زنده به روز رسانی: تخلیه برداری از سرخپوستان رشته در خارج از کشور برای شروع امروز

کرالا دهلی بمبئی و احمدآباد در حال انتظار برای دریافت هند اتباع رشته در خارج از کشور امروز. (اکسپرس عکس/Arul

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
کرالا دهلی بمبئی و احمدآباد در حال انتظار برای دریافت هند اتباع رشته در خارج از کشور امروز. (اکسپرس عکس/Arul افق)

نزدیک به 15,000 سرخپوستان رشته در خارج از کشور انتظار می رود به بازگشت ویژه هوایی هند پروازها از 12 کشور بیش از یک هفته از شروع پنج شنبه. دولت را به کار گیرند 64 پرواز تا زمانی که ممکن است 13 و با استفاده از سه کشتی های نیروی دریایی به عنوان بخشی از فاز یک طرح تخلیه.

از 64 پرواز 15 خواهد بود به کرالا 11 هر یک به دهلی نو و تامیل نادو هفت هر یک به ماهاراشترا و Telangana و بقیه به گجرات, Punjab, Jammu and Kashmir, Karnataka, و, Uttar Pradesh.

امروز با توجه به طرح چهار پرواز خواهد رسید در کرالا کوچین و کالیکوت از فرودگاه ابوظبی ریاض و دبی و دوحه با حدود 200 مسافر در هر پرواز است. یکی دیگر پرواز خواهد رسید در دهلی نو از مالزی, دو پرواز به بمبئی از انگلستان و سنگاپور و یکی به احمدآباد.

این MHA در روز دوشنبه گفت: "پزشکی غربالگری مسافران" خواهد بود قبل از انجام یک پرواز. "تنها بدون علامت مسافران اجازه داده می شود به سفر" آن را گفت.

"در رسیدن به مقصد هر کس را مجبور به ثبت نام در Aarogya Setu برنامه. هر کس می تواند از نظر پزشکی به نمایش در آمد. پس از بررسی آنها خواهد بود قرنطینه برای 14 روز یا در بیمارستان یا در نهادی قرنطینه در پرداخت-اساس, توسط, نگران دولت. Covid-19 آزمون انجام می شود و پس از 14 روز و بیشتر عمل می شود با توجه به پروتکل های بهداشت. دولت های ایالتی در حال توصیه به ترتیبات" آن گفت:.

منابع گفت: این طرح ممکن است تبدیل به بزرگترین کشور تخلیه عملیات. در حالی که اعداد پویا هستند آنها می تواند تا 2 لاخ سرخپوستان — تنها راهکار دهلی نو در نظر مقیاس است که در سال 1990 هوایی از 1.7 لاخ مردم از کویت پس از آن تهاجم عراق.

14 flights in a week: Delhi airport prepares for over 3,600 evacuees

Evacuees خواهد بود پزشکی به نمایش در هنگام ورود و ارسال به قرنطینه امکانات برای حداقل هفت تا 14 روز بسته به نوع متحده است.

یک روز پس از دولت هند اعلام به بازگرداندن سرخپوستان رشته در 12 کشور, وب سایت وزارت حمل و نقل هوایی عمران (MOCA) سقوط کرد و در روز چهارشنبه بعد از ظهر.

"این مکا وب سایت است که به علت کاهش بی سابقه ترافیک. تیم NIC (ملی انفورماتیک مرکز) در حال کار بر روی آن است. اطلاعات بیشتر در مورد تخلیه پرواز خواهد بود قرار داده تا هوا در هند وب سایت به زودی. لطفا بررسی وجود دارد به طور مستقیم. ما عذر خواهی برای ناراحتی ناشی از" وزارت گفت در توییتر در 12.22 ب. ظ روز چهارشنبه.

حتی به عنوان دولت اعلام کرد در روز دوشنبه که روند تخلیه رشته سرخپوستان از خارج از کشور آغاز خواهد شد در مارس 7, منابع در وزارت گردشگری گفت: روند بازگشت اتباع خارجی بودند که رشته در هند است که تقریبا کامل در حال حاضر. طبق برآورد خود را در اطراف از 30000 بازدید کنندگان بین المللی رشته در نقاط مختلف کشور را بازگشت به کشورهای خود در حال حاضر از طریق چندین نجات پروازهای عملیاتی از کلید فرودگاه.

بیش از 4000 رشته خارجی ها کمک کرده بودند از طریق 'رشته در هند' پورتال راه اندازی شده توسط وزارت گردشگری چند روز پس از مستند اعلام شد در ماه مارس یک مقام ارشد گفت: هند اکسپرس.

این منابع گفت: وجود دارد بسیاری دیگر که هنوز رشته در نقاط مختلف کشور است. با توجه به وزارت گردشگری "حدود یک هزار نفر از بازدید کنندگان بین المللی در حال محدود به خود اتاق های هتل از آنجایی که آنها نمی تواند استطاعت نجات پرواز که بسیار گران است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب