Vikas Dubey زندگی از جرم و جنایت پوشا 30 سال: 62 موارد از جمله 5 از قتل

نوشته شده توسط Avaneesh Mishra Manish Sahu | لکنو | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 1:14:45 am Vikas Dube

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
نوشته شده توسط Avaneesh Mishra Manish Sahu | لکنو | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 1:14:45 am
kanpur encounter, vikas dubey, vikas dubey arrested, vikas dubey encounter, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, kanpur encounter news, kanpur encounter latest news, kanpur news, kanpur latest news, vikas dubey, vikas dubey kanpur, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, up police killed in encounter, up police killed in kanpur firing, kanpur firing, up news" Vikas Dubey دستگیر شد از Mahakal معبد در Madhya Pradesh را در اوجائین روز پنج شنبه صبح. (منبع: ANI)

در سال 2001 Vikas Dubey گفته تعقیب یک رهبر بی جی پی که پس از آن وزیر امور خارجه در رتبه های Santosh Shukla داخل Shivli ایستگاه پلیس در کنپور Dehat و به ضرب گلوله او را مرده در روز روشن.

Dubey بود نام در ن و او تسلیم و پس از شش ماه – بود اما تبرئه شد و چهار سال بعد. توپچی سایه و شخصی کارکنان از قتل مرد داد اظهارات در Dubey را به نفع.

دو سال پیش از این در سال 1999 Dubey تا به حال گفته می شود کشته شدن یکی Jhunna بابا در روستای خود و برداشت خود را از زمین و خواص دیگر. در سال 2000 او متهم به قتل معلم خود و بازنشسته اصلی و از محلی تارا Chand اینتر و حبس برای برخی از زمان.

قتل Santosh Shukla آورده Dubey قد و قامت و او شروع به دریافت حمایت سیاسی. در سال 2002 او گفته تلاشی ناموفق در زندگی خود را رقیب و نگر Panchayat adhyaksha Lallan Bajpai. متعاقبا Dubey در ارتباط بود به قتل یک اپراتور کابل به نام دینش Dubey که گفته بود, کشته و بیش از یک اختلاف حدود 20 ، 000 تومان.

در یک مصاحبه داده در سال 2006 Dubey گفت که او تا به حال شده است pradhan از Bikru ایجاد کرد برای 10 سال پس از آن او را به عنوان عضو zilla panchayat در حالی که برادر کوچکترش انتخاب شد unopposed به پست گرم pradhan از همسایه Bheeti ایجاد کرد. همسر برادر بود پس از یک zila panchayat عضو و برادر خود شد pradhan از Bikru ایجاد کرد.

Bikru نزدیکی کانپور است Dubey را ایجاد کرد. در اینجا بود که هشت نفر از نیروهای پلیس و حزب بود که به دستگیری او را در طول شب از ماه جولای 2-3 بودند به قتل توسط مردان خود را که منجر به تعقیب جنایتکاران به پایان رسید که در Dubey بازداشت در اوجائین در روز پنج شنبه.

وجود 62 پرونده های جنایی در برابر Dubey در بالا از جمله پنج مورد از قتل و هشت مورد از تلاش برای قتل است. پلیس باید به استناد قوانین سخت مانند تا گانگستر' عمل Goonda قانون و امنیت ملی عمل می کنند و در برابر او.

به جز یک مورد در هر سهرنپور و لکنو همه موارد تسلیم در کانپور و کانپور Dehat مناطق. در سهرنپور, Dubey رزرو شده بود تحت مواد مخدر و روانگردان عمل می کنند و در لکنو تحت بازوها عمل می کنند. او شده است تبرئه در سهرنپور حالی که لکنو مورد باقی مانده در انتظار, پلیس گفت:.

اول از موارد در برابر Dubey بود از حمله فیزیکی تسلیم در Shivli ایستگاه پلیس در کنپور Dehat در سال 1990. دو سال بعد او رزرو شده برای قتل یک Dalit جوانان در Shivli ایستگاه پلیس در منطقه است. او شده است تبرئه در هر دو این موارد.

پلیس واصل chargesheet در Santosh Shukla قتل در سال 2002 و به نام هشت متهم از جمله Dubey و سه پلیس. "در سال 2003 همه متهمان تبرئه شدند توسط یک دادگاه محلی برای می خواهید از شواهد" یک افسر پلیس گفت:. درخواست ثبت شده در اللهبد دادگاه عالی در سال 2005. جهت صادر شده است به بررسی وضعیت آن صورت تا DGP H C Awasthi گفت.

در قتل بازنشسته مدیر مدرسه Siddheshwar Pandey (65) در سال 2000 Dubey شد متهم به توطئه. این chargesheet نام چهار نفر از جمله Dubey. "یک دادگاه محلی در سال 2004 اعطا حبس ابد به همه متهم کرده است. یکی از آنها مرده است و برخی دیگر وثیقه" یک افسر Shivli ایستگاه پلیس گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن