دلوت deathcore بسیارخوب آماده به سر و صدا

و سپس ضرب و شتم بعد "Gooooooo" او roared یک زمین پاره growl از یک محل تاریک است. طرفداران خرد شده را به مرکز ا

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

و سپس ضرب و شتم بعد "Gooooooo" او roared یک زمین پاره growl از یک محل تاریک است. طرفداران خرد شده را به مرکز اتاق — یک گودال mosh مانند یک خیابان و جدال shoves آرنج پاک-outs. این Dudek خواهد به شما بگویم این است که جوهر از عذاب نشان می دهد.

و این چیزی است که او می خواهد به عقب بر گردیم به.

Caden Dudek, Torment's screamer, was hit by a car on March 1. He's rebuilding strength and the use of his arm so that he can return to music. (Photo by Sydney Barnett)

Caden Dudek عذاب را بسیارخوب بود با یک ماشین تصادف در 1 مارس. او را بازسازی قدرت و استفاده از بازوی خود را به طوری که او می تواند بازگشت به موسیقی است. (عکس از سیدنی بارنت)

Dudek در حالی که راه رفتن به خانه بعد از یک شب در مرکز شهر با دوستان قربانی hit-and-run در نزدیکی دلوت بتل در اوایل صبح روز 1 مارس. خود تفرج آغاز شده و با مادر بزرگ ورزشی باغ Aces در اول و Erbert & Gerbert را — و به پایان رسید با دنده شکسته و آسیب دیده ارگان ها و 20% شانس زنده ماندن او گفت:.

"آخرین چیزی که به یاد دارم این است که چراغهای جلو — و من نمی توانم به طعم و مزه خود من خون از دهان من" Dudek گفت: به تازگی از پاسیو از Vitta, پیتزا, کانال رستوران پارک که در آن چهار ماه بعد او بازگشت به کار — هر چند بدون استفاده از دست راست خود را.

'Go فوق العاده سخت mosh صدمه زدن به یکدیگر'

با توجه به گزارش پلیس چند جوخه از دلوت اداره پلیس و دلوت آتش نشانی در پاسخ به تماس در 2:28 صبح که گزارش Dudek خونریزی بود از سر خود را, اما تنفس. او گرفته شد به Essentia سلامت که در آن او در پزشکی ناشی از کما به مدت شش روز.

کسیدی Obeidzinski, 19 دستگیر شد و به اتهام جنایی فضایی عملیات منجر به آسیب بدنی و ترک صحنه جنایت با حداکثر مجازات حبس از سه ماه و یا $10,000. چند قطعه پلاستیکی سیاه و سفید از ماشین او در رانندگی داشت در صحنه است.

Caden Dudek

Caden Dudek

Dudek را bandmate درامر Andrew Olsen آمد بر صحنه هنگامی که او به خانه رانندگی از اواخر تغییر در پیتزا Luce. او نمی دانست که از دوستان خود را در مرکز از پرسنل اورژانس و پیدا نکردم تا صبح روز بعد. بیش از چهار ماه بعد, او هنوز هم عصبانی است که دوست خود را به تنهایی باقی مانده بود در خیابان به مرگ است.

"او یک یار. من نمی دانم کسی که تا حالا ستم قبل از" اولسن گفت. "آخرین فرد تا کنون به مستحق چیزی شبیه به آن. "

Obeidzinski گفته مقامات که او می دانست او ضربه چیزی که شب با توجه به شکایت اما او متوقف نمی شود به بررسی.

دادگاه مورد انتظار است با توجه به COVID-19 محدودیت.

Dudek, 24, رنج می برد, شکسته, دنده, سوراخ ریه ها پارگی به کبد. او آسیب عصبی در بازوی خود را که احتمالا دائمی, او گفت:, و زیپ مانند اسکار که bisects نیم تنه خود را. او تا به حال ده ها تن از تزریق خون است و او از لحاظ جسمی ضعیف از او کاهش یافته است 45 پوند و تا به حال به relearn به راه رفتن و صحبت کنید.

Caden Dudek points to a tattoo of the symbol used by the Minneapolis band Reflections, whose music helped Dudek during his recovery. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

Caden Dudek امتیاز به یک امضا از این نماد استفاده شده توسط مینیاپولیس باند بازتاب که موسیقی کمک کرد Dudek در طول خود را بازیابی. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

عذاب نمایش در سرخ شدن مرتب قبل از حادثه رفت و در کمتر از یک هفته پس از ضربه و اجرا. باند بازی و بدون Dudek و دوباره صورتحساب شب به عنوان یک جمع آوری کمک. محل ضربه ظرفیت و دوستان خود را گزارش Dudek که همه گفته شد به "فوق العاده سخت mosh صدمه زدن به یکدیگر."

"این یک راه را از احساسات منفی" Dudek گفت.

او بیدار از کما در عرض 24 ساعت از این کنسرت به یک دنیای جدید — واقعیت خود را از صدمات و جهانی همه گیر. یک GoFundMe آنلاین جمع آوری کمک برای کمک به او را با صورتحساب های پزشکی و اجاره مطرح شده بیش از $13,000.

"بزرگترین چیزی که هل من از طریق سیستم پشتیبانی من" او گفت: خدمه است که شامل دوستان نزدیک خود bandmates و خانواده است.

اولسن گفت: او از دست داده است بسیاری از دوستان و اعضای خانواده اما که او هرگز قبل از دیده می شود کسی در دولت از درد و رنج.

"من هرگز به نزد من بهترین دوست, دوست, در, بیمارستان," او گفت:. "من هنوز در کنار او نشسته. آن دیوانه میزان پیشرفت او از آنچه که او در اولین نگاه مانند نسبت به حال نشسته روی ایوان. او مانند یک قهرمان فوق العاده."

"شما رو به کسانی که احساسات کردن'

عذاب که شامل اولسن کایل راد و کانر Slawson شده است در اطراف برای بیش از سه سال است. Dudek است تعیین شده بسیارخوب. این یک عصبانی و پرخاشگر, هاردکور, باند قصد exorcising احساسات منفی و ارائه یک پیام مثبت.

"شما می دانید mosh چاله — مردم می خواهم به فشار هر یک از دیگر در اطراف و پانچ یکدیگر در چهره" Dudek گفت. "در صورتی که یک راه برای به دست آوردن یک احساس منفی و بزرگتر و بهتر است فرد پس از آن — که نوع پیام ما می خواهید برای ارسال. من قویا معتقدم هر کس مقید کردن خشم آنها است. شما می توانید آن را با نوشتن موسیقی هل دادن مردم در اطراف در یک گودال mosh و یا شما می توانید یک ماشین رها شده و هم زدن آن را با یک خفاش. آن را واقعا مهم نیست. شما رو به کسانی که احساسات منفی است."

این گروه را منتشر کرد اولین آلبوم "Earthburner" در اواخر سال 2019; آن را در دسترس برای جریان.

عذاب را شعر سیاسی هستند و یا در مورد بهداشت روانی. اولسن تماس نوع امضا آوازی بیان مستقیم ترین و شدید راه برای اجازه دهید احساسات.

"که چگونه به شما اجازه, احساس, از," او گفت:. "این سخت است و آن را gnarly. او هنوز هم آن را کشتن. اگر هر چیزی, خواننده خود را — او را بیشتر در هماهنگی با آنها."

در جولای 1, گروه ارسال شده در یوتیوب یک ویدیو از Dudek پوشش "سادیست" توسط مینیاپولیس باند بازتاب. در آن Dudek قادر به حفاری در گذشته گلو و خارش از مسکن یک لوله و گران ریه ها به کشیدن امضای خود را سر و صدا. در این آهنگ خلاصه نوازنده می نویسد در مورد چگونه او حاضر به تسلیم شدن صدای او برگشت و او چگونه به تغییر روش خود را دارد.

"اما من فکر می کنم من شروع به دریافت آن را دوباره" Dudek می نویسد. "یک تجربه آسیب زا مانند تقریبا از دست دادن زندگی خود را واقعا می تواند به شما غذا خوردن زنده ذهنی, اما تنها اگر شما اجازه دهید آن را."

قراردادن: هفتگی موج ثبت نام در خبرنامه بنر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب