قبل از اینکه به ضرب گلوله کشته, Vikas Dubey حاضر به تسلیم آتش گشودند مجروح شدن دو پلیس

نوشته شده توسط Manish Sahu | لکنو | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 10:30:10 am بهره گیری از تصادف, Vik

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
نوشته شده توسط Manish Sahu | لکنو | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 10:30:10 am
vikas dubey, vikas dubey arrested, vikas dubey encounter, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, kanpur encounter news بهره گیری از تصادف, Vikas Dubey اقدام به فرار با یک سرویس تپانچه متعلق به یکی از افسران. (ANI عکس)

نخست متهم در قتل هشت تن از پرسنل پلیس در کنپور هفته گذشته تاریخچه-sheeter Vikas Dubey بود به ضرب گلوله کشته در برخورد پس از او تلاش برای فرار از بازداشت پلیس در کانپور در اوایل صبح روز جمعه.

Dubey بود که حمل پاداش تومان پنج لاخ بر روی سر خود دستگیر شد در اوجائین در مادها پرادش در روز پنج شنبه. یک پلیس از تیم بالا رفته بود به Madhya Pradesh به او را به Kanpur.

خواندن اخبار در Malayalam Tamil و بنگلادش

دستیار سرپرست پلیس Kanpur Dr آنیل کومار گفت: یک تیم پلیس متشکل از مقامات از بالا ویژه نیروی کار (STF) و کانپور پلیس آوردن Dubey در حمل و نقل بازداشتگاه به Kanpur. در اطراف 7.00 هستم, این وسیله نقلیه که در آن Dubey شد سفر لغو شد و پس از آن ملاقات با یک تصادف در Sachendi منطقه Kanpur, او گفت:.

بهره گیری از تصادف Dubey اقدام به فرار با یک سرویس تپانچه متعلق به یکی از افسران.

vikas dubey, vikas dubey dead, vikas dubey killed, vikas dubey news, vikas dubey gangster, vikas dubey arrested, indian express گانگستر Vikas Dubey اصلی ترین متهم در قتل هشت پلیس در کنپور برخورد اخیرا بودن دستگیر و توسط پرسنل پلیس پس از نزدیک به یک هفته تعقیب جنایتکاران در اوجائین پنجشنبه 9 ژوئیه سال 2020 است. (PTI عکس)

در عین حال یکی دیگر از تیم پلیس اسکورت خودرو است که در آن گانگستر بود سفر در وارد در نقطه. آنها gheroed منطقه و آغاز یک ترکیب عملیات برای گرفتن Dubey.

از دیدن پلیس تیم بستن در بر روی او Dubey آتش گشودند. پلیس تلاش کردند تا Dubey تسلیم اما او خودداری کرد و دوباره در پلیس. دو افسر زخمی شدند در این حادثه.

در تلافی پلیس اخراج در Dubey, زخمی او. هر سه نفر مجروح شدند و با عجله به بیمارستان که در آن پزشکان اعلام Dubey مرده گفت: دکتر کومار.

همچنین به عنوان خوانده شده | Vikas Dubey زندگی از جرم و جنایت پوشا 30 سال: 62 موارد از جمله 5 از قتل

kanpur encounter, vikas dubey, vikas dubey arrested, vikas dubey encounter, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, kanpur encounter news, kanpur encounter latest news, kanpur news, kanpur latest news, vikas dubey, vikas dubey kanpur, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, up police killed in encounter, up police killed in kanpur firing, kanpur firing, up news" Vikas Dubey مرده اعلام شد و در بیمارستان است. (ANI عکس)

ادعا شده است این حادثه زمانی رخ داد که راننده کنترل خودرو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب