یک-از-نوع آبی یادبود عبور از پل هوایی آسانسور جذب جمعیت

یک بیان از اجرای قانون رفاقت بر خلاف چند قبل از آن در گشوده دلوت در شب جمعه به عنوان شهر ایستاده بود و در را

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

یک بیان از اجرای قانون رفاقت بر خلاف چند قبل از آن در گشوده دلوت در شب جمعه به عنوان شهر ایستاده بود و در را برای دولت سرمایه به عنوان محل سکونت به صورت زنده مراسم به افتخار اجرای قانون روز یادبود.

صفوف از اجرای قانون جوخه های نمایندگی بیش از 70 سازمان در سراسر کشور سوار بر آبی روشن پل هوایی آسانسور و به پارک نقطه به افتخار کسانی که پرداخت نهایی قربانی با دادن جان خود را در حین انجام وظیفه.

در حالی که حوادث مشابه در سطح ایالت به حال به لغو و یا مجازی با توجه به COVID-19 گیر این دلوت اداره پلیس و دیگر سازمان های محلی متعهد به لحاظ اجتماعی فاصله جایگزین.

"ما انجام داده ام هرگز یک رویداد از این اهمیت برای ما اجرای قانون یادبود روز و در واقع انجام آن با جامعه ما واقعا معنی دار" دلوت رئیس پلیس مایک Tusken گفت. "جامعه و نه لزوما یک فرصت برای دیدن مراسم ما."

در واقع یک رویداد سالانه به افتخار هشت دلوت افسران که فوت کرده اند در این کار به طور معمول آشکار در یک مراسم رسمی از چشم های عمومی. نام خود شده اند که با صدای بلند بخوانید و روحانی را مجبور به رهبری یک نماز در یک به طور منظم برنامه ریزی شده ناهار.

اما تسهیلات برای coronavirus ایجاد یک نوع جدید از رویداد. آن را یافت تیم ملی اتومبیل های پر از افسران از سراسر کشور نزولی بر روی Duluth, سرگرمی, مرکز همایش پارکینگ. چنین گردهمایی پلیس معمولا ویژگی های جمعیت کثیری از ماموران جمع آوری شده در اطراف مبادله داستان. در این زمان آنها باقی می ماند در داخل و یا گیر در نزدیکی وسایل نقلیه خود را صحبت کردن در سراسر فضاهای خالی.

"هر کس درک اهمیت نقش مدل سازی و امن" Tusken گفت: پرداختن به تهدید COVID-19. "بود که از اهمیت زیادی برخوردار است. ما گفت: "ما این کار را, اما آن را به امن است."

کامیون نردبان از دلوت و هرمانتاوون بخش آتش برافراشتند یک پرچم که صفوف سوار تحت عنوان bagpipes بازی و افتخار سپاه پاسداران از دلوت پلیس سنت لوئیس شهرستان کلانتر دفتر و وزارت منابع طبیعی مینه سوتا به رهبری ماشین سواری.

Tusken شمارش وسایل نقلیه به آنها وارد شده است.

"در اینجا یکی از سنت لوئیس پارک — مینیاپولیس پلیس اینجا و کل بسیاری از مترو کلانتر دفاتر, هم," او گفت:. "شما می توانید از پاسخ ما را دریافت ایالتی است که ما واقعا مشتاق به انجام کاری در اجرای قانون در جامعه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب