دیدگاه ما: امن ورزشی; امریکا نیاز شما

از لیگ جوانان به bigs, راه هایی هستند که ابداع به رقابت دوباره به میزبان بازی دوباره و با خیال راحت ما دعا منا

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

از لیگ جوانان به bigs, راه هایی هستند که ابداع به رقابت دوباره به میزبان بازی دوباره و با خیال راحت ما دعا مناسب و دقیق اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

بازگشت از ورزش نمی تواند به اندازه کافی سریع برای میلیون ها نفر از COVID خسته از آمریکایی ها از جان گذشته برای انحراف مشتاق برای فرار و گرسنه برای امید وجود دارد که می تواند عادی و سرگرم کننده و یا حداقل چیزی غیر از 24/7 آشفتگی و بیماری و مداوم واقعیت است.

اجازه دهید صادقانه به عنوان سرگرم کننده به عنوان تصویری-بازی فوتبال و cornhole قهرمانی شده اند در کابل TV — به خصوص زمانی که چاق و چله, تالیف رقبای slyly لغزش ماسک خود را کنار گذاشته برای استنشاق از سرخ, انفرادی, فنجان — آنها فقط آن را قطع نکنید. ما سر و صدا برای اطلاعات بیشتر و چه کسی می تواند ما را سرزنش? روان ما طلب گم شدن برای یک ساعت یا دو در چیزی و نه خیلی سنگین و نه خیلی زندگی یا مرگ و چیزی خارج از 2020 را dreariness. آرزوی ما برای فرار از یک بار در در حالی که در داخل از شخص دیگری مبارزه اجازه می دهد آن را تنها برای تبدیل شدن به مبارزه ما هم از طریق ما fandom و وفاداری.

در حال حاضر مسابقه نسکار — بدون مؤتلفه پرچم و رهایی خوب و PGA گلف هستند.

این اتصالات که لیگ اصلی بیس بال به نظر می رسد تا بعد. پس از همه "یکی ثابت از طریق تمام سال" به عنوان جیمز ارل جونز dialogued در "میدان رویاها "شده است بیس بال. امریکا نورد مانند یک ارتش از steamrollers. آن پاک شده مانند یک تخته سیاه بازسازی شده و پاک شده دوباره. اما بیس بال است که مشخص شده از زمان."

و می تواند به ادامه این تابستان — تحت 101 صفحات ایمنی و بهداشت پروتکل جزئیات که در آن "را به شرم ایمنی تیم در یک نیروگاه هسته ای" را به عنوان اخبار صبح دالاس' کوین Sherrington اظهار در یک ستون جمعه. بازیکنان را بررسی سلامت و درجه حرارت خود را دو بار در روز. آنها لباس و حمام در خانه "باقی می ماند به عنوان ثابت که ممکن است در dugouts" و شستن دست های خود را در هر نیمه زمین باز یافته. شما فکر می کنم شما بوده ام به شستن دست های خود را زیادی به تازگی; try 18 بار در هر بازی! آنها همچنین ملزم به خودداری از پرتاب توپ در اطراف شاخ و پس از خارج و از پاک کردن عرق کردن ابرو خود را. اجازه دهید آن را قطره ای ، اغل گاو یا حشم کوزه را تنها با استفاده از خود توپ بیسبال است. و به جای آن از, لیسیدن انگشتان دست خود را به گرفتن بهتر در توپ کوزه را حمل مرطوب towelettes در جیب خود.

"مقامات امیدوار است این قوانین و دستورالعمل ها خواهد شد یک حس عادی' به ما راه زندگی" Sherrington نوشت. "تنها وجود دارد هیچ چیز طبیعی در مورد هر یک از این."

بسکتبال حرفه ای نیز آماده بازگشت به یک چیز عادی در مورد این نوع راه است. فصل به طور ناگهانی متوقف شد در ماه مارس پس از بازیکنان شروع به تست مثبت برای COVID-19. آن را به سر در اواخر ماه ژوئیه با stringently پزشکی تحت نظارت تیم های منزوی و زندگی و رقابت "در حباب" از ویروس رایگان (امیدوارم) انزوا در دیزنی جهان به عنوان Fox Sports گزارش هفته گذشته است.

با اینحال, آن خواهید بود بسکتبال. و بیس بال آمریکا, تفریح و سرگرمی, آیا در هدف زمینه میلر پارک یا Fichtner زمینه در هرمانتاوون. و گلف. و گرد و خاک-مسیر مسابقه در برتر است. و تمام بقیه.

و آن را تا به همه آوردن به ورزش و تئاتر و دیگر سرگرمی بیش از حد در برخی از نقطه ما می دانیم — به اقدامات احتیاطی لازم و هوشیار به منظور ایمن ماندن به مطمئن شوید که هر کس که سالم باقی مانده است.

آنها می توانید انجام تمام کارهایی که برای سپاسگزار بسیاری از ما از آنجا که ما نیاز به فرار و انحراف و سرگرم کننده و شادی در حال حاضر. لطفا ما را به بازگشت به تماشای ویدئو-بازی فوتبال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن