جلسه توجیهی روزانه: تنش با همسایگان حمل و نقل مراکز به زودی وزوز و بیشتر

نوشته شده توسط للا پراساد لیو چن Chuen | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 8:56:20 am نگ

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
نوشته شده توسط للا پراساد لیو چن Chuen | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 8:56:20 am
india lockdown, india coronavirus, india covid-19, india lockdown migrants, arvind subramaniam, aurangabad train accident, US coronavirus نگاهی به اخبار امروز, مارس 9 سال 2020 است.

خواننده عزیز

آسمان ما به زودی وزوز با فعالیت دوباره به این وزارت خانه امور اصلاح آن مستند 4.0 دستورالعمل های داخلی اجازه می دهد تا سفر هوایی از مه 25. چندین کشور با کم Covid-19 caseloads شده اند آماده سازی زمین برای یک سفر حباب. در هند اما اتصال شهرستانها خواهد بود یک چالش با توجه به بسیاری از آنها در مناطق قرمز و خطوط هوایی ممکن است پیدا کند آن را قابل دوام برای پرواز بین مناطق سبز با توجه به تقاضای ضعیف.

یکی نیست به چپ راه آهن نیز افزایش مسافر آن قطار عملیات از 1 ژوئن. این لیست از 100 قطار شامل هفده Jan Shatabdis پنج Durontos و یک تعداد به طور سنتی محبوب پست ها و قطار های سریع به بخش های مختلف هند. اما بلیط تنها می تواند رزرو آنلاین خروج مسافران در رحمت وب سایت IRCTC.

هیچ Doklam مانند بن بست نشده است اما مقامات در دهلی نو به تشریح وضعیت در چین و هند به عنوان مرز "با ظرافت آماده" و "بسیار حساس" است. The Indian Express آموخته است که شده است وجود دارد حرکت نیروهای نظامی به شرق لاداخ در پی ادامه اعتراض چینی ها به ساخت یک جاده به خوبی در داخل سرزمین های هندی.

تنش با دیگر همسایه بیش از دیگر جاده اتحاد عمیقتر. نپال نخست وزیر منتشر کرده است یک نقشه جدید کشور که شامل بخش هایی از سرزمین های هندی. دهلی نو پاسخ: "این یک جانبه عمل است نه بر اساس حقایق تاریخی و شواهد است."

طوفان Amphan چپ پشت یک دنباله از تخریب در روز چهارشنبه با غرب بنگال وزیر Mamata بانرجی توصیف این رویداد به عنوان یک فاجعه بزرگتر از Covid-19 شیوع پس از حداقل 10 نفر کشته شدند. ملاقات مقامات می گویند آن را 5 تا 6 ساعت برای طوفان به پاس بیش از بنگال و باران ادامه انتظار می رود تا جمعه.

بانک سلطنتی استاد اقتصاد در دانشگاه بریتیش کلمبیا Amartya لاهیری و سابق RBI فرماندار Urjit پاتل بر نیاز به همه جا تست برای Covid-19 که آنها می گویند به احتمال زیاد خواهد شد به یک پدیده در سراسر جهان بیش از یک یا دو سال آینده.

حتی اگر ماهاراشترا حساب برای حدود یک سوم از تمام COVID موارد در هند وجود دارد به نظر می رسد به یک پوشش نقره ای: اپیدیولوژی می گویند که در حالی که تعدادی از موارد است که افزایش نرخ رشد کاهش پیدا کرده است. میزان مرگ و میر در میان آلوده بیش از حد کاهش پیدا کرد.

با این مستند در حال حاضر تمدید تا مارس 31 و امکان گسترش بیشتر رد نکرده در برخی از ایالت های مهم این RBI ممکن است مجبور به تمدید مهلت قانونی برای بازپرداخت وام توسط یکی دیگر از سه ماه تا 31 اوت بانکداران و تحلیلگران می گویند.

وزیر کشاورزی نارندرا سینگ تومار خواسته شده بود در این هند اکسپرس مصاحبه اگر دولت باید با تجدید نظر در هدف دو برابر شدن درآمد کشاورزان تا سال 2022 به بعد سال. پاسخ خود را.

قهرمان بلند بلوز انجو بابی جورج به خاطر معشوق شکل در ورزش قدرت از هندوستان, Bangalore که گذشت در هفته گذشته. 55 ساله طبخ در موسسه ظروف سرباز یا مسافر تا به حال مورد آزمایش قرار Covid مثبت پس از مرگ او.

🔊 امروز در سه چیز پادکست Abantika Ghosh, مذاکرات در مورد زمانی که می تواند یک واکسن علیه COVID-19 واقع بود ساخته شده و خطرات ما اجرا با عجله به یکی.

تا فردا

للا پراساد G و لیو چو

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن