راوی Sahankar پراساد می گوید مرکز متحده انجام بهترین خود را هدف قرار راهول گاندی

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 2:14:59 am اتحادیه وزیر راوی شان

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 2:14:59 am
rahul gandhi, ravi shankar prasad, rahul gandhi on lockdown, coronavirus india lockdown, lockdown 4.0, lockdown impact on economy, indian economy اتحادیه وزیر راوی شانکار پراساد. (عکس)

یک روز پس از دادگاه عالی به دنبال پاسخ از مرکز و دولت بیش از مشکلات کارگران مهاجر و اتحادیه وزیر راوی شانکار پراساد در روز چهارشنبه گفت که دولت در حال انجام بهترین خود را و اگر کسی راه حل های بهتر برای ارائه آنها را به حساب گرفته شود.

در مورد خواسته دادگاه مشاهده است که "موثر متمرکز تلاش های مورد نیاز برای بازخرید وضعیت" این رهبر ارشد بی جی پی به رسانه ها گفت "در دیوان عالی کشور همواره رو صلاحیت خود را به این نوع افراد و یا هر گونه افراد که برای ماده. اما به عنوان قانون وزیر هند آن است که مناسب نیست برای من برای هر گونه اظهار نظر در مشاهدات. دیوان عالی کشور صادر شده است و توجه دولت هند و دولت های ایالتی پاسخ خواهد داد در چه مرحله آنها گرفته اند."

"من تنها می تواند به دولت در همه فروتنی که تمام متحده در حال انجام بهترین خود را. این بسیار زمان به چالش کشیدن. اگر کسی هر گونه راه حل های بهتر برای ارائه آنها را به حساب گرفته شود," او گفت:. پراساد گفت: نتایج حاصل از تلاش های انجام شده توسط دولت قابل مشاهده بودند. "نتایج هند در مقایسه با جهان تا آنجا که به مرگ نگران است, صحبت با صدای بلند در طرح های ما."

هفته گذشته گجرات دادگاه عالی کشیده بی جی پی به رهبری دولت برای فقرا امکانات در یک دولت-اجرای بیمارستان در احمدآباد. خواسته در مورد چه نوع از کمک های این مرکز خواهد بود گسترش به دولت پراساد گفت: "AIIMS مدیر وجود دارد فرستاده شد به راهنمای... هر چه بیشتر مورد نیاز است انجام خواهد شد. ما نمی خواهیم برای دیدن رنگ سیاسی از دولت . کشور نیاز به کار هماهنگ و ما را به غلبه و من کاملا مطمئن هستم که ما باید غلبه بر."

هدف کنگره رهبر راهول گاندی پراساد گفت: اظهارات اخیر شد "کاملا غیرمسئولانه". او ادعا کرد که راهول "در تلاش بود برای تضعیف حل و فصل"از کشور برای مبارزه با این بیماری همه گیر است و انتقاد خود بود "بر باطل".

"اولین دولت به اعلام یک مستند شد پنجاب به دنبال راجستان. و در حال حاضر ماهاراشترا و پنجاب شدند و آنهایی که به گسترش مستند تا مارس 31 حتی قبل از نشست وزرای ارشد با نخست وزیر...شما می گویند مستند راه حل نیست پس لازم نیست شما این توضیح را به وزرای ارشد?و یا آنها نمی گوش دادن به شما و یا آنها را نمی دهد نظرات خود را هر وزنها?," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب