دهرادون: موسسه تعلیق کشمیری دانشجو بیش از اتهام ارسال

نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 5:27:07 am در این نامه گفته شد

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 5:27:07 am
social media post, Kashmiri student suspeded, BTech student, Dehradun news, Indian express news در این نامه گفته شده است که این موسسه دریافت کرده بود برخی از عکس های روی صفحه نمایش ذکر است که دختر است پست شده به شدت اعتراض محتوا در رسانه های اجتماعی. (بازنمودی)

خصوصی, کالج مهندسی— JB موسسه فن آوری (JBIT)— در دهرادون در روز شنبه به حالت تعلیق کشمیری دختر دانشجو به اتهام ساخت اعتراض پست در رسانه های اجتماعی. دختر دانشجو از BTech (مهندسی عمران سال سوم) و متعلق به سرینگر که در آن او در حال حاضر است.

در این نامه گفته شده است که این موسسه دریافت کرده بود برخی از عکس های روی صفحه نمایش ذکر است که دختر است پست شده به شدت اعتراض محتوا در رسانه های اجتماعی. "به عنوان JBIT گروه از موسسات است که همیشه به شدت در برابر این نوع ضد ملی و ضد فعالیت های اجتماعی بدین وسیله ما را به شدت محکوم می کنیم این فعالیت" خواندن نامه. کالج مدیر Amit Kumar Bansal که صادر تعلیق نامه بود از نظر در دسترس نیست.

کالج, معاون, ثبت, Dinesh Agarwal گفت که این دختر تماس گرفته شد روز شنبه و او را رد اتهامات و او نیز ادعا کرد که ID نشان داده شده در این پست را متعلق به او, اما او عکس استفاده شده است.

با توجه به کالج مقامات در پاسخ به اتهامات دختر به توییتر گرفت و گفت: "در واقع من می خواهم بگویم همه ew که um نه تروریست و نه یک حامی تروریسم است. من حذف شده من IG id قبل از مستند. این است my ID جعلی نام من (نام و نام خانوادگی) به جای (نام) اما آره این عکس من هستند. که y um tweeting. من احترام ارتش هند. Jai Hind (sic)."

Agarwal گفته است که این دختر معلق شده بود برای جلوگیری از هر گونه خشونت در میان دیگر دانش آموزان و مردم به دلیل برخی تا به حال با او تماس تلفنی در مورد این مسئله. او گفت که پلیس محلی و همچنین به عنوان سایبر همراه ابلاغ شده است با یک درخواست برای بررسی صحت این تصاویر و نوشته های.

Cyber Crime ایستگاه پلیس در شارژ بهارات سینگ گفت که او دریافت کرده است و نه هر گونه شکایت از کالج. در سهسپور ایستگاه پلیس ارشد sub-بازرس Ravindra Negi هم تا به حال پاسخ همان زمانی که خواسته در مورد اطلاعات داده شده توسط کالج مقامات.

آگاروال گفت: این دانشکده در زمان عمل به عنوان یک "مسئول نهاد". "هر اقدام دیگری بستگی یافته های تحقیق که انجام خواهد شد توسط پلیس," او گفت و اشاره کرد که او با ارسال شکایت از طریق ایمیل به جرایم اینترنتی پلیس به اطلاع رسانی در مورد این موضوع.

او گفت که در یکی از پست تاریخ نشان داده است که از 14 فوریه 2019 و پست در اشاره به پولوما حمله در همان تاریخ در سال گذشته است.

Agarwal گفت که او و دیگر کارکنان دانشگاه و دانشجویان را دریافت کرده بود این عکس روی صفحه نمایش از تعداد نامعلومی. او گفت که در تصویر این دختر تا به حال واکنش نشان داد و در برخی از پست ها و واکنش او برجسته شد به عنوان یک "ضد ملی" عمل می کنند.

پس از پولوما حمله چندین جناح راست سازمان تا به حال صحنه اعتراض کشمیری دانش آموزان در دهرادون سال گذشته است.

"زمانی که برخی از پست ها ساخته شده بودند دوباره در مورد آن حادثه و سپس کالج بود و به دقت و توجه و پاسخ آماده اگر کسی می پرسد چه موسسه را در این موضوع. این suspensionletter شده است ارسال شده در کالج facebook ID و همچنین" Agarwal گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن