دید یک مرد نمی تواند جایگزینی برای چشم انداز ملی: راهول گاندی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 6:53:19 am Rahul گفت: هند باید در مق

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 6:53:19 am
india china border news, india china border dispute, lac standoff, india china tension, rahul gandhi, narendra modi, pm modi on india china tension, rahul gandhi on india china tension Rahul گفت: هند باید در مقابله با چین از موضع قدرت باید بین المللی چشم انداز "را در" کشور همسایه.

در ادامه انتقاد خود از نارندرا مودی بیش از این لاک بن بست با نیروهای کنگره رهبر راهول گاندی در روز پنج شنبه متهم نخست وزیر باقی مانده مشغول ساخت تصویر خود را و استدلال می کرد که دید یک مرد نمی تواند جایگزینی برای یک چشم انداز ملی است.

Rahul گفت: هند باید در مقابله با چین از موضع قدرت باید بین المللی چشم انداز "را در" کشور همسایه.

"ساعت 100% متمرکز بر ایجاد تصویر خود را. هند دستگیر موسسات همه مشغول انجام این کار است. یک تصویر است نه یک جایگزین برای یک چشم انداز ملی," سابق کنگره رئیس توییتی منتشر شد و سومین فیلم کوتاه در بن بست.

Rahul گفت: "از نظر روانی شما را مجبور به مقابله با چینی ها از موضع قدرت.... (پس از آن) شما می توانید با آنها کار کنید آنچه شما نیاز دارید و می توان آن را در واقع انجام می شود. اما اگر آنها احساس ضعف و سپس شما (باید) آن را به حال. اولین چیزی است که شما در حال رفتن به چین بدون یک چشم انداز. و که من به این معنی نیست یک چشم انداز ملی است. منظورم بین المللی چشم انداز."

خواستار چین کمربند و جاده ابتکار تلاش برای تغییر ماهیت سیاره او گفت: "هند به یک چشم انداز جهانی. هند در حال حاضر برای تبدیل شدن به یک ایده است و آن را به تبدیل شدن به یک جهانی ایده. چیزی است که رفتن به محافظت از هند است که تفکر بزرگ است. البته ما این موضوع حاشیه است و ما باید برای حل و فصل این مسئله مرز. اما ما مجبور به تغییر رویکرد ما; ما را مجبور به تغییر چگونه ما فکر می کنیم."

Rahul گفت: هند در حال از دست دادن یک فرصت بزرگ "از آنجا که ما در حال فکر کردن در دراز مدت...ما فکر نمی کنند و از آنجا که ما نگران کننده داخلی ما تعادل است."

"ما در حال مبارزه در میان هر یک از دیگر. نگاه (هند) سیاست — در تمام طول روز (یک) هند در حال مبارزه با (یک) ، و به این دلیل است که هیچ روشن چشم انداز رفتن به جلو," او گفت:.

پرداختن رسانه ها کنگره رهبر آجی Maken گفت: سربازان چینی هستند و نه خروج از "عمق مناطق" همانطور که توافق شده بین دو طرف و پرسید: چرا دولت سکوت. او گفت: "زمستان نزدیک است. چینی PLA در حال حرکت است به عنوان در هر گزارش موافقت نامه میان فرماندهان سپاه. دولت آگاه 40,000 PLA سربازان هنوز هم قصد بازگشت از سرزمین ما.... آنچه که در برنامه اقدام در حال حاضر؟"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب