فوتبال | شهرستان اتلتیکو رئال

منچستر سیتی کوبید رئال 5-0 برای اطمینان از لیورپول نمی خواهد بود قادر به پرچ لیگ برتر عنوان زمانی که آن چهره ک

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

منچستر سیتی کوبید رئال 5-0 برای اطمینان از لیورپول نمی خواهد بود قادر به پرچ لیگ برتر عنوان زمانی که آن چهره کریستال پالاس در روز شنبه.

فیل Foden و Riyad Mahrez به ثمر رساند و دو بار در حالی که دیوید سیلوا برداشت یکی چه می تواند اثبات نهایی خود را در شهر با هدف کاهش شکاف در بالا به 20 امتیاز.

یک شب بد برای رئال در این زمینه شد و مرکب بنر پرواز بیش از ورزشگاه در شروع مسابقه خواندن: "سفید زندگی ماده برنلی".

در یک بیانیه برنلی گفت: "کسانی که مسئول هستند خوش آمدید در چمن مور. این به هیچ وجه نشان دهنده چه برنلی باشگاه فوتبال می ایستد."

اختلاف از منابع بین دو طرف نشان داده شد و حتی قبل از شروع مسابقه به عنوان برنلی رئیس سین دیچه حتی نمی تواند خود را پر کنید و نیمکت در حالی که پپ گواردیولا بود قادر به ایجاد هشت تغییرات از یک 3-0 پیروزی آرسنال در روز چهارشنبه.

Dyche رها شده است نا امید شده توسط برنلی مدیره امتناع از تمدید قرارداد پنج بازیکن که خارج از قرارداد در پایان ماه.

کریستیانو رونالدو و پائولو Dybala به ثمر رساند در اوایل یوونتوس قرار دادن آن, ایتالیایی, جام گلایه پشت 2-0 برنده بیش از بولونیا در روز دوشنبه به حرکت چهار نقطه روشن لاتزیو در صدر سری A جدول.

رونالدو تا به حال از دست رفته یک پنالتی در جام حذفی, نیمه نهایی در برابر آث میلان کشید و سفید در فینال که یوونتوس از دست داد 4-2 در ضربات پنالتی برای ناپولی.

اما در این 35 سال هیچ اشتباه در یوونتوس در اولین بازی لیگ پس از ضرب و شتم اینتر میلان 2-0 در تورین در 8 مارس.

رونالدو تبدیل به یک نقطه ضربه آزاد به دست آمده توسط Matthijs د Ligt پس از 23 دقیقه برای خود 26 گل برای تورین غول پیکر در تمام مسابقات این فصل است.

پائولو Dybala فر در دومین روز 36 دقیقه خاموش فدریکو Bernardeschi پشت پاشنه پا تلنگر به یوونتوس تعقیب نهمین بار متوالی Scudetto باز چهار نقطه سرب و روی دوم -- لاتزیو قرار می گیرد.

AC Milan شانه ای بالا انداخت غیاب زلاتان ابراهیموویچ رفت و برگشت به گذشته لچه 4-1 و نگه داشتن پیشنهاد خود را برای فوتبال اروپا در فصل آینده زنده روز دوشنبه به عنوان 10-مرد فیورنتینا برگزار شد 1-1 توسط زیرزمین باشگاه برشا.

سویا صعود به بالا و به مقام سوم در LaLiga روز دوشنبه پس از تساوی 2-2 در ویارئال به عنوان برونو سوریانو برای اولین بار در بیش از سه سال پس از مصدومیت کابوس.

Paco Alcacer قرار داده ویارئال پیش در 18 دقیقه و پو تورس ترمیم سرب در سکته مغزی از نیمه وقت بعد از سویا کاپیتان Sergio Escudero تا به حال در خارج از این منطقه است.

منیر ال حدادی تضمین سویا آمد دور با یک نقطه قرار داده است که آن را بالاتر از اتلتیکو مادرید که چهره لوانته در روز سه شنبه با یک گل در دقیقه 63 به ضربه محکم و ناگهانی ویارئال سه مسابقه برنده را اجرا کنید.

قرعه کشی تحت فشار قرار دادند ویارئال به لیگ اروپا نقاط در هزینه از رئال سوسیه داد در حالی که معرفی Bruno برای نهایی چند دقیقه مشخص شده در پایان از آسیب-نابود طلسم قدمت آن به مه 2017.

برونو بود که بخشی از تیم ملی اسپانیا در یورو 2016 ساخته شده اولین حضور خود را در 1,128 روز هنگامی که او به جای Alcacer شده کنار برای بهترین بخش از سه فصل توسط یک حرفه ای-تهدید مصدومیت زانو.

نتایج:

لیگ برتر: منچستر سیتی 5 (Foden 22, 63, Mahrez 43, 45+2, David Silva 51) bt برنلی 0.

سری A: بولونیا 0 دست به یوونتوس 2 (Cristiano Ronaldo 23-قلم Dybala 36); فیورنتینا 1 (Pezzella 29) درو با برشا 1 (Donnarumma 17-pen); لچه 1 (Mancosu 54-pen) را از دست داد به آث میلان 4 (Castillejo 26, Bonaventura 55, Rebic 57, Leao 72).

LaLiga: ویارئال 2 (Alcacer 18, Pau تورس 45+4) درو با سویا 2 (Escudero 39, منیر 63).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن