بسیاری از مرگ و میر دور از خانه را Keralites اندیشیدن در مورد زندگی تنها در خلیج

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 12:37:52 pm در خلیج فارس که در آن

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 12:37:52 pm
coronavirus, kerala coronavirus latest updates, Malayalis in gulf, Malayalis stuck abroad, Malayalis in gulf coronavirus, Malayalis in kuwait, coronavlrus lockdown, keralities stranded در خلیج فارس که در آن حدود 1.9 میلیون Malayalis زندگی و کار با اکثر آنها ماندن بدون خانواده چهار ماه گذشته از coronavirus همه گیر شده است عمیقا آسیب زا فصل از زندگی خود را. (تصویر: Vishu Ram)

مانند تقریبا هر چاق در خلیج فارس, زمانی که Anoop Puthenpurayil کردم اولین نشانه از یک تب در بدن خود را در هفته اول ماه مارس او ظهور در پاراستامول و به کار رفت. AC مکانیک در کویت برای 15 سال گذشته تابستان زمانی است که Anoop شلوغ ترین. همین دلیل است که با وجود ترس از این بیماری همه گیر کوروناویروس او تصمیم گرفت به سفر خانه به خانواده اش در کرالا زیرا این امر به معنی از دست رفته را در یک فصل خوب.

اما زمانی که تب حاضر به فروکش حتی پس از سه روز 51 ساله نگران کردم. صبح مه 11, او خسته.

"من به او صحبت کرد در تصویری-تماس و نگاه او بسیار خسته است. او گفت که او احساس خوبی در همه. بنابراین من به او گفتم تست کنید. ضامن او سعی کردم به ترتیب برای یک آمبولانس در صبح, اما آن را فقط در شب. روز بعد او سواب نمونه برگشتم مثبت برای Covid," Santhosh, Anoop دوست از 9 سال در کویت گفت: indianexpress.com بیش از یک واتساپ تماس بگیرید.

با مسائل و تنگی نفس و فشار خون بالا Anoop بستری شد به یک Covid-19 مرکز درمان که در آن او در یک بخش برای دو روز. در روز سوم او قرار گرفت به تهویه مکانیکی پس از تبدیل وضعیت بحرانی.

در شب مه 19, Santhosh یک تماس از بیمارستان اطلاع او است که دوست خود را با توجه به Covid-عوارض. "من در شوک بود. او مانند یک انسان سالم."

برگشت در کرالا دل Vijesh, Anoop پسر عموی برادر است پیدا کردن آن سخت به درک از دست دادن. "هیچ کس انتظار می رود همه چیز برای تبدیل شدن به طوری جدی است. من فکر نمی کنم او یا. او باید احساس تنهایی و بدون هر یک از ما وجود دارد."

در ضمن Santhosh را تروما بود و نه بیش. روز بعد یکی دیگر از دوستان نزدیک خود را که او به عنوان آجی-ettan (ettan است Malayalam برای برادر بزرگتر) آزمایش مثبت شد و به بیمارستان منتقل شد. زمینه عوارض مشابه بود: فشار خون بالا.

مسافران deboard از هوایی هند اکسپرس پرواز IX 474 از بحرین در فرودگاه کوچی. (منبع: نرم افزار/دولت کرالا)

"بسیاری از مقامات بیمارستان در اینجا من می دانم که بسیار خوب است چرا که من یک فعال اجتماعی کارگر. برای سال های بسیاری از من کار کرده اند و از نزدیک با بیمارستان ها در حل و فصل موارد پزشکی و عودت کننده گان به خصوص برای کسانی که رها شده توسط حامیان مالی خود را. بنابراین در طول Covid-19 بیش از حد من دریافت تماس از بیمارستان" گفت: Santhosh.

"آجی-ettan من تماس بگیرید از ICU گاهی اوقات. من به پزشکان که من برادر خود را به طوری که آنها به من اجازه صحبت کردن به او. در صبح روز 26 مه حدود 9 صبح به من زنگ زد اما از آنها خواسته به تماس و کمی بعد. هنگامی که من به نام دوباره در 10:35 am من گفته شد که او درگذشت پنج دقیقه پیش" او اضافه شده است.

روز بعد در عظیم Sulaibiya قبرستان که در آن مردم در حال مرگ از Covid و غیر Covid بیماری دفن هم Santhosh تماشا به عنوان یک زن و شوهر از سلامت کارگران خود را کاهش داد, دوست, بدن پیچیده شده در پلاستیک به شش پا عمیق قبر. وجود دارد هیچ خانواده یا دوستان در اطراف. او پرداخت می شود جهات خود را با پرتاب یک تعداد انگشت شماری از خاک بر سر قبر او. یک زن و شوهر از ردیف دور او متوجه شده است که Anoop نیز گذاشته و به استراحت.

"آن شب من خیلی ترسیده بودم به خواب. من احساس یک نوع گرفتگی در قفسه سینه من به عنوان اگر من تا به حال عفونت بیش از حد. من در زمان برخی از آنتی بیوتیک ها و پس از یک در حالی که آن رفت."

در خلیج فارس که در آن حدود 1.9 میلیون Malayalis زندگی و کار با اکثر آنها ماندن بدون خانواده چهار ماه گذشته از coronavirus همه گیر شده است عمیقا آسیب زا فصل از زندگی خود را. اگر اولیه ماه سپری شد مبارزه با ترس از ویروس و نحوه گول زدن مرگ, بعد, بودند گیرند با افزایش بیکاری حاد اقتصادی و عدم اطمینان و ترس از مرگ در اثر گرسنگی. برای بسیاری از آنها در حال قفل کردن در اتاق تحت یک حکومت نظامی بدون حمایت خانواده سیستم به معنای سنبله در مسائل مربوط به سلامت روان مانند افسردگی و اضطراب و گرایش به خودکشی.

اگر چه هیچ داده ها در تعدادی از Malayalis که آزمایش مثبت تا کنون آمار نشان می دهد بیش از 270 از آنها باید در برابر این ویروس از ماه فوریه در شش کشور حوزه خلیج فارس امارات متحده عربی, عربستان سعودی, قطر, کویت, عمان و بحرین. مرگ و میر در مقایسه با کرالا که در آن تنها 23 فوت کرده اند که از 30 ژوئن در یک 3.5 کرور جمعیت بوده است موضوع بحث بزرگ.

هند کشتی نیروی دریایی Kesari می رسد در یک بندر پس از 55 روز از استقرار در جنوب اقیانوس هند منطقه به عنوان بخشی از ماموریت ساغر در Kochi. (PTI)

در حالی که برخی می گویند مرگ و مير روتين در همراهی با بالا تست و گسترش عفونت در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس دیگر وجود دارد که ادعا می کنند که با ارزش زندگی می تواند ذخیره شده اند اگر آنها عودت توسط پرواز در اوایل. نیز وجود دارد این سوال اثربخشی محدود امکانات بهداشتی در این کشورها که در اصل طراحی شده برای بومی خود جمعیت. یا ناتوانی از بزرگ مالی-کوتاه قد یقه آبی نیروی کار در دسترسی به مراقبت های بهداشتی خصوصی. در حالی که این مشکلات به مدت طولانی گرفتار زندگی چاق شرح در خلیج فارس, یک بیماری همه گیر است و قطعا آورده بدترین اثر است.

اما وجود دارد هیچ انکار که برای هزاران نفر از آنها امروز خود را 'naadu و یا در ایالت کرالا در حال حاضر به نظر می رسد به مراتب امن تر و جذاب را به محل. آنها خود را ترک زادگاه پشت در جستجوی بهتر فرصت های اقتصادی در پر زرق و برق شهرهای خلیج فارس, اما برای بسیاری از این بیماری همه گیر است بکند و آنها را به فکر می کنم اگر چنین سفر در حال حاضر ارزش آن. پس از همه, به مرگ دور از خانه, تنها در تخت بیمارستان, غیر قابل توضیح است.

***

Radhakrishnan که زد یک رقص موسسه در بحرین به مدت 20 سال بود در میان موج اول مسافران در Vande بهارات بازگشت پرواز در هفته دوم ماه مه. در ماه فوریه هنگامی که این ویروس شروع به گسترش از چین به اروپا و خاورمیانه دولت در بحرین دستور خاموش کردن فوری خصوصی غیر ضروری موسسات مانند مدرسه رقص و حمایت اجتماعی فاصله گرفته است.

"وجود دارد یک حس عمیق از ترس در میان شرح. هندی با خانواده ها در خصوص متوقف بیرون رفتن جز به دریافت مواد غذایی و یا مواد غذایی. مردم نمی تواند حرکت کند در هر نقطه بدون اجازه. من فکر می کنم این مستند اجرا می شد کمی دیر چون محلی و انتقال آن در حال حاضر اتفاق می افتد گفت:" Radhakrishnan بومی کالیکوت منطقه.

مسافران می رسند از دبی توسط یک هوایی هند پرواز در کوچی فرودگاه بین المللی. (PTI/فایل)

به عنوان مقررات منع رفت و آمد به محل سقوط کرد که چاق شرح به خصوص تجار و بازرگانان و یقه آبی کارگران که لازم نیست که یک جریان به طور منظم از درآمد بودند به شدت ضربه. حساب های پس انداز شروع به خشک کردن سریع و حواله سقوط کرد مانند قبل از هرگز. اخراج به دنبال رسمی اقتصاد است.

اگر مالی ناامنی بود یک مشکل در تلاش برای اقامت در خارج از راه ویروس دیگری بود. چند نفر که indianexpress.com صحبت کرد و به توافق رسیدند که در حالی که آزمایش و درمان در سراسر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بودند در دسترس برای همه در هفته اولیه این بیماری همه گیر به تدریج به عنوان بیمارستان شد, غرق شدن یک تخت و یا یک آزمایش ثابت می شود یک چالش بزرگ است. تنها در این موارد به شدت بیمار افراد با تنگی نفس یا ذات الریه علائم مانند بودند مقامات بهداشتی دلسوز. در هر صورت سلامت زیرساخت در این کشورها هستند و نه غیر متمرکز به عنوان آن است که در کرالا است. آن همواره ساختار به تهیه کردن به یک بخش کوچک از جمعیت در یک زمان.

"مقامات تا به حال راه اندازی امکانات مجزا برای قرنطینه و درمان, اما زمانی که جریان از بیماران افزایش یافته است به طور طبیعی این امکانات سقوط کرد. من برادر و پسر آلوده شده در دبی, گزارش از دیگر چاق که آن را مخفی می کردند. او پذیرش در یک بیمارستان پس از سه روز از نتایج آزمون" گفت: Xaviour آنتونی که با این نسخهها کار با این شرکت در کویت.

"در اینجا در کویت بیش از حد جدی موارد مشکوک در حال آزمایش هستند در حال حاضر. بقیه گفت: برای ماندن در خانه با وجود علائم است."

Quarantining در خانه برای کسانی که با خفیف یا متوسط علائم است که معمولا توصیه می شود برای کاهش فشار بر روی منابع به طوری که مستحق موارد با عوارض جدی می توانید دسترسی به یک تخت خواب. اما برای بسیاری از شرح به خصوص در یقه آبی بخش قرنطینه غیر ممکن است چرا که آنها زندگی می کنند بسیار متراکم کار اردوگاه ها و آپارتمان ها با سه یا بیشتر از سه نفر در یک اتاق.

در واقع شرح زیر خط دار خط است که یک نخست همین دلیل بسیاری از آنها را آزمایش مثبت برای این ویروس دقیقا با توجه به ترتیبات زندگی.

"چگونه می تواند شما را منزوی اگر وجود دارد 10-12 نفر در یک تخت ؟ یک اتاق یک حمام و یک زمان-جدول برای استفاده توسط کارکنان با شروع از صبح زود. عفونت محدود به گسترش" گفت: منیر Kumble یک مددکار اجتماعی در دبی.

یک مهندس در عمان که بازگشت به کرالا به تازگی پس از پروژه های او رسیدگی شد و قرار بر برگزاری کنایه آمیز "این مثل این است که یک قربانی بز است. شما نمی دانم زمانی که نوبت شما خواهد آمد. بنابراین شما صبر کنید و در ترس زندگی می کنند."

NRIs مختلف از کشورهای خلیج فارس که وارد Kannur فرودگاه اعتراض به دولت برای ارائه آنها را به یک مرکز قرنطینه در Moffusil, اتوبوس, ایستادن در کالیکوت. (PTI)

***

در گروه واتساپ از انقلاب بزرگ در برابر بی عدالتی (GRI) یک جامعه جهانی از Malayalis درگیر در خدمات اجتماعی مبتنی بر واتساپ پیام های صوتی در آمده در فواصل منظم یکی پس از دیگری.

یکی گفت: "60 سال سن فرد نیاز به برخی از BP قرص بلافاصله. او تلاش شده است تا به منبع آن از کرالا اما تا به حال هیچ شانس. آیا کسی می تواند کمک کند؟"

دیگری در پاسخ به آن "بله این یک مشکل شده است. شاید همه ما می تواند صدای سنج ایجاد کردن در با هر چه پول ما و کمک به او. اجازه دهید من می دانم."

یک سوم پیام در ظهور. "با وجود صندلی های موجود در یک شارجه-کوچی پرواز برای AED 1075 هر. اگر وجود دارد هر گونه داوطلبان اجازه دهید ما می دانیم."

در این کلیپ صوتی در WhatsApp و فراتر از نیازهای بسیاری از شرح در خلیج فارس شده اند که از لحاظ اقتصادی نهفته این بیماری همه گیر در حال ملاقات کرد. مواد غذایی کیت. داروها. آمبولانس. اهدای خون. صندلی های هواپیمایی. فرصت های شغلی. قرنطینه فضاهای. روانی و مشاوره. شما نام آن را و آنها را در حال مراقبت از حسن نیت ارائه میدهد از شبکه بزرگ از آنلاین و آفلاین داوطلبانه سازمان گسترش در سراسر خلیج فارس. در مکان های که در آن دولت و پلیس و سفارتخانه ها شکست خورده اند برای رسیدن به شکاف شده اند بموقع متصل شده توسط داوطلبان.

بسیاری از این سازمان ها در طول تاریخ شده است در حال حاضر در خلیج فارس پس از 70s زمانی که روند مهاجرت آغاز شده و برخی به عنوان یک مهاجر بال پیشرو احزاب سیاسی در کرالا و دیگران به عنوان اجتماعی و فرهنگی فضاهای. برای lakhs از مردم پیشرو 'لیسانس' زندگی در خلیج فارس از جمله سازمان در طول زمان های خوب و بد باید در پرورش حس همبستگی.

Thameem رئیس جمهور خلیج فارس بال از GRI گروه واتساپ و اجرا می شود یک فروشگاه پوشاک در بنگلور هماهنگی فعالیت وجود دارد. هر چند ساعت او اسکن چت گروهی مطمئن شوید وظایف در حال تکمیل و به طور مداوم با اضافه کردن دیگران به گسترش شبکه.

یک مسافر در فرودگاه کوچین ورود از ابوظبی. (منبع: PRD Gov کرالا)

"بسیاری از مردم ما به تنهایی در خلیج فارس و به دور از خانواده های خود. در یک زمان مثل این که آنها به کمک ما نیاز دارند. به همین دلیل ما در حال کار دور ساعت به تهیه کردن به نیازهای خود را. از طریق حامیان مالی ما به ترتیب بلیط پرواز برای کسانی که نمی توانیم آنها را. ما توزیع مواد غذایی کیت و دارو و ما باید موازی گروه که در آن ما ارسال دهانه مشاغل," او گفت: بیش از تلفن.

نیز وجود دارد یک شخصی طرف به Thameem را داوطلبانه تلاش. در ماه آوریل او از برادر بزرگتر خود به Covid-19 در دبی در سن 48. احمد Kabeer که مشغول به کار در مدافعان و فعال بود و در خدمات اجتماعی در فضای شهر بود در بیمارستان بستری و پس از او شکایت تب و تنگی نفس. با دیابت و مسائل پیچیده خود را تبدیل وضعیت بحرانی و پس از 15 روز جنگ در بیمارستان او گذشت در آوریل 21, پشت همسر و چهار فرزند.

"او تا به حال دیده می شود او جوانترین فرزند متولد شده در ماه مارس است. چه اتفاقی افتاد به من و برادر هرگز نباید اتفاق می افتد به هر کس دیگری. برادر من استفاده می شود به انجام این داوطلب شغل. من از دست او بسیار است. مرگ او انگیزه همه ما به کار سخت تر و در رسیدن به کسانی که در نیاز" گفت: Thameem اضافه کرد که برادرش تعداد هنوز اضافه شده به گروه واتساپ در حافظه خود را.

"من هنوز هم معتقدم او وجود دارد."

***

در سال 2017 Malayalam film 'خاموش' که گفته واقعی-داستان زندگی از تخلیه یک دسته از چاق پرستاران از داعش-کنترل عراق وجود دارد پرچین صحنه که در آن سفیر, بازی های برگزار شده توسط Fahadh Faazil می پرسد پرستار, بازی های برگزار شده توسط Parvathy Thiruvothu چرا افرادی مثل او آماده بودند برای سفر به درگیری مستعد مناطق با وجود گرفتن شغل در کشور است.

مسافران از وارد جده از طریق هوایی هند پرواز در کوچی فرودگاه بین المللی. (PTI)

پاسخ او این بود "آیا شما می دانید این نوع از حقوق ما به عقب بر گردیم خانه ؟ خانواده های ما آموزش ما با گرفتن وام و قرض گرفتن پول است. ما ممکن است کسانی که شغل اما با این حقوق ما درآمد ما حتی نمی تواند پرداخت بهره. نه فقط من هر پرستار که می آید در اینجا می رود از طریق چنین شرایط است. ما ممکن است به نام فرشتگان است, اما هیچ کس می آید به پرس و جو چگونه خانه های ما در حال اجرا است."

فوری متن این فیلم ممکن است وضعیت پرستاران در کرالا و دلایل باعث آنها را به مهاجرت به خارج از کشور اما در بازرسی نزدیک تر وجود دارد همسو با روند کلی دولت میانه مهاجرت و آینده آن را نگه می دارد برای مردم.

پس از 70s شهرستانها عمده در خلیج فارس از جمله دبی و ریاض و دوحه شده اند در ستون های مهاجرت نیروی کار عمدتا توسط Malayalis و در مقابل این حواله آنها به خانه فرستاده شده کرالا توسعه و شاخص های اجتماعی. مطالعات نشان داده اند که ترکیبی از عوامل از جمله کاهش قیمت نفت تابعیت لیبریا سیاست مانند Nitaqat در عربستان سعودی و رقابت از کارگران از کشورهایی مانند نپال و سریلانکا و بنگلادش گرفته اند شین خاموش متوسط چاق رویای به کار در خلیج فارس.

پس این سوال مطرح می شود: چه انگیزه ای برای چاق برای ادامه کار در خلیج? در این زمینه از همه گیر خواهد دلایل اقتصادی هنوز هم مغلوب ساختن پیشی جستن امن تر و سالم تر زندگی بازگشت به خانه ؟

دکتر عارف یک مشاور گوش و حلق و جراح در سلطان قابوس بیمارستان دانشگاه در عمان و یک عضو از انجمن پزشکی (IMA) وجود دارد خاطر نشان کرد: "اکثر شرح در کشورهای حوزه خلیج فارس در افراطیترین وضعیت. آنها از آمدن به اینجا برای آموزش و پرورش و یا کیفیت زندگی است. آنها در حال آمدن به اینجا به دلیل بدهی خانواده مسئولیت تامین امنیت آموزش و پرورش برای کودکان و نوجوانان و غیره... مردم اینجا زحمت نیست در مورد سلامت خود را. آنها فقط ادامه کار و قصد خود را برای پول. و این توجیه زیرا آنها می خواهند برای تضمین آینده خانواده خود را."

در میان بسیاری از شرح دکتر عارف تاکید کرد, شیوه زندگی, بیماری هایی مانند فشار خون بالا و دیابت و کلسترول هستند برداشت تا به خصوص در این سن و سال ، استرس دیده می شود به عنوان یک نگرانی که منجر به پنهان morbidities.

"در شرایطی که روال بررسی سلامت-یو پی اس از جمله morbidities هستند شناسایی شده است. زمانی که این بیماری همه گیر آمد این عوامل رو تشدید. بنابراین شما باید Covid از یک سو و بیکاری از سوی دیگر است. با خانواده ها حاضر نمی شود آنها احساس بسیار نا امن است," او گفت:.

برای هفته ها در حال حاضر دکتر عارف و دیگر پزشکان در رابطه با سازمان های داوطلبانه شده اند ارائه راهنمایی و مشاوره برای کسانی که گزارش علائم اضطراب و افسردگی است. اما اثرات طولانی مدت آنها ترس است.

مسافران از کشورهای مختلف وارد از طریق امداد پروازها در فرودگاه بین المللی کوچین ( اجتماعی) در Kochi. (PTI)

"مردم در حال صحبت کردن در مورد Covid کنه اما در مورد وجود خود در زندگی است. ما از ترس است که بخش بزرگی از مهاجران در خلیج فارس در حال رفتن به مسائل روانی" او گفت:.

خیلی از ننگ میان شرح است همچنین برای انجام با بازگشت به خانواده و دوستان خود در کرالا نامشخص از آنها چگونه خواهد بود استقبال. تا زمانی که آنها تا به حال یک کار با درآمد ثابت های چاق جاست همیشه برگزار شد در اعتماد به نفس بالا. اما در حال حاضر آنها بسیار مطمئن است.

Biju P, که با این نسخهها کار در تیم فروش از یک شرکت خصوصی در امارات متحده عربی concurs, "مهاجرین را همیشه بود دیده می شود و درمان به عنوان یک گاو است که در ادامه به شیر دادن. او/او می خواهد همه چیز را برای حمایت از خانواده خود را. من می دانم بسیاری از مردم که در اینجا هستند به زندگی عزیز به دلیل آنها نمی تواند فکر می کنم از بازگشت به خانه. بنابراین آنها سعی می کنند برای حفظ خود را از طریق بدهی وام و کارت های اعتباری."

آنهایی که بازگشت آنها به صورت ostracisation در چندین بخش از کرالا. ماه گذشته در شرنور منطقه خلیج فارس می توان یافت شد اجازه ورود به خانه خود را به صورت قرنطینه و توسط خانواده اش از ترس از Covid-19. برای ساعت ها او نشسته در خارج از خانه بدون اینکه حتی ارائه آب به نوشیدن قبل از سلامت کارگران منتقل و او را به نهادی تسهیلات.

"یک حادثه مشابه اتفاق افتاده است به یک فرد می دانم در عجمان گفت:" Biju. "او به من آمد درخواست برای یک بلیط برای پرواز به خانه چون مادرش گذشت. بنابراین ما در تماس با تیم سفر و مرتب یک بلیط برای او. اما پس از او رسیده کرالا او به نام من و شروع به گریه در تلفن. او گفت که خانواده اش انجام last rites حتی قبل از اینکه او می تواند به خانه."

"آنها حتی اطلاع او را بر روی گوشی قبل از اتمام last rites. همه چیز بیش از این زمان او وارد شده است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب