سامانتا Erkkila ستون: مناسب sendoff سوار ATV مسیرهای پیاده روی در Nemadji دولت جنگل

"ما نیاز به یک سمت-توسط-جانبی." "چرا؟" "برای انجام کار. ما را پیدا خواهد کرد برای استفاده از آن است." و ما بای

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399

"ما نیاز به یک سمت-توسط-جانبی."

"چرا؟"

"برای انجام کار. ما را پیدا خواهد کرد برای استفاده از آن است."

و ما باید بیشتر برای شخم جلوی خانه ما اما در جولای 25, ما در زمان هوندا پیشگام 700 برای برخی از سرگرم کننده در تی مسیرهای پیاده روی در Nemadji دولت جنگل کاج در شهرستان است. من و همسرم شد پیوست توسط پدر و برادر من بودند که در یک, روشن, زرد, Can-Am Maverick است که قطعا برای ورزش و نه آنقدر برای درو مسیرهای پیاده روی در گوزن اردوگاه.

ما شروع به رفتن شمال زیر متی Lourey دولت دنباله پیچ در پیچ و بافندگی از طریق افرای و صنوبر یک دقیقه و سپس بلند سنبه بعدی. خاک رس قرمز دنباله نگه داشته و گرد و غبار در خلیج نگه داشته اما ما انگشتان ما برای گل آلود تکه های است که می تواند دمار از روزگارمان درآورد در.

100-به علاوه مایل از مسیرهای پیاده روی بسیار محبوب بودند در این داغ و گرم در روز که در آن هوا به نام برای جدا رعد و برق که ما نمی دیدن یک قطره در 4 ساعت ما وجود دارد. وجود دوستان متراکم همراه با موسیقی با صدای بلند در طرف توسط طرف speedsters در دوچرخه خاک مردان با نقره و bandanas گشت زنی در اطراف بر روی چهار چرخ و خانواده های توقف برای ناهار از هات داگ در کوره در یک پیک نیک پناهگاه.

همانطور که برای من و خانواده ما فقط برای یک زمان با هم قبل از اینکه برادر من حرکت می کند زندگی خود را از غرب است. ما خندید ما خاطرات مشترک ما به بررسی یک جای جدید هم ما خوردند ناخالص از پیش بسته بندی ساندویچ و ما عرق ته ما خاموش است. آیا شما می دانید آن را مانند نشستن در سونا هر زمان که شما بیش از یک گودال در یک side-by-side? بخار از موتور باعث ایجاد یک انفجار غیر قابل اجتناب از گرما.

چیز دیگری که من پیدا کردم این است که همه ما سبک های مختلف رانندگی. پدرم فکر می کند او یک رانش مسابقه ماشین. برادر من طول می کشد زمان خود را در سایه خنک و انفجار را از طریق لکه های آفتابی. شوهر من سوار آسان به دنبال حیات وحش که ما شاهد یک باقرقره و woodcock متقابل در مقابل از ما. و من آمار هر دست انداز من به سفت در گل و لای نوع از راننده. و من انجام شده است.

رکوردی که هرگز واقعا به من علاقه مند است اما شاید به این دلیل است که من سقوط یک اتومبیل برفی به یک درخت زمانی که من جوانتر بود. کسی چه می داند ؟ اما من مجوف در سمت-توسط-جانبی خرید چون من دیدم ارزش در چگونه آن را می تواند به ما کمک کند با ما کار حیاط و با حفظ زمین در شکار زیستن. می رسد آن را نیز سرگرم کننده عنصر به آن است. و از آنجا که مسیرهای پیاده روی فقط یک 40-ish دقیقه رانندگی از کلوکت شما می توانید شرط ما خواهد بود برای اطلاعات بیشتر در پاییز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن