داوطلب لون شمارنده مورد نیاز در شمال شرقی مینه سوتا

آن زمان تقریبا برای مینه سوتا سالانه نظرسنجی چگونه loons در حال انجام در شمال lkes اما چندین دریاچه در ایتاسک

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

آن زمان تقریبا برای مینه سوتا سالانه نظرسنجی چگونه loons در حال انجام در شمال lkes اما چندین دریاچه در ایتاسکا, دریاچه, آشپز, Aitkin و, Crow Wing, استان ها هنوز هم نیاز به داوطلب لون مراقب برای کمک به.

نظرسنجی انجام شده بین ماه های ژوئن 26 و 6 ژوئیه هر سال است. داوطلبان مورد نیاز برای یک روز در این دوره به تعداد بزرگسالان و نوجوانان loons در preselected دریاچه ها.

برای 20 سال گذشته با کمک صدها نفر از ناظران داوطلب اداره منابع طبیعی جمع آوری اطلاعات در مورد مشترک لون اعداد در بیش از 600 دریاچه های توزیع شده در میان شش منطقه. سالانه لون تعداد می دهد DNR توانایی تشخیص تغییرات در لون جمعیت و شناسایی پتانسیل مدیریت نیازها و فرصت ها.

زمان تعهد است یک تا چهار ساعت در دریاچه. نظرسنجی باید انجام شود بین 5 صبح و ظهر در یک روز در نظارت دوره است. نظرسنجی انجام می شود از شور در دریاچه های کوچک تر و یا با قایق یا قایق رانی در بزرگتر دریاچه ها.

برای ثبت نام به عنوان یک لون بررسی داوطلب را انتخاب کنید و یک دریاچه به DNR را لون نظارت بر برنامه صفحه در dnr.state.mn.us/eco/nongame/projects/mlmp_state.html و با کلیک بر روی "داوطلب نقشه."

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس Bry Persing در 218-735-3962 یا ایمیل خود را در bryonna.persing@state.mn.us.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن