دموکرات افسوس 'سیاست به طور معمول' به عنوان آنها فشار برای 2.3 میلیارد دلار اتصال بسته

ST. پل — با صرف هفته به چپ در مینه سوتا را قانونی جلسه زمان در حال اجرا است برای قانونگذاران برای تصویب یک پی

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

ST. پل — با صرف هفته به چپ در مینه سوتا را قانونی جلسه زمان در حال اجرا است برای قانونگذاران برای تصویب یک پیوند لایحه بالقوه میلیارد دلار استقراض بسته به سرمایه گذاری دولت در زیرساخت ها و پروژه های عمومی. اما برخی می گویند سیاست می شوند در راه.

در مجازی کنفرانس مطبوعاتی در روز چهار شنبه, مه 6 سنا دموکرات ها پیشنهاد خود را 2.3 میلیارد دلار پیوند بسته است. برای ماه دموکرات ها فشرده شده اند برای بالاتر مطابق با لایحه گفت: زمان برای قرض است که در حال حاضر در حالی که نرخ بهره پایین هستند در حالی که جمهوری خواهان برگزار شد شرکت برای حفظ دولت استقراض پایین خارج از سیاست احتیاط.

در حال حاضر این بیماری همه گیر کوروناویروس و در نتیجه رکود اقتصادی — که تبدیل مینه سوتا را 1.5 میلیارد دلار مازاد به 2.4 میلیارد دلار کسری — به نظر می رسد سخت حزبی تقسیم. در روز شنبه آمریکا اعلام کرد که آنها می خواهم جلوگیری از هر گونه پیوند صورتحساب از گذشت در حالی که رژیم صهیونیستی. تیم Walz را همه گیر اورژانس قدرت در محل باقی می ماند.

سناتور. ساندرا Pappas, D-St. Paul گفت: او نا امید به دیدن "سیاست به طور معمول" بازی کردن با این سال مطابق با بسته.

"من فکر می کردم با توجه به بحران است که سیاست خواهد بود پشت سر گذاشت و به آن نگاه کرد که راه در آغاز جلسه, در ابتدای بیماری همه گیر" او گفت:. "وجود دارد مقدار زیادی از همکاری بین رهبران. اما این درست نیست بازی کردن با پیوند کمیته."

با نزدیک به 625,000 Minnesotans از کار با تشکر از همه گیر دیابت نیک Frentz D-نورث منکیتو گفت: "تعداد یک چیز به یاد داشته باشید در مورد پیوند لایحه در این زمان است که آن را محرک. آن را شغل, شغل, شغل است."

به عنوان صدها هزار نفر در کشور نیاز به کار دموکرات ها می گویند پروژه های زیربنایی می تواند ارائه است که افزایش. Frentz تشبیه حزب دموکرات' پیشنهاد به رئیس جمهور تئودور روزولت غیر نظامی حفاظت سپاه در دهه 1930 ،

"در دوران رکود بزرگ ما را بیش از 3 میلیون آمریکایی به کار می کنند و آن را به حال دقیقا همان اثر است که ما می خواستیم" او گفت:. "امروز بحث ما در مورد اتصال اجازه می دهد تا ما را به انجام دقیق همان چیزی است."

Walz در ژانویه پیشنهاد $2.03 میلیارد پیوند بسته در حالی که قوه مقننه جمهوری خواهان فشرده شده اند برای یک بسته بندی قیمت در کمتر از 1 میلیارد دلار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب