خانه تصویب لایحه مشروط به انتشار برخی از Minn. زندانیان با توجه به COVID-19

ST. پل -- مینه سوتا خانه را تایید کرده است امنیت عمومی بسته است که کاهش جمعیت اهل بیت به امید جلوگیری از شیوع

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399

ST. پل -- مینه سوتا خانه را تایید کرده است امنیت عمومی بسته است که کاهش جمعیت اهل بیت به امید جلوگیری از شیوع کروناویروس در زندانها در میان سیاست های دیگر.

با گذشت یک 76-58 رای در روز شنبه, مه 16 بسته را عوض نزدیک به 17 میلیون دلار به وزارت مینه سوتا اصلاحات برای کمک به پوشش فوق العاده هزینه های متحمل شده توسط این گروه با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. این لایحه همچنین اجازه می دهد DOC کمیسر مشروط به انتشار برخی از جرمهای کم خطر مجرم به منظور کاهش اهل بیت غلظت در زندانها و جای کارشناسان بهداشت اجتماعی فاصله دستورالعمل.

Rep. Brian Johnson, R-کمبریج پیشنهاد برای کاهش بیل آزادی مشروط صهیونیستی گفت: این یک سوال بود که آیا قانونگذاران ایستاده پشت قربانیان جرم و جنایت و یا عاملان.

تشکر. کارلوس ماریانی D-St. Paul, retorted که قانونگذاران مورد نیاز برای "را کنار گذاشته حزبی" و تمرکز بر چگونه به نگه داشتن Minnesotans ایمن از غیر ضروری شیوع کروناویروس. رقیق زندان جمعیت یکی از راه, او گفت:.

اتوبوس نیز شامل صورتحساب نوشته شده توسط Rep., Marion, o'neill, R-افرا, دریاچه نیاز کشور به صورت امن ذخیره و تست همه مجاز تجاوز کیت و همچنین ایجاد یک پایگاه داده قابل جستجو بازماندگان می تواند ورود به سیستم مشاهده وضعیت از موارد خود را. اونیل نویسنده این لایحه پس از 2019 گزارش نشان داد مینیاپولیس اداره پلیس نشسته بود صدها تست نشده تجاوز کیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن