همه گیر منجر به افزایش در کسب و کار برای مغازه ها دوچرخه

پیام روی منشی تلفنی برای دیرین Roseville, دوچرخه, فروشگاه دوچرخه های زنجیره ای می گوید از آن همه است. دوچرخه م

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

پیام روی منشی تلفنی برای دیرین Roseville, دوچرخه, فروشگاه دوچرخه های زنجیره ای می گوید از آن همه است. دوچرخه مغازه ها که ضروری کسب و کار در اولین COVID-19 shutdown در ماه مارس, مشغول, آن را دشوار است برای کسی که برای پاسخ به تلفن. و آنها تنظیم شده به ارائه بدون تماس با خدمات به مشتریان.

تعمیرات مغازه ها رزرو شده از هفته پیش به عنوان "بسیاری از دوچرخه در حال بیرون آمدن از میریزد گفت:" دیو خاک رس صاحب دوچرخه های زنجیره ای. فروش دوچرخه های جدید بسیار قوی برخی از تولید کنندگان در حال اجرا هستند از موجودی.

فروش شده بود تخت چند سال گذشته گل رس گفت: بنابراین افزایش است "یک غلتک coaster اما آن فوق العاده مشکل است."

گروه NPD یک خرده فروشی ایالات متحده سرویس ردیابی گفت: مستقل دوچرخه مغازه ها دیدم بیشتر از 20 درصد افزایش دوچرخه خدمات/تعمیر و فروش در سه ماهه اول سال 2020 بیش از سال گذشته است.

"حتی قبل از خاموش کردن مردم شروع به خرید وحشت زده گفت:" جیک Helmbrecht مدیر کل از ازادی حرکت و جنبش و دوچرخه است که نه مکان در شهرهای دوقلو. فروش و تعمیر هستند "هر دو در حداکثر ظرفیت در حال حاضر," او گفت:, و اضافه کرد که بهار همیشه شلوغ ترین زمان از سال در مغازه دوچرخه, در هر صورت. "تعمیر صف است از یک زن و شوهر از هفته است."

مغازه های تنظیم تقاضا ویروس

ازادی حرکت و جنبش استخدام کرده است دو تا سه برابر بیشتر از مردم در یک حد معمول نجومی برای مقابله با له Helmbrecht گفت.

"بسیاری از ما در حال کار 12 تا 14 ساعت در روز." مدیران شده اند رفتن به ازادی حرکت و جنبش و مکان پس از ساعت به جمع آوری دوچرخه های جدید. سی تا 40 دوچرخه مونتاژ شبانه "همه فروش روز بعد" او گفت:.

تولید کنندگان را "بسیار مناسب عرضه" برای ماه مه و ژوئن Helmbrecht گفت: "اما آنها خواهید بود رفته اوت."

بزرگ چرخ دنده-تا خوب بوده برای موبایل, فروشگاه دوچرخه Velofix گفت: Al وات که صاحب مینه سوتا حق رای دادن است که می فرستد به طور کامل مجهز تعمیر کامیون به مشتریان. مکانیک وارد و از طریق انتصاب در velofix.com دریافت دوچرخه است که نیاز به کار تعمیرات را سمت راست وجود دارد در ون و انجام صدور صورت حساب از طریق کامپیوتر داخل ون. یک زن خواسته وات اگر Velofix آغاز شده است به دلیل اجتماعی فاصله. این شرکت آغاز شده بود حدود شش سال پیش در کانادا; وات و همسرش تا به حال دو ون عامل در مینه سوتا برای چهار سال است.

"همه آن را در زمان یک بیماری همه گیر برای کسب و کار خود را به پرواز" وات شوخی.

Velofix استفاده می شود برای تشویق مشتریان برای آمدن به ون و انجام دوچرخه سواری دنده مانند کلاه و قفل و پدال وات گفت. در حال حاضر این موارد را می توان دستور داد جلو. Velofix همچنین فروش دوچرخه های جدید از طریق مستقیم به مصرف کننده دوچرخه شرکت.

حدود 80 درصد از مردم می گویند که آنها در حال سوار دوچرخه خود را به دلیل یک موضوع مکانیکی — پنچر یا شکسته زنجیره وات گفت. "ما به کمک مردم دوچرخه خود را از rafters."

خاک رس اجتماعی گفت: فاصله نیز به بازی می آید برای کارکنان. او 12 تا 15 نفر از کارکنان و اتاق برای سه مکانیک برای کار در یک فاصله امن در فروشگاه. برخی از اعضای هیات نمی خواهید به کار در حال حاضر به دلیل عوامل خطر, او گفت:. هنگامی که آب و هوا خوب است, دوچرخه های زنجیره ای پارک مغازه ون در کوچه و مجموعه دیگری ایستگاه کار وجود دارد. تعدادی از مشتریان محدود در فروشگاه.

تقاضا افزایش قیمت

خاک رس که شروع به دوچرخه های زنجیره ای با پدر و برادر خود را از 30 سال پیش گفت: تقاضا برای دوچرخه بی سابقه است. او دیده می شود تولید کنندگان از یک رنگ یا اندازه محبوب در گذشته "اما هرگز به این مقیاس است."

این دوچرخه با نام تجاری تخصصی است و هیچ دوچرخه به سمت چپ برای زیر $1,000, خاک رس اضافه کرد: او خوش شانس بود که یک سفارش بزرگ از دوچرخه های جدید در آمد قبل از coronavirus له آغاز شده است. "بدون که نصف ما نشان می دهد طبقه خالی خواهد بود."

ازادی حرکت و جنبش و تا حد یک مهمان هر کارمند در آن مغازه "تقریبا مانند یک دربان" Helmbrecht گفت. وجود خطوط مجزا برای فروش و خدمات و همچنین به عنوان منظقه گزینه های. ازادی حرکت و جنبش و اضافه شدن قابلیت چت در وب سایت خود را فقط برای پاسخ به سوالات است که ممکن است دشوار برای دریافت از طریق تلفن.

دوچرخه قیمت ها بالا رفته. هر دوچرخه زیر 1200 دلار دشوار است برای پیدا کردن Helmbrecht گفت. قیمت هر واحد بالا رفته نیمی از آنچه که آنها معمولا برای فروش با توجه به Bole.

مردم برای خرید دوچرخه های جدید باید به سرعت حرکت می کند Helmbrecht گفت و چک کردن استفاده از دوچرخه گزینه های.

دوچرخه مغازه ها اصلا انتظار این روز رو به پایان است.

"شب گذشته من فکر کردم من ترک زود" Bole گفت: در یک روز هفته گذشته او در بر داشت برخی از زمان را به گپ زدن. "این 10 p. m."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن