در مواجهه با مسائل مربوط به سلامت با توجه به 'شکنجه' توسط Cong: Pragya Thakur

توسط: PTI | بوپال | به روز شده: 21 ژوئن 2020 3:39:24 pm خواسته در مورد پوستر ظاهر می شود در بوپال اد

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: PTI | بوپال | به روز شده: 21 ژوئن 2020 3:39:24 pm
خواسته در مورد پوستر ظاهر می شود در بوپال ادعا او 'از دست رفته' در طول coronavirus شیوع Thakur به خبرنگاران گفت که او نمی تواند بازگشت به بوپال از دهلی نو پیشتر به دلیل محدودیت های مسافرتی با توجه به مستند.

BJP را Lok سبها عضو از بوپال Pragya سینگ Thakur در روز یکشنبه نسبت او به مسائل مربوط به سلامت از جمله اتهام دست دادن بینایی به "شکنجه" او رنج می برد تحت کنگره رژیم است.

Thakur که در شرکت بین المللی یوگا, روز, رویداد, در دولت بی جی پی ستاد در اینجا به خبرنگاران گفت که او تا به حال "تورم و چرک از شبکیه به مغز" اضافه کردن او از دست داده و چشم انداز از یک چشم است.

"من پایدار چندین آسیب های ناشی از شکنجه توسط کنگره و نه سال. بسیاری از آسیب های اندکی با توجه به این شکنجه. وجود دارد تشکیل چرک و تورم در چشم و مغز است. من تاری دید در چشم راست و من نمی تونم ببینم و در همه حال از سمت چپ یک," او گفت: "ظاهرا اشاره به او از زندان در سال 2008 ملگن انفجار مورد.

خواسته در مورد پوستر ظاهر می شود در بوپال ادعا او 'از دست رفته' در طول coronavirus شیوع Thakur گفت که او نمی تواند بازگشت به بوپال از دهلی نو پیشتر به دلیل محدودیت های مسافرتی با توجه به مستند.

Thakur گفت که او همراه با کارکنان و امنیتی نمی تواند دریافت بلیط در زمان با توجه به محدودیت های مسافرتی.

کنگره MLA و دولت سابق وزیر P C Sharma ادعا کرد که Thakur در بوپال که در این مستند آغاز شد و در سمت چپ برای دهلی نو بعد از آن برای درمان یک بیماری.

صحبت کردن به PTI, شارما نیز rubbished او ادعا می کنند که او تحت شکنجه کنگره رژیم است.

"ما به زنان احترام. چگونه می توانید کنگره شکنجه او هنگامی که وجود دارد یک دولت بی جی پی برای 15 سال در, Madhya Pradesh و شش سال در مرکز? این اتهامات با هدف ایجاد سردرگمی," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب