لنت نقره ای و مشاوره: دو فارغ التحصیلان دانشگاه تأمل در تجربیات خود از حضور در دلوت مدارس

او را تماشا اعداد شمارش معکوس قبل از ویدئو زندگی می کنند رفت در روز مادر. به جای نشستن در میان همسالان خود در

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

او را تماشا اعداد شمارش معکوس قبل از ویدئو زندگی می کنند رفت در روز مادر.

به جای نشستن در میان همسالان خود در دریای آبی رویال Poskie نشسته در کنار پدر و مادرش او کلاه و لباس شب تاخیر در پست الکترونیکی. در ضمن خواهر تماشا همان شروع مراسم تصویری از خانه اش در ایالت تنسی.

"آن را سخت به توضیح دهید که چگونه من احساس" Poskie گفت. "من احساس اما پس از آن در همان زمان شما می خواهید با استاد خود را, شما می خواهید با کسانی که به کمک شما وجود دارد. اما در آن زمان آن را به بهترین ما می تواند انجام دهد و من فقط خدا را شکر آنها آن را انجام داد."

چند هفته پیش آفتاب در بعد از شرکت در یک مجازی مراسم با همگروهی کار اجتماعی همکلاسی در دانشگاه مینه سوتا دولوت. نوع کلمات و خاطرات به اشتراک گذاشته شد و بعد از آن یک صفحه نمایش از دانشکده تلاش برای فارغ التحصیلی خود را به عنوان خاص که ممکن است با وجود این شرایط ،

"به من که احساس می کردم این بود فارغ التحصیلی من" روز گفت.

در روز شنبه او قصد دارد برای تماشای UMD مجازی شروع مراسم که در طی آن او را به دیدن تصویر او در یک نمایش به صورت اسلاید با بقیه در این سال فارغ التحصیلی کلاس. یک خانواده بزرگ جمع آوری به جشن به تعویق افتاده است.

اگر چه خود را در مقطع کارشناسی حرفه نیست با این چهره به چهره ارتباط انسان کسانی که قبل از آنها تا به حال حق را به هر دو Poskie و روز قادر به نقطه به لنت نقره ای در شرایط خود در حالی که تأمل در آنها بالاتر آموزش دهد.

برای روز است که سفر شروع شد و حدود یک دهه پیش زمانی که او به کالج او برای اولین بار به, تقسیم دو سال بین U M و آوگسبورگ دانشگاه. مانند بسیاری از دانش آموزان از دبیرستان او مطمئن نیستید از مسیر او می خواست به.

"من کشیده شده توسط هر یک از کلاس های من یا کشیده شده به هر یک از کلاس های من برای رشته های" بعد گفت:. "هیچ چیز واقعا در آینده مرا در این راه است."

او دیپلم در رشته هنر و در زمان برخی از زمان به دور از مدرسه و در نهایت گرفتن یک کار در هند رفاه کودک مرکز قانون در مینیاپولیس.

مدتی پس از او پسر متولد شد و در سال 2013 او می دانست که او می خواست برای رفتن به مدرسه به گسترش حرفه خود را. با وجود زندگی در شهرهای دوقلو بعد تصمیم به حضور در UMD برای کار اجتماعی است که یک برنامه ترکیبی به معنی برخی از کلاس های آنلاین هستند و برخی از آنها در فرد است.

به مدت پنج سال در حالی که کار تمام وقت و بالا بردن پسرش بعد تبدیل به دلوت یک یا دو بار در ماه و گاهی اوقات به عنوان اغلب به عنوان یک بار در هفته.

او اعتبارات حمایتی خانواده شریک و دوستان و حرفه ای جامعه و همچنین انعطاف پذیر چت روم برای قادر بودن به تعادل مسئولیت های مختلف برای پنج سال گذشته.

اگر چه او تا به حال او کلاس اول-خانه انجام آموزش از راه دور برای گذشته چند ماه او گفت: همه گیر شده و همه چیز آسان تر او را در آن حس که آن را ساده او روز.

"این تقریبا ارائه شده کمی فضای تنفس برای من" بعد گفت:. "من قادر به نوع تحکیم من کار مدرسه و خانه و زندگی را به نوعی از یک قلمرو."

بعد تشویق دیگران که علاقه مند به بازگشت به مدرسه پس از برخی از زمان دور نمی شود ترس به انجام آن است.

"این مانند یک ماهی خارج از آب تجربه شما احساس می کنید مانند آن چیزی است که شما استفاده می شود نه به" روز گفت. "اما هنگامی که می خواهید آن نوع از همه می آید. آن را مانند دوچرخه سواری ... فقط تلاش برای نگه داشتن."

به عنوان اولین نسل دانشجو, Poskie کالج سفر در St. Scholastica آغاز شد و در مدرسه صلیب کشور تیم, جایی که او با تشکیل فوری اوراق قرضه او اعتماد به نفس می خواهد یک عمر گذشته. برخی از همان کسانی که مردم به او کمک کرد تا حرکت آبهای ناآشنا مانند درخواست برای کمک هزینه تحصیلی یا کمک های مالی و ساخت یک برنامه دوره.

او خواستار دیگر نسل اول دانش آموزان به حد خود است.

"این صدا ممکن است کلیشه اما آیا خودتان کوتاه مدت از آنجا که شما فکر می کنم دیگه بیش از حد سخت و یا شما نمی دانید که محدودیت های خود را," Poskie گفت. "شما فقط باید به دنبال آن بروید."

Poskie نسخه از "رفتن برای آن" گرفتن درجه در زیست شناسی و روانشناسی او به عنوان هدف برای تبدیل شدن به یک خانواده دکتر طب ایده آل جایی در روستایی در غرب میانه. او در ادامه تحصیلات خود را در دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا, Duluth, پردیس.

بیشتر از هر چیزی Poskie گفت: COVID-19 همه گیر است یادآوری او به همین دلیل او می خواهد به راه ادامه داد. با تجربه کار در نوعی کنیاک مقوی مرکز بهداشت خانه سالمندان و ارائه مراقبت در خانه او به خصوص پرشور در مورد مراقبت از سالمندان.

"من می خواهم به قادر به مراقبت از این جمعیت و coronavirus آنها را تحت تاثیر قرار ترین" Poskie گفت. "آنها با ارزش ... در نهایت یک روز من می خواهم به یکی از این پزشکان که در حال ساخت مطمئن شوید که آنها دریافت مراقبت های پزشکی."

در حالی که در پایان مدرک خود از خانه پدر و مادرش دو ماه گذشته Poskie گفت که او استفاده می شود نوظهور خرابی به انجام کاری او شک و تردید او را در بر داشت زمان برای انجام با تمام پایان ترم حواس او را پرت. او منعکس شده در کالج تجربه: ارتباط او ساخته شده و تمام است که او آموخته است.

"من مربی او همیشه می گوید به دنبال پوشش نقره" Poskie گفت. "من بود که پوشش نقره ای, زمان برای منعکس کردن و فقط خدا را شکر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب