هند سفید-توپ خانه سری در برابر انگلستان مجموعه ای به تعویق افتاد

تیم کریکت هند شش-مسابقه محدود اور خانه سری در برابر انگلستان برنامه ریزی شده در ماه سپتامبر است که تمام مجموع

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

تیم کریکت هند شش-مسابقه محدود اور خانه سری در برابر انگلستان برنامه ریزی شده در ماه سپتامبر است که تمام مجموعه به تعویق افتاد همراه با نیوزیلند یک دیدار از این کشور در ماه آینده با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

BCCI است و در عین حال به هیچ گونه اعلام رسمی در این زمینه اما انتظار می رود که آن را به زودی اتفاق خواهد افتاد.

"انگلستان شد و قرار است برای بازی شش بازی (سه ODIs و سه T20 بین المللی) در اواخر ماه سپتامبر. بدیهی است که در شرایط فعلی انگلستان نخواهد بود سفر به هند" ارشد BCCI گفت: با توجه به PTI در شرایط گمنامی.

هند در آینده تورها و برنامه های (FTP) تقویم را در میان موضوعات اصلی مورد بحث در طول BCCI Apex جلسه شورای جمعه.

"اما من حدس می زنم رسمی اعلام خواهد یک بار اتفاق می افتد FTP موضوع مورد بحث است آن را به عنوان بخشی از دستور کار در روز جمعه Apex جلسه شورای. نیوزیلند تا به حال یک تور هند برنامه ریزی شده در ماه اوت و حتی این نیز بعید به پیش بروید" این مقام گفت.

با توجه به گزارش ها در رسانه های توپ سفید تور ممکن است در حال حاضر اتفاق می افتد در ماه سپتامبر سال آینده.

هند در حال حاضر بیش از 9 لاخ موارد مثبت COVID -19 و مرگ و میر است ومیگوید سمت 25,000 خوانده شده را علامت. هند مورد بار سوم بالاترین در جهان است.

حتی اگر وضعیت در هند را بهبود می بخشد سپتامبر وجود دارد بسیار کمی امکان انگلستان آینده.

"ما (BCCI) رئیس جمهور (Sourav Ganguly) در مصاحبه اخیر خود گفت که آنها در حال برنامه ریزی برای یک اردوگاه در ماه اوت اگر وضعیت مجوز. این حس مشترک که تحت این شرایط هیچ مسابقات برگزار می شود," رسمی اضافه شده است.

همچنین انگلستان تور برنامه ریزی شده بود در آخرین هفته از ماه سپتامبر و با ICC T20 جام جهانی در استرالیا مجموعه به تعویق افتاد IPL است که انتظار می رود برای شروع در این مرحله یا در هند یا در خارج از کشور.

هند تیم کریکت گذشته دیده می شود در عمل در ماه مارس در یک سری در مقابل آفریقای جنوبی در خانه بود که به نام نیمه راه به دلیل بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب