول" Aeschbacher گفت. "من دیده ام بعضی جاها اجازه می دهد تنها 25 تا 30 نفر در همان رستوران در یک بار با یک انتظار خط."

با توجه به برخی از ایالت ها رفته اند تا آنجا که بسته شدن کامیون متوقف می شود که در خانه تنها اتاق دوش بسیاری از رانندگان کامیون در تکیه می کنند برای بهداشت در حالی که آنها در حال تکمیل نزدیک به 1000 مایل مسیر چالش نگه داشتن ستون تا برای حمل و نقل کارگران است.

"گاهی اوقات شما باید به آن به عنوان طولانی به عنوان شما می توانید تا زمانی که شما می توانید آن را بازگشت به خانه" Aeschbacher گفت: با توجه به برخی از هتل ها نیز بسته در برخی از کشورها. "من امیدوارم که همه چیز شروع به نوبه خود گوشه ای زودتر از بعد. من دیده نمی شود هر چیزی شبیه به این در طول عمر من است."

خرابی?

چه اتفاقی می افتد زمانی که یک نیمه شکسته شدن در یک دولت تحت محدودیت ها و مستندات اقدامات? این سوالی است که Aeschbacher امیدوار به پیدا کردن پاسخ به, به عنوان او شاهد برخی از semirepair مغازه ها بسته شده اند و با توجه به این ویروس است.

اما داکوتای جنوبی است که یک دولت رانندگان کامیون نمی خواهد که به نگرانی در مورد وجود دارد که عدم نیمه مکانیک در دسترس به عنوان یک محلی دیزل, مکانیک, فروشگاه, A&G باز شده است در طول شیوع ویروس. فقط 15 مایلی جنوب Mitchell نشسته گرگ خودرو و تعمیر کامیون در Parkston یک فروشگاه مجهز به نیمه مکانیک.

نسبتا Aeschbacher گفت: او را قرار داده و کمی مایل اضافی طی دو ماه گذشته از آنچه او معمولا در سال های گذشته, قرار دادن فشار بر روی کامیون خود را. با نوسانات صنعت دام است که به شدت در میان همه گیر Aeschbacher این کالا خوراک او حمل و نقل در درجه اول به لبنیات و گاو کشاورزان است یک محصول حیاتی برای ایالات متحده عرضه مواد غذایی و زنجیره ای.

تونی گرگ صاحب گرگ خودرو و تعمیر کامیون را تجربه کرده است یک چشم انداز مثبت در نیمه تعمیر کار بیش از گذشته چند ماه. به عنوان كانون ادامه حیاتی حمل و نقل محصولات و مواد در اطراف منطقه گرگ تعمیرگاه همچنان به مقدار زیادی از کار را در دست خود.

"ما کامیون, کسب و کار انجام شده است واقعا خوب به تازگی به دلیل بارهای همیشه باید بريدن," گرگ گفت. "این که آیا آن را تخلیه خوک یا گاو مردم را به خوردن. بسیاری از مایل در حال قرار دادن بر روی کامیون ها که تغییر نکرده با این همه در رفتن."

چه بود یک بار شلوغ interstates و بزرگراه بسته بندی شده با ماشین و موتور سیکلت در حال حاضر لخت امتداد جاده. هولمز می توانید به یاد بیاورید مشغول جریان ترافیک در آمریکا و کانادا interstates قبل از همه گیر. اما همه این تغییر به ظاهر یک شبه هنگامی که ویروس جاروب در سراسر شمال امریکا در اوایل ماه مارس. در حالی که کاهش در ترافیک باعث می شود برای سریعتر سفر برای کامیونداران هلمز گفت: این دید وهم آور.

"کمی ترافیک است که از لحاظ فنی برای ما در نظر کمتر زمان سفر ما را, اما شما احساس می کنید مانند شما در یک Stephen King دانلود فیلم پس از یک در حالی که" هولمز گفت: از سر جاده. "همه چیز ناگهان تغییر در تلنگر از یک سوئیچ. من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم بگویم من از دست برخی از ترافیک."

گام نهایی در روند حمل و نقل نیز نگاه بسیار متفاوت از دیر شده است. تحویل ارز از محصولات و کالاهای هلمز حمل و نقل به آمریکا و کانادا کسب و کار استفاده می شود به دنبال پستال یک دیگر پس از یک مقدار قابل توجهی از کاغذ بازی برای هر دو طرف.

مقدار کاغذ بازی است که به طور معمول همراه با تحویل در زمان دلهره آور است. به عنوان یک نتیجه از این ویروس در بسیاری از شرکت ها دریافت کالاهای خود شده اند کاهش کاغذ بازی در تلاش برای کاهش دست به دست مخاطب به عنوان آنجا که ممکن است. این یک تغییر رمان coronavirus باعث شده است که ارائه برخی از مزایای هلمز.

"من حتی نمی شده است در داخل یک محل است که من تحویل به مدت دو ماه. بسیاری از کارهای اداری انجام شده است به صورت دیجیتالی در حال حاضر به طوری که shaves بسیار کمی از زمان خاموش" هولمز گفت. "آن همه کار می کند اما آن را فقط خسته کننده تر از سنتی مدارک سبک فرم ها و دستور است که ما ارز."

اما از سوی دیگر حذف کاغذ بازی و دست به دست بگیرید و یکی دیگر از از دست دادن تعامل با مردم در طول سفر در جاده ها است.

به کفایت برای کاهش تعاملات او و بسیاری از هموطنان كانون در حال حاضر چهره هلمز تبدیل به ماهواره و رادیو و گوش دادن به رسانه های خبری مانند بی بی سی. اما با رمان coronavirus مسلط اخبار چرخه در سراسر جهان هلمز گفت: او را مجبور به محدود کردن خود را در مدت زمان گوش دادن به آن را به عنوان استوکس ناخواسته ترس است.

"ما در حال حاضر صرف ساعت های بسیاری از روز حمل و نقل توسط خودمان, بنابراین بحث در مورد انزوای اجتماعی, متعجب?" یک شوخی هلمز گفت: از صندلی جلو کامیون خود را. "بسیاری از اوقات ما خواهد شد و بحث به اشتراک گذاشتن برخی از داستان اما نیست که اتفاق می افتد در حال حاضر است یا نه."

زمانی که شهر میچل خاموش کردن فرمان به اثر رفت مارس 3, انواع خاصی از کسب و کار مانند رستوران ها و کافه ها مجبور شدند به هم نزدیک و یا پیاده سازی جایگزین عملیات takeout و خدمات تحویل. اگر چه Mitchell شورای شهر به تصویب خاموش شدن فرمان در تلاش برای کاهش انتشار رمان coronavirus آن ساخته شده است زندگی بسیار مشکل تر برای کامیونداران به دنبال خوردن یک وعده غذایی گرم در یک دوره کوتاه از زمان.

در طول 25 روز خاموش 1521 S. بورر سنت مک دونالد بود یک رستوران فست فود است که به رسمیت شناخته شده و منحصر به فرد شرایط رو کامیونداران در میان بسته.

با توجه به جف Prickett مدیر مک دونالد در جنوب شرقی Mitchell, لابی, منطقه ای که در آن مشتریان سفارشات خود را قبل از پیدا کردن یک صندلی در منطقه ناهار خوری باز بود به کامیونداران و کارگران حمل و نقل اجازه می دهد آنها را به لذت بردن از یک وعده غذایی قبل از آنها به جاده دوباره.

"ما تا به حال آن را مرتب داخل به طوری که آنها می تواند در آمده و دریافت مواد غذایی خود را در حالی که به اندازه کافی فاصله" Prickett گفت.

بین مبارزات مانور 8-توسط-13 فوت نیمه کامیون در محکم فاصله drive-thru و رستوران های زنجیره ای داشتن به دنبال پروتکل های ایمنی درایو-از طریق خدمات گزینه نیست برای کامیونداران.

همین دلیل است که مک دونالد تصمیم به ارائه carryout گزینه شده است بنابراین حیاتی برای کامیونداران اما آن را در زمان برخی ناراضی حمل و نقل کارگران اشتراک گذاشتن داستان خود را از محروم مواد غذایی در drive-thru برای مک دونالد برای پیاده سازی سرویس های جدید است. پس از گزارشات و فیلم ها نشان داد که رانندگان کامیون پارکینگ خود را نداد به راه رفتن به درایو از طریق و سفارشات خود را با پای پیاده تنها به توان انکار کرد, مک دونالد در پاسخ با ارائه یک takeout گزینه و منظقه وانت خدمات شناخته شده به عنوان McDelivery در اواخر ماه مارس است.

"ما نمی توانیم اجازه می دهد تا مردم را به راه رفتن و سفارش از طریق درایو از طریق به دلیل مسائل ایمنی آن می شود بنابراین آن را به خوبی قادر به باز کردن بخشی از لابی کردن برای کامیونداران به انجام" Prickett گفت: با توجه به محلی مک دونالد محل او نظارت نیز باز آن دستشویی برای کامیونداران.

به عنوان نور بیشتر شد و در حال ریختن بر چالش های منحصر به فرد است که کامیونداران شد تا در آینده در مقابل در میان ویروس اعمال محبت بودند ارائه شده در بسیاری از نقاط کشور است. برای مثال مردم در وسایل نقلیه است که قادر به استفاده از درایو-از طریق

"این داستان از مردم به انجام آن چیزهایی که خوب هستند اما من فقط اجرا به یک نفر در کانزاس که به من کمک کرد چیزی برای خوردن در زمانی که من نمی هر گونه گزینه" Aeschbacher گفت.

قیمت سوخت رها

در حالی که شیوع ویروس باعث شده است که برخی از امور غیر معمول برای کامیونداران دو ماه گذشته هزینه سوخت دیزل به شدت انداختن به حدود 2.17 است که برای اولین بار در Aeschbacher. در 30 سال حمل و نقل Aeschbacher هرگز شاهد سوخت دیزل شیب آن کم است.

اگر چه کاهش هزینه های سوخت به طور معمول جشن به عنوان یک هدیه برای رانندگان پر کردن در پمپ Aeschbacher گفت: این منجر به برخی از شرکت های دریافت کننده کالا که به او ارائه می شود به مذاکره کاهش هزینه های حمل و نقل.

"ما تا به حال برخی از اماکن سعی کنید به رها کردن نرخ ما" Aeschbacher گفت. "فقط به خاطر سوخت پایین رفتن خیلی از آنها فکر می کنم ما می توانیم شروع به تخلیه چیز کمتر است. اما این که چگونه این کار می کند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب