Aarogya Setu برنامه اجباری برای مسافران ویژه Rajdhani قطار

نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 10:04:29 am کوچی: مهاجرا

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 10:04:29 am
migrants, trains for migrants, migrants leaving for home, coronavirus india lockdown, bihar migrants, kota students, coronavirus india news کوچی: مهاجران نمیكند به عنوان آنها می رسند در الووا ایستگاه به هیئت مدیره یک قطار ویژه برای Bhubaneswar خود را برای رسیدن به مکان های مادری در میان مداوم COVID-19 مستند در کوچی جمعه, مه 1 سال 2020 است.

این Aarogya Setu برنامه ساخته شده است اجباری برای مسافران سفر ویژه Rajdhani قطار شروع از امروز منابع گفت: هند اکسپرس. مسافران که اصلا آن را خواسته خواهد شد که برای دانلود حتی پس از رسیدن به ایستگاه آنها اضافه شده است.

یک پست توییتر از وزارت راه آهن در اواخر شب گذشته نیز ذکر شده است که دانلود برنامه اجباری است برای مسافران قبل از شروع سفر خود را. وزارت امور دستورالعمل برای مسافران اندازهایی این قطار خدمات ساخته شده هیچ اشاره ای به آن و مطبوعات اداره اطلاعات بیانیه ای در روز دوشنبه تا به حال تنها "توصیه" آنها را به استفاده از تماس با ردیابی نرم افزار.

تغییر در موضع می تواند یک نتیجه از آنچه در نارندرا نخست وزیر مجازی جلسه با وزرای ارشد به عنوان چند تن از آنها فکر حتی جزئی از سرگیری بین دولت و جنبش — توان آن را به هوا یا راه آهن — یک ایده بد بود. بیهار وزیر Nitisk کومار " در حقیقت شروع خدمات راه آهن "یک اشتباه بود" و این که به نظر او باید خود گرفته اند و از او یک "سابق وزیر پیشین راه آهن".

قطار را اجرا خواهد کرد به ظرفیت کامل در حالی که ترک آن را به مسافران اجتماعی را حفظ فاصله در هیئت مدیره و به متحده برای تصمیم گیری پروتکل در هنگام ورود.

در عرض 20 دقیقه از رزرو افتتاحیه روز دوشنبه هوره-دهلی نو قطار فروخته شد. در هیچ زمان و در همه آن را به طور کامل رزرو شده برای پنج روز آینده. همین داستان را با بمبئی-دهلی نو مسیر. "توسط 9.15 ساعت, 30,000 PNRs تولید شده و رزرو شده برای بیش از 54 ، 000 مسافر" یک سخنگوی راه آهن گفت.

همانطور که پیش از این مسافران در هیئت مدیره قطار که اجرا خواهد شد و پس از یک فاصله 51 روز مورد نیاز خواهد بود به همراه خود مواد غذایی و پتو رسیدن به ایستگاه 90 دقیقه قبل از خروج و نگه داشتن ماسک خود را در.

مسافران داده خواهد شد و دست sanitisers در ورود و خروج و اجازه ورود به ایستگاه تنها اگر آنها نمی, نمایش علائم و روشن حرارتی غربالگری. این است که چرا جهت رسیدن به ایستگاه 90 دقیقه قبل از خروج.

در حالی که 15 قطار شده اند تعیین شده ویژه Rajdhanis با حق بیمه نرخ و سرعت قبل از بسته بندی تنقلات و بیسکویت و بطری آب در دسترس خواهد بود در هیئت مدیره تنها در برابر پرداخت در بودجه شرکت های هواپیمایی. غذا اتهام از این رو نمی تواند ساخته شده به کرایه بر خلاف Rajdhanis. پس از برخی از سفرهای طولانی تر از 24 ساعت و مستند به معنی اصطبل در ایستگاه بسته شد, مقامات گفت: به مسافران توصیه به آوردن غذا از خانه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن