'تسهیل امن و با وقار حرکت از مهاجران سابق بوروکرات دانشمندان به ساعت مودی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 3:21:50 pm هزاران نفر از کارگران مهاجر

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 3:21:50 pm
india coronavirus, india lockdown, india lockdown migrant labourers, india migrant workers, shramik specials, centre on migrant labourers هزاران نفر از کارگران مهاجر در ادامه به سفر خود به بومی محل در نظر COVID مستند.

به عنوان بسیاری از 4,000 امضا کنندگان از جمله سابق بوروکرات تحقیقات دانشمندان عضو سابق قوه قضائیه در میان دیگران باید به دادگاه تجدید نظر به نارندرا نخست وزیر دولت به "تحقق تعهدات قانون اساسی آن" و "تسهیل امن و با وقار حرکت میلیون ها نفر از مهاجران" از طریق استقرار مرکزی نیروها و منابع است.

در یک درخواست فرستاده شده به دفتر نخست وزیر را امضا کنندگان با اشاره به اجرای ملی مدیریت بحران عمل میان همه گیر و خواستار "همان منابع از دولت مرکزی که هر فاجعه طبیعی" و توزیع انواع کمک های خود را قبل از عزیمت و پس از ورود به ترتیبات.

در میان امضا کنندگان این طومار ذکر شده در حال سابق معاون فرماندار دهلی Najeeb یونگ سابق برنامه ریزی عضو کمیسیون Abhijit سن و سابق UGC رئیس Sukhdeo Thorat, در میان دیگران.

"حمل و نقل امن الزامات این قدر تنها اگر نیروها و امکانات در اختیار دولت هند بلافاصله اعزام به تقویت شدت ناکافی بودن تلاش در حال حاضر از چپ به درون دولت و هماهنگی با ناچیز پشتیبانی لجستیکی در تامین ایمنی مواد غذایی و آب به مهاجران در حرکت" در این طومار به عنوان خوانده شده.

همچنین به عنوان خوانده شده | SC می پرسد متحده را به کرایه بلیط از مهاجران به ارائه مواد غذایی

Elucidating دلایل به حکم نیاز به مرکزی نیروهای خود را برای مقابله با این وضعیت دادخواهان گفت که فاجعه ملی امداد زور باید طناب به مدیریت "بحران انسانی حتی اگر برای یک مدت زمان محدود برای حمایت از دولت و دولت مرکزی ماشین آلات".

این طومار نیز نامیده می شود برای هماهنگی مناسب بین مرکز و ایالات متحده بر مدیریت کارگران.

همچنین به عنوان خوانده شده | مهاجر بحران در SC: SG مهتا فراخوانی کرکسهای پیامبران از عذاب Sibal می گوید: شخصی را ندارد

"کمبود قطار و تودرتو مجموعه ای از روش منجر به افزایش ناامیدی و پس از آن شایع ازدحام در ایستگاه های شایعه اذهان عمومی بیش از برنامه قطار و ظهور فروش بلیط در سراسر شهرستانها" آن را بخوانید.

"تخمین زده می شود با وجود این مقررات ساخته شده توسط دولت ها و میلیون ها نفر از مهاجران در راه رفتن به خانه حداقل 20 درصد هنوز رشته در مکان های مختلف" به آن اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب