نمی دانم زمانی که شطرنج را به بازگشت به جایی که آن را می گوید Viswanathan آناند

زمانی که Viswanathan آناند چپ چنای برای فرانکفورت در ماه فوریه در این شهر منتظر بود برای دیدن M. S. Dhoni در C

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

زمانی که Viswanathan آناند چپ چنای برای فرانکفورت در ماه فوریه در این شهر منتظر بود برای دیدن M. S. Dhoni در Chepauk. جنوب شهر بود و همچنین صحبت کردن در مورد آخرین Rajinikanth فیلم 'Darbar'. تمام کسانی که از موسیقی کلاسیک و رقص مراحل هنوز زنده بودند هر چند فصل به پایان رسید.

آن را کاملا متفاوت چنای که او به برخی از سه ماه بعد. IPL شده بود به طور نامحدود به تعویق افتاد, سینما بسته شده بود رقصندگان و نوازندگان نمی دانم زمانی که آنها قادر خواهد بود برای بازگشت به روی صحنه است.

رمان coronavirus جهان تغییر کرده است و تقریبا unrecognisably.

آناند رها و خوشحال است که او در نهایت می تواند دوباره به خانه; که او می تواند صرف زمان با همسر خود Aruna و پسر Akhil پس از قرنطینه در بنگلور در هنگام ورود خود از آلمان است. او نیز خوشحال است که او می تواند در بازی شطرنج از او راحت آشنا ایستگاه های کاری در خانه اش در Kotturpuram.

بله پنج بار قهرمان جهان می خواهد به بازی در یک مسابقه دوباره, اما او نمی داند که او می تواند آن را انجام دهد. "من نمی دانم وقتی که شطرنج را به بازگشت به جایی که قبل از آن بود," او می گوید هندو از طریق تلفن. "به نظر می رسد برخی از کشورهای در حال بیرون آمدن [از مستند] اما آنها به طور کامل از خطر, در حالی که دیگران هنوز در مرحله قبلی است."

او می افزاید: "تنها زمانی که واکسن می آید می تواند نفس کشیدن ما آسان است. بخشی از من امیدوار است که در ماه اوت یا سپتامبر ما حداقل توان مورد استفاده برای این و بدون شک وجود خواهد داشت بسیاری از هشدارها هنوز هم. آن را به خوبی می تواند در سال آینده; من استفاده می شود به این واقعیت است که."

او نیز مورد استفاده قرار گرفتن به بازی رقابتی شطرنج آنلاین. او تا به حال انجام داده بسیار کمی از آن در حالی که او سرگردان در فرانکفورت.

خوب نیک

و او برخی پر زرق و برق شطرنج belying خود را از 50 سال — خود را در نظر بگیرید 17-حرکت تخریب جهان شماره 4 ایان Nepomniachtchi در جام ملت ها.

"من بسیار خوشحال بود با پیروزی در برابر Nepo," او می گوید. "نکته خنده دار این است که من در حال آماده شدن این خط در صبح این خاص تنوع آمد و من فکر کردم من باید خودم آشنا با آن است. من هم دوست game, این راه من در برابر بازی Teimour Radjabov Maxime Vachier-Lagrave و دینگ Liren."

او تعجب نیست که شطرنج آنلاین واقعا در زمان خاموش در طول مستند. "از آن شده است در اطراف برای سال های بسیاری مانند تماس های ویدئویی و یا کار از خانه," او می گوید. "ما نمی تصور کنید که ما انجام می شود و کسانی که همه چیز به طوری که اغلب. من امیدوارم که کسانی که در حال معرفی به شطرنج آنلاین را با آن بماند."

'مقابله با ویروس مانند بازی در برابر کامپیوتر'

آناند فکر می کند نواک جوکوویچ قسمت هشداری است برای همه. "من شنیده ام که صربستان به خوبی انجام شد و مردم به اندازه کافی بود احساس خطر فروکش کرده بود," او می گوید. "اما پس از آن شما می بینید که چه اتفاقی افتاده است با آدریا تور."

جهان شماره 1 سازمان یافته تنیس تور, اما قبل از اینکه طولانی, آزمایش مثبت برای coronavirus همراه با سه بازیکن دیگر.

"ما هرگز نباید به این ویروس به آرامی. می گوید:" آناند. "این است که مانند بازی شطرنج در برابر کامپیوتر. شما نمی توانید به طور کامل درک چیزی. همه شما می توانید به انجام نشستن و تمرکز بر روی آنچه که شما قرار است به انجام راست خود را حرکت می کند و قطع در آن وجود دارد.

"حتی اگر شما در حال انجام کارهای درست شما امتیاز دریافت کنید که برای همه شما این است که شما آلوده نیست اما شما را به تمام اقدامات احتیاطی فردا. بنابراین این دنیای جدید فاصله و این عادات جدید ما برداشت ممکن است طولانی تر از ما فکر می کنم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن