انگلستان تساوی سطح با thumping پیروزی در برابر غرب هند در اولدترافورد

انگلستان دگرگون کردن غرب هند برای 198 در آخر جلسه در روز پنج برای برنده شدن در این تست دوم 113 اجرا می شود و س

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

انگلستان دگرگون کردن غرب هند برای 198 در آخر جلسه در روز پنج برای برنده شدن در این تست دوم 113 اجرا می شود و سطح سه سری بازی 1-1 در اولدترافورد در روز دوشنبه.

انگلستان اعلام کرده بود دوم آن نوبت در 129 سه در اولین جلسه پس از همه طفیلی بن استوکس شکست 78 خاموش 57 تحویل تنظیم گردشگران هدف از 312 با 85 اور چپ در روز است.

بازیابی ایستاده

انگلستان سریع bowlers زده زود به کاهش بازدید کنندگان به 37 برای چهار اما مانده بودند نا امید زمانی که Shamarh بروکس و Jermaine بلک وود هم دوخته 100-اجرا مشارکت تا استوکس اخراج بلک وود در سکته مغزی از چای برای 55.

بروکس' مقاومت به پایان رسید توسط سام کوران که در دام او پا قبل از جدا برای 62 در حالی که دم Bess castled خیره Jason دارنده 35.

غرب هند خود را از دست داده نهایی دو ویکت برای فقط 15 اجرا می شود با Ollie پاپ در نظر گرفتن خیره کننده گرفتن در کوتاه مدت پا به اخراج Kemar روچ.

قبل از آن انگلستان از سر گرفته و در آن یک شبه نمره 37 را برای دو و استوکس رو مستقیم به اقدام, حمل از غرب هند پرتاب کنندگان در سراسر خالی ورزشگاه را تا نیم قرن در تنها 36 توپ.

کاپیتان جو ریشه نیز به ثمر رساند سریع آتش-22 و اجرا شد و از او به عنوان قربانی خود را برای دریافت استوکس پشت در اعتصاب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن