از فردا CIC برای شنیدن RTI برنامه های کاربردی از Ladakh, Jammu and Kashmir

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 9:30:41 pm کارگران اسپری ضد عف

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 9:30:41 pm
rti jammu kashmir, right to information act, jammu kashmir rti applications, cic rti, j&k ut کارگران اسپری ضد عفونی کننده بر روی یک مانع در جامو. (PTI عکس)

مرکزی اطلاعات کمیسیون شروع به شنیدن درخواست از حق دسترسی به اطلاعات (RTI) متقاضیان از اتحادیه سرزمین های جامو و کشمیر و لاداخ از یکشنبه, مارس 15 اتحادیه وزیر امور خارجه Dr Jitendra سینگ گفت: در روز پنج شنبه

از طرف CIC ارشد اطلاعات کمیسر D P سینها واگذار شده است مسئولیت RTIs از هر دو UTs سینگ گفت: پس از دیدار با رئیس کمیساریای اطلاعات Bimal Julka که نام او را برای به روز رسانی در مورد این مسئله.

"مبادا وجود دارد باید هر اتاق برای هر misgiving," سینگ گفت که "متقاضیان از J&K و لاداخ می توانید فایل RTI برنامه ها از صفحه اصلی و هیچ کس را مجبور به سفر به خارج از دانشگاه تهران برای تشکیل پرونده و یا برای شنیدن و یا در هر مرحله از کل روند". در واقع این کمک خواهد کرد که دو UTs از J&K و لاداخ به طلیعه چیزی بودن در یک فرهنگ جدید از "عدالت از خانه" ،

متقاضیان از هر دو UTs می توانید فایل اول تجدید نظر قبل از محلی تعیین شده افسران و می تواند سود تسهیلات از آنلاین شنیدن از خانه دوم تجدید نظر قبل از CIC, او گفت:. علاوه بر این, RTI متقاضیان می توانند درخواست خود را آنلاین در هر زمان در طول 24 ساعت روز یا شب و در هر نقطه از جمله از خانه او اضافه شده است.

وزیر همچنین اطلاع داد که هر شهروند هند هم اکنون می توانید فایل RTI مربوط به امور مربوط به J&K و لاداخ که زودتر مادی و اقامتگاه شهروندان سابق ایالت جامو و کشمیر که تا به حال خود را RTI عمل قبل از اوت 2019.

در نتیجه برای عبور از J&K ساماندهی قانون 2019, J&K مناسب به اطلاعات, قانون 2009 و قوانین وجود دارد تحت لغو شد و مرکزی حق دسترسی به اطلاعات مصوب سال 2005 و قوانین وجود دارد تحت ساخته شد قابل اجرا از تاریخ 31 اکتبر سال گذشته است.

سینگ اظهار داشت که تلاش های هماهنگ برای انتقال صاف از J&K RTI عمل 2009 مرکزی RTI عمل بودند انجام گرفته توسط DoPT ( گروه پرسنل و آموزش) و مرکز اطلاعات, کمیسیون در مشورت با اتحادیه وزارت امور.

او همچنین اطلاع داد که ممکن است تا 10 سال در مجموع 111 دوم تجدید نظر/شکایات ( تازه موارد) از دانشگاه تهران از J&K ثبت شده در CIC در نتیجه به ساماندهی قانون 2019. آموزش CPIOs و FAAs است که در حال برنامه ریزی و ثبت نام/چیدمان مقامات دولتی از اتحادیه سرزمین J&K و لاداخ در RTI آنلاین پورتال DoPT نیز گرفته شده تا او اضافه شده است.

با وجود این مستند وضعیت در حال حاضر تمام اطلاعات در کمیسیون در حال شنیدن موارد و CIC ستاد هستند و عملکرد با 33 درصد کارکنان دولت. ارشد اطلاعات در کمیسیون در حال شنیدن موارد از دفتر بیش ویدئو کنفرانس او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب